0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
تميز كردن كابينت ام دي اف قهوه ای

کابینت ها از جمله اجزایی هستند که در هر منزلی یافت می شوند. این اجزاء، جزء کاربردی ترین وسایلی است که در آشپزخانه نقش بسیار مهمی دارد. به طوری که اگر در آشپزخانه ای کابینت وجود نداشته باشد، برای ساکنین منزل وضعیت نامطلوبی به وجود خواهد آمد. جنسی که برای ساخت این محصولات پرکاربرد، به کار رفته، متفاوت است. کابینت های آشپزخانه موجود در بازار از جنس های مختلفی همچون: فلز، ام دی اف(MDF)، چوب، نئوپان و ... ساخته شده است. در هنگام خرید، محصولی را انتخاب نمائید که علاوه بر زیبایی، جلوه خاص و سازگاری با سایر اجزاء منزل، کیفیت بالایی هم داشته باشد. ایچوب عرضه کننده بهترین چوب برای ساخت کابینت شما است. اگر قصد تعویض کابینت منزل خود را دارید به وب سایت ایچوب مراجعه کنید.

تميز كردن كابينت آشپزخانه ام دي اف قهوه ای

چگونه کابینت ام دی اف قهوه ای را تمیز کنیم؟

با توجه به افزایش تورم و قیمت محصولات در بازار، باید بعد از خرید محصولات به خوبی از آن ها مراقبت کنید تا عمر مفیدی داشته باشند. یکی از مکان هایی که در منزل یا محیط کار در معرض آلودگی و کثیفی است، آشپزخانه است. عموم کارها مانند آشپزی، صرف وعده های غذایی، شستشوی ظروف و وسایل و ... در این مکان انجام می شود. انجام این امور، سبب ایجاد انواع چربی بر روی سطوح، تولید مواد ریز غذایی، قطرات آب و لکه های مختلف خواهد شد. از طرفی تمیز بودن آشپزخانه، سبب حفظ ظاهر و زیبایی کل منزل خواهد شد، پس بهتر است برای جلوگیری از جرم گرفتن سطوح موجود در آشپزخانه، به خصوص کابینت ها، آن ها را به صورت مداوم و با اصولی استاندارد تمیز نگه داریم. اگر جنس کابینت های شما از نوع ام دی اف است، توصیه می شود از تماس آب به کابینت جدا خودداری کنید، چرا که در اثر تماس های متوالی آب با کابینت های MDF قهوه ای، از عمر و زیبایی آن ها کاسته خواهد شد. اگر تمیزی کابینت های ام دی اف به صورت مستمر، هر چند جزئی انجام گردد، از آلودگی های سخت جلوگیری خواهد شد و علاوه بر تمیز ماندن همیشگی آشپزخانه، عمر طولانی به کابینت هایتان خواهید بخشید. سعی کنید از محلولی که با ام دی اف سازگاری دارد استفاده نمائید. در هنگام استفاده از انواع پاک کننده سطوح، به این نکته توجه داشته باشید که حاوی مواد اسیدی یا قلیایی نباشند، چرا که ممکن است به سطح کابینت آسیب وارد شود. جهت حرکت نیز در میزان تمیزی مؤثر است. در هنگام تمیزی سعی کنید، جهت حرکت دستمال را از حالت حرکت عقب و جلو به حالت حرکت دایره ای تغییر دهید. کابینت های ام دی اف به رنگ قهوه ای به علت تیره بودن رنگ آن نیاز به مراقبت بیشتری دارند، به همین دلیل تمام روش های بالا را با دقت بیشتری انجام دهید.

نحوه تمیزکردن کابینت ام دی اف قهوه ای

ابزار لازم برای تمیزکردن کابینت ام دی اف قهوه ای

از جمله ابزارهایی که می توان از آن ها برای تمیزکردن کابینت های ام دی اف قهوه ای استفاده کرد، دستمال پارچه ای، دستمال مرطوب، انواع پاک کننده های سطوح که ترکیبات ملایمی دارند، استفاده از مواد طبیعی مانند آب اندک، سرکه و گلاب یا ترکیب این سه ماده که دارای ترکیبات ملایمی است، استفاده نمود. می توان از دو دستمال که یکی حاوی مواد شوینده و دیگری نیز خشک است استفاده نمود، همچنین سعی کنید از دستمال هایی استفاده کنید که بر روی سطوح پرز ایجاد نکنند. ایچوب این مقاله را آماده کرده است تا شما را با راه های تمیز کردن کابینت MDF قهوه ای آشنا کند. به تمام نکات این مقاله توجه کنید، تا دوام کابینت منزل خود را بیشتر کنید.

 

 

نوشتن دیدگاه