0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
انواع ام دی اف برای کابینت

یکی از مهمترین و پرکاربردترین وسایل آشپزخانه کابینت است که ظاهر آن در دکوراسیون منزل بسیار اهمیت دارد. در گذشته کابینت ها از چند نوع محدود مانند چوبی و فلزی ساخته می شدند، اما امروزه انواع ام دی اف برای کابینت در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است. توصیه می شود که پیش از انتخاب کابینت آشپزخانه خود با انواع ام دی اف برای این منظور آشنا شوید. با شناخت مزایا و معایب هر یک تصمیم بهتری خواهید گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تا انتهای مقاله همراه باشید. شما عزیزان می توانید انواع ام دی اف طرح چوب با رنگ های زیبا و مدل های جذاب را در ایچوب مشاهده و در صورت نیاز برای ثبت سفارش با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

انواع ام دی اف برای کابینت

ام دی اف با روکش ممبران

یکی از انواع ام دی اف برای کابینت که بسیار زیبا و پرطرفدار است، ام دی اف با روکش ممبران (PVC) نام دارد. برای افزایش جلوه و زیبایی این کابینت ها اغلب روی آن ها را با استفاده از دستگاه CNC طرح و نقش های زیادی حکاکی می کنند. به همین دلیل این نوع کابینت ها به نام کابینت های کلاسیک آشپزخانه نیز مشهور هستند. البته لازم به ذکر است که کابینت ممبران به سبک مدرن نیز طراحی می شود. این مسئله به سلیقه مشتری و دکوراسیون منزل او بستگی دارد. برخی از مزایای ام دی اف با روکش ممبران عبارتند از:

  1. مقاومت عالی در برابر رطوبت
  2. عدم تغییر رنگ و پوسیدگی
  3. ماندگاری و طول عمر بالا
  4. مقاومت زیاد در برابر تغییرات دمایی.

 برای خرید و مشاهده طرح های زیبا و متنوع صفحه کابینت با ما همراه شوید و از قیمت صفحه کابینت 5 سانتی و .... مطلع گردید. این محصول نیز مانند هر وسیله دیگری علی رغم داشتن مزایای زیاد معایبی نیز دارد. برخی از معایب استفاده از ام دی اف ممبران به شرح زیر است:

  1. احتمال باد کردن و جدا شدن روکش در اثر نور آفتاب
  2. مقاومت پایین در برابر خط و خش ناشی از اجسام تیز
  3. کاهش کیفیت کار با زیاد شدن ظرافت در طراحی

قیمت ورق ام دی اف در چهاردانگه به دلیل وجود عرضه کنندگان زیاد، کاملا رقابتی است. شما عزیزان می توانید برای خرید ام دی اف با قیمت فروش در چهار دانگه به ایچوب مراجعه کنید.

 ام دی اف با روکش ممبران

 ام دی اف با روکش چوبی

اگر دوست دارید که نمایی چوبی در آشپزخانه خود داشته باشید، کابینت های ام دی اف با روکش چوبی را استفاده کنید. برای پوشش دهی این کابینت ها چوب های طبیعی مانند چوب درختان بلوط، گردو و ملچ به کار می روند. برخی از مزایای این نوع محصولات با روکش چوبی به عنوان یکی از انواع ام دی اف برای کابینت عبارتند از:

  1. افزایش زیبایی محیط
  2. انتقال حس آرامش بیشتر در فضا با استفاده از چوب
  3. قیمت پایین تر نسبت به کابینت های تمام چوب
  4. استحکام و دوام بالا
  5. مقاومت بالا در برابر رطوبت.

کابینت های MDF با روکش چوبی نیز معایبی دارند که به شرح زیر است:

  1. کابینت هایی با روکش چوبی نسبت به کابینت هایی با سایر روکش ها قیمت بالاتری دارند
  2. شما برای انتخاب نوع چوب با محدودیت روبرو هستید؛
  3. تنوع رنگی کمی به شما ارائه می شود.

 ام دی اف با روکش چوبی

هایگلاس

یکی دیگر از انواع ام دی اف برای کابینت آشپزخانه کابینت آشپزخانه هایگلاس است که به تازگی به دنیای دکوراسیون داخلی وارد شده است. این نوع ام دی اف روکشی از جنس پلکسی گلاس دارد که به کابینت ظاهری شیشه ای و شفاف می بخشد، همچنین فضای آشپزخانه به دلیل شفافیت زیاد کابینت های های گلاس با انعکاس نور روشن تر دیده می شود. افرادی که به طراحی مدرن و مینیمال علاقه دارند، بهتر است که این نوع کابینت ها را انتخاب کنند، زیرا ام دی اف هایگلاس گزینه مناسبی برای دکوراسیون به سبک مدرن و ساده است. چند مورد از مزایای استفاده از این نوع کابینت عبارتند از:

  1. ارائه تنوع رنگی بالا
  2. قابلیت شستشو و تمیز شدن آسان
  3. مقاومت و استحکام بالا
  4. وزن کم ورق های ام دی اف از این نوع
  5. قیمت مناسب ام دی اف هایگلاس نسبت به ام دی اف هایی با سایر روکش های براق

کابینت هایی با ام دی اف هایگلاس در کنار مزایای خود دارای معایبی نیز هستند. برخی از این نقاط ضعف به شرح زیر است:

  1. ماندن اثر انگشت و سایر لکه ها روی کابینت های هایگلاس با رنگ تیره
  2. دارای لبه های تیز
  3. مقاومت پایین در برابر رطوبت

 پاک چوب از محبوبترین برندهای تولید کننده ورق ام دی اف در بازار داخلی است، برای استعلام قیمت ام دی اف پاک چوب با ما در ایچوب همراه شوید.

هایگلاس

 

خرید ام دی اف

 پس از این که با انواع مدل ام دی اف آشنا شدید و ام دی اف مورد نظر خود را انتخاب کردید، باید از یک فروشگاه معتبر خرید کنید. جنس و کیفیت ورق ام دی اف اهمیت بسیاری دارد، پس از هر فروشگاهی ورق ام دی اف نخرید و تا از کیفیت محصول مطمئن نشدید، خرید نکنید. برای خرید ام دی اف با کیفیت و مقرون به صرفه پیشنهاد ما به شما فروشگاه ایچوب است. ایچوب عرضه کننده انواع ام دی اف از بهترین برند های داخلی و خارجی است. به وب سایت ایچوب بروید و پس از مشاهده انواع ام دی اف با طرح و رنگ های متنوع، خرید کنید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره درباره خرید ورق ام دی اف و استعلام قیمت ورق ام دی اف با کارشناسان مجرب ایچوب در تماس باشید.

 

نوشتن دیدگاه