0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
ابعاد ورق ام دی اف 16 میل

در بین محصولات چوبی، ورق های ام دی اف نسبت به انواع هایگلاس، ممبران، ورق های چوبی روکش دار و ... بیشترین کاربرد را دارند، همچنین با توجه به کاربردهای گوناگونی که ورق های ام دی اف دارند، در صنایع مختلف قابل استفاده هستند. عمده استفاده از این ورق ها، در ساخت کابینت، کمد دیواری و انواع میزها است. هنگام انتخاب و استفاده از ورق های ام دی اف با موارد گوناگونی مواجه می شویم، مثلا ورق های ام دی اف چه سایزی داشته باشند؟!. فرض کنید شما ورق ام دی اف 16 میل را انتخاب کرده باشید، انتخاب بعدی شما، میزان وزن ورق ها است. چرا که اندازه گیری وزن ورق ها، تأثیر به سزایی در مقاومت، ضخامت و کارآیی آن ها خواهد داشت، همچنین بررسی ابعاد ورق ام دی اف 16 نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اهمیت دانستن این موضوع به دلیل تفاوت در ابعاد ورق های 16 میل و ساخت محصولی که مورد هدف است، خواهد بود. در این قسمت قصد داریم تا به بررسی ابعاد ورق ام دی اف 16 میل بپردازیم. با ما همراه باشید.
ورق ام دی اف 16 میل یکی از پرکاربردترین انواع ورق MDF نه تنها در ایران بلکه در کل دنیاست. ورق ام دی اف 16 میل با کیفیت های مختلف توسط برندهای متفاوتی تولید می شود. کیفیت، مقاومت و ابعاد ورق ام دی اف 16 میل تولید شده در قیمت نهایی آن تاثیرگذار است. روق ام دی اف 16 میل با توجه به کیفیت بالای آن در صنایع مختلفی کاربرد دارد. از موارد استفاده ورق ام دی اف 16 میل می توان به ساخت کابینت ام دی اف، ساخت کتابخانه، تولید مبل، ساخت انواع میزهای اداری و تحریر و م.اردی از این قبیل اشاره کرد. ورق ام دی اف 16 میل با انواع مختلفی از مغزی تولید می شود که عبارتند از:

  • ورق ام دی اف 16 میل با مغزی خام
  • ورق ام دی اف 16 میل با مغزی سفید
  • ورق ام دی اف 16 میل با مغزی رنگی

این ورق ها در نهایت برای استفاده در کاربردهای متنوع با روکش های ملامینه، کاور می شوند. روکش های اجرا شده بر روی ورق ام دی اف (ورقMDF)علاوه بر زیبایی ظاهری باعث می شود مقاومت تخته ام دی اف در برابر خراشیدگی، سائیدگی، رطوبت و ... افزایش یابد. روکش های اجرا شده بر روی ورق ام دی اف 16 میل در طرح ها و رنگ های زیبا و جذاب قابل پیاده سازی است.از پرکاربردترین ابعاد ورق ام دی اف 16 میل می توان به این موارد اشاره کرد: ۳۶۶* ۲۱۰، ۳۶۶* ۱۸۳، ۲۴۴* ۱۸۳، ۲۴۴* ۱۲۲، ۲۸۰* ۱۲۲ و ۲۸۰* ۲۱۰. اغلب تولید کنندگان ورق های ام دی اف 16 میل در کشور به دلیل استقبال بالای مصرف کنندگان تولید ورق با ابعاد بالا را در دستور کار خود دارند. در صورت نیاز به دریافت مشاوره درباره خرید ورق ام دی اف و استعلام قیمت ورق ام دی اف با کارشناسان مجرب ایچوب در تماس باشید.

ابعاد ورق ام دی اف 16 میل

ابعاد ورق ام دی اف 16 میل پاک چوب

به طور کلی ابعاد ورق های ام دی اف به شرکتی که آن ها را ساخته است بستگی دارد. در ایران نیز شرکت های تولیدی مختلفی در ساخت ورق های ام دی اف 16 میل فعالیت دارند. به طور کلی باید گفت که ورق های ام دی افی که دارای ضخامت 16 میلی متری هستند، دارای ابعاد مختلفی نیز هستند. مثلا در ورق های 16 میلی متری که متعلق به شرکت های مختلفی هستند، ابعادی نظیر 210 * 280، 021 *366، 183 * 366 و ... وجود دارد. حال هر کدام از این ابعاد ها به نوع مصرفی که مصرف کننده دارد، بستگی دارد. برند پاک چوب، برند معروف و معتبری است که در ایران در زمینه ساخت ورق های ام دی اف (ورقMDF)مشغول به کار است. برند پاک چوب با بهره گیری از دستگاه های معتبر و اتومات روز دنیا، واقع در استان خوزستان در حال تولید انواع محصولات چوبی به خصوص ورق های ام دی اف 16 میلی متری است. کیفیت بی نظیر این محصول، سبب خوشنامی و محبوبیت آن در سطح کشور شده است. علاوه بر این، محصولاتی که در این شرکت ساخته می شود، به کشورهای خارجی نیز ارسال می گردد. ورق های ام دی اف تولید شده در این شرکت، در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند. ابعاد ورق ام دی اف 16 میل پاک چوب 366* 183 است. شما می توانید این ورق را از ایچوب بخرید.

ابعاد ورق ام دی اف 16 میل پاک چوب

خرید ورق ام دی اف 16 میل پاک چوب

دستورالعمل هایی که برای تولید ورق های ام دی اف در سطح دنیا وجود دارد، برای تهیه ورق ام دی اف 16 میل پاک چوب نیز رعایت شده است، همچنین این شرکت برای ورق های ام دی اف تولیدی خود دارای کاتالوگی است که در مقایسه با سایر شرکت های تولیدی ورق ام دی اف، از نظر رنگی بیشترین تنوع را دارد. شما می توانید ورق ام دی اف 16 میل پاک چوب را از فروشگاه اینترنتی ای چوب بخرید. ایچوب فروشگاه معتبری است که عرضه کننده ام دی اف از بهترین برندهای ایرانی چون پاک چوب است. با خیال راحت به وب سایت ایچوب مراجعه کنید و خرید کنید.

دیدگاه‌ها  
ببخشید میخواستم بدونم از ورق های ام دی اف 16 میل میشه برای درست کردن عسلی استفاده کرد؟
ببخشید مطلبی در رابطه با تمیز کردن ام دی اف در سایت شما موجود هست؟
امکان داره یا برای پاک کردن چسب از روی ام دی اف من رو راهنمایی کنید یا صفحه مورد نظر را قرار دهید
نوشتن دیدگاه