0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
بهترین ورق ام دی اف چه ویژگی هایی دارد؟

بسیاری از افراد در هنگام انتخاب کابینت آشپزخانه فقط به رنگ ورق های چوبی و متناسب بودن آن ها با دکوراسیون منزل توجه می کنند. در حالی که نکته بسیار مهم کیفیت و مقاومت تخته های استفاده شده در ساخت کابینت است. در چند سال اخیر بهترین ورق ام دی اف به صورت گسترده در کابینت سازی مورد استفاده قرار گرفته و به طور کل در خانه های ایرانیان محبوبیت یافته است.
این محصول در انواع مختلف با کیفیت های گوناگون عرضه می شود که مصرف کننده می تواند بنا بر بودجه و نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کند. در این مقاله اطلاعاتی درباره بهترین ورق های ام دی اف و ویژگی های آن ها ارائه شده است.
برای ساخت وسایلی مانند کابینت با چوب طبیعی به زمان و انرژی زیادی لازم است. همچنین چوب طبیعی هزینه بیشتری را به شما تحمیل می کند. بنابراین امروزه به دلیل مشکلات مطرح شده مصنوعات چوبی دیگری مانند ام دی اف مورد استفاده قرار می گیرد. شما عزیزان می توانید انواع ام دی اف طرح چوب با رنگ های زیبا و مدل های جذاب را در ایچوب مشاهده و در صورت نیاز برای ثبت سفارش با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

بهترین ورق ام دی اف

بهترین ورق ام دی اف

ام دی اف خوب خصوصیاتی مشابه سایر محصولات چوبی دارد. اما این متریال دارای برخی ویژگی های برتری نیز هست که باعث محبوبیت آن شده است. به همین دلیل امروزه ام دی اف برای ساخت بسیاری از وسایل چوبی استفاده می شود. از جمله خصوصیات ورق های MDF که موجب استفاده از آن ها در مصارف گوناگون شده است، عبارتند از:
• استحکام بالا در برابر فشار؛
• عرضه شده با چگالی، ضخامت و ابعاد متفاوت؛ برای اطلاع از ابعاد ورق ام دی اف 16 میل از برندهای مختلف با کارشناسان ما در ایچوب ارتباط برقرار نمایید.
• قابلیت برشکاری، سهولت کار با ابزار و سنباده؛
• دارای سطحی صاف و یکدست؛
• انعطاف پذیری بالا در برابر شکل دهی؛
• عدم داشتن هرگونه گره، رگه، ترک یا نقایص دیگر روی سطح ورق؛
• قابل ارائه با انواع روکش های چوبی و غیر چوبی در رنگ های مختلف؛
• داشتن ظاهری زیبا و خصوصیاتی مشابه چوب طبیعی؛
• قیمت مناسب.
یکی از پارامترهای مهم برای خرید وسایل چوبی هزینه آن ها است. لازم به ذکر است که ام دی اف مناسب ترین قیمت را در بین سایر متریال چوبی دارد. بنابراین امکان خرید این محصول برای هر کسی با هر بودجه ای فراهم است. البته از ام دی اف به دلیل قیمت مناسب آن در ساخت مبلمان نیز استفاده می شود.
توصیه می کنیم محصولی را برگزینید که دارای طرح و رنگی متناسب با دکوراسیون منزل، یراق آلات و سایر وسایل آشپزخانه باشد. علاوه بر ویژگی های مطرح شده در بالا بهترین ورق ام دی اف دارای خاصیت ضد قارچی نیز هست. در ضمن با خرید محصولی مرغوب دیگر نیازی به نگرانی بابت نفوذ حشراتی مانند موریانه نخواهید بود. قیمت ورق ام دی اف در چهاردانگه به دلیل وجود عرضه کنندگان زیاد، کاملا رقابتی است. شما عزیزان می توانید برای خرید ام دی اف با قیمت فروش در چهار دانگه به ایچوب مراجعه کنید.

ویژگی های بهترین ورق ام دی اف

ویژگی های بهترین ورق ام دی اف

ورق های ام دی اف را با متریال مختلفی مانند ملامینه روکش می کنند. این محصولات با توجه به روکش انتخابی خود باید در برابر آب مقاوم باشند و متورم نشوند. البته به یاد داشته باشید که منظور از مقاوم بودن در برابر آب یعنی ام دی اف قابلیت تمیز کردن با دستمال مرطوب را دارد.
یکی دیگر از ویژگی های بهترین ورق ام دی اف این است که در برابر خط و خش مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. این موضوع به این معنی است که امکان تمیز کردن ام دی اف با اسکاچ نرم به راحتی وجود دارد و خراشیدگی روی آن ایجاد نمی شود.
همچنین برای ام دی اف خوب در تماس با مواد شوینده از قبیل وایتکس، مایع ظرفشویی، شیشه پاک کن و موارد دیگر مشکلی به وجود نمی آید و دچار آسیب نمی شود. یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که در هنگام انتخاب متریال کابینت به خصوص کابینت های آشپزخانه باید به آن دقت کنید، مقاومت ام دی اف در برابر حرارت است. این ویژگی نیز به جنس روکشی بستگی دارد که در ورق MDF به کار رفته است.
در کل در هنگام خرید ام دی اف به جنس ورق و روکش آن دقت کنید. کیفیت این دو فاکتور باید در حدی باشد که ام دی اف در زمان سوراخکاری برای نصب لولا دچار ترک خوردگی و شکستگی نشود. همچنین محصولی با کیفیت را برگزینید که دارای خاصیت آنتی باکتریال، نوار PVC و UV باشد.
ایچوب از نمایندگی های فروش محصولات و ورق های ام دی اف چوبی است. شما می توانید از طریق این سایت اقدام به سفارش محصولات برند های با کیفیت و مختلف نمایید.

 

نوشتن دیدگاه