0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
طرح های ورق ام دی اف

ورق ام دی اف (MDF)تخته فیبر با چگالی متوسط است که به عنوان فراورده‌های چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ورق ام دی اف به دلیل برخورداری از سطح صاف، مستحکم و ماشین کاری شده در پروژه‌های خانگی و حرفه‌ای نظیر ساخت مبلمان، کابینت سازی، کفپوش، ساخت درب‌های داخلی منازل و موارد دیگر بکار برده می‌شود. به طور کلی، ورق ام دی اف از ترکیب، فشرده کردن و گرم کردن الیاف چوب و رزین بدست می‌آید. افزایش قیمت چوب در سال‌های اخیر باعث محبوبیت بیشتر ام دی اف و افزایش مصرف این محصول کاربردی در صنایع مختلف شده است. از مزایای ورق ام دی اف می‌توان به قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه، برخورداری از سطح صاف و عدم وجود حفره، برش پذیری راحت و عدم ترک خوردگی و یا سوختگی اشاره کرد. شما عزیزان می توانید قیمت ورق ام دی اف ایزوفام را از ایچوب استعلام کنید. در فروشگاه اینترنتی ایچوب محصولات این برند خوشنام با قیمت مناسب عرضه شده است.
ورق ام دی اف(MDF) در طرح‌های زیبا و بسیار متنوعی نظیر طرح چوب، گلدار، مات، اسپارک، سنگ، کوارتز، کتان، چرم و طرح‌های خاص تولید می‌گردد. فروشگاه اینترنتی ایچوب یکی از معتبرترین مراکز فروش ورق ام دی اف است که پس از بررسی ام دی اف‌های موجود در بازار و گردآوری برترین برندهای ورق ام دی اف، باکیفیت‌ترین محصولات موجود در ایران را در دسترس مصرف کننده قرار می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ایچوب و تنها با چند کلیک به غنی‌ترین مجموعه ورق ام دی اف دسترسی پیدا کنید. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت ورق mdf با کارشناسان ایچوب تماس بگیرید.

طرح های ورق ام دی اف

انواع طرح های ورق ام دی اف موجود در بازار

با توجه به افزایش میزان استفاده از ورق ام دی اف و جایگزینی این محصول منحصر به فرد با محصولات طبیعی، طرح های ورق ام دی اف موجود در بازار بسیار متنوع شده است. قیمت ام دی اف و تنوع طرح و رنگ باعث شده است که طراحان فضاهای داخلی برای برقراری هارمونی در محیط خانه از این محصول باکیفیت استفاده کنند. از ورق‌های ام دی اف طرح سنگ مرمر گرفته تا ورق‌های ام دی طرح چرم، این محصول کاربردی توانسته است جایگزین متریال‌های گران قیمت و سنگین شود.  برای تهیه اجناس و محصولات مورد نظر خود با قیمت ورق ام دی اف در چهاردانگه روی ایچوب حساب کنید. از پرفروش‌ترین طرح های ورق ام دی اف می‌توان به طرح ام دی اف طرح چوب اشاره کرد. از ام دی اف طرح چوب برای ساخت مبلمان، میز، کابینت آشپزخانه، کمدها و به طور کلی هر وسیله‌‌ای که پیش از این با چوب ساخته می‌شود، در حال حاضر با ام دی اف ساخته می‌شود. ام دی اف طرح سنگ نیز بسیار شبیه به سنگ‌های طبیعی ساخته می‌شود که در ساخت کابینت و سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی دیگر از زیباترین ورق‌های ام دی اف که جدیداً مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است ام دی اف طرح بتن است. این نوع ام دی اف مناسب طراحی‌ فضاهای داخلی به سبک مدرن و مینیمال است که به دلیل برخورداری از وزن بسیار پایین بهترین گزینه برای جایگزینی با بتن به شمار می‌رود. ورق ام دی اف طرح بتن در انواع بافت‌دار و ساده در بازار موجود است. ورق ام دی اف علاوه بر طرح‌های عمومی در طرح‌های بسیار خاصی نیز تولید می‌شود. این نوع ام دی اف دارای الگوهای و پتنرهای هندسی و یا هنری هستند که می‌توانند نظر مصرف کننده سخت پسند را به خود جذب کنند. شما عزیزان می توانید برای خرید و کسب اطلاعات تخصصی درباره بهترین مارک ام دی اف ایرانی و خارجی با ایچوب همراه شوید.

طرح های ورق ام دی اف

از طرح های ورق ام دی اف موجود در سایت ایچوب دیدن کنید

فروشگاه اینترنتی ایچوب با هدف ارائه ورق‌های درجه یک ام دی اف موجود در بازار به مصرف کننده و تسهیل فرایند خرید مشغول به فعالیت است. برای مشاهده طرح های مختلف، خرید و اطلاع از لیست قیمت ام دی اف سفید از برندهای مختلف می توانید با مشاورین فروش ایچوب تماس حاصل نمایید. شما می‌توانید با مراجعه به دسته بندی‌های تخصصی و دقیق وب‌سایت ای چوب از تمامی محصولات موجود در بازار دیدن فرمایید. از طرح های ورق ام دی اف موجود در سایت ایچوب می‌توان به ام دی اف سفید مناسب آشپزخانه‌ها، ام دی اف هایگلاس پانوتک مقاوم در برابر خط و خش، ام دی اف سابین کتان در دو رنگ خاکستری روشن و ذغالی و طرح‌های دیگر اشاره کرد. ام دی اف حصیری موجود در ای چوب یکی از زیباترین ام دی اف‌های موجود در بازار است که به دلیل برخورداری از بافت طبیعی می‌تواند در طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار بگیرد. شما عزیزان می توانید برای استعلام موجودی و قیمت ام دی اف پاک چوب و سایر برندهای معتبر و خوشنام با ایچوب در ارتباط باشید.
ام دی اف حصیری نسبت به خط و خش، ترک خوردگی و رطوبت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و ویژگی‌های مذکور باعث افزایش محبوبیت این طرح منحصر به فرد شده است. ام دی اف حصیری در رنگ‌های قهوه‌ای تیره و روشن و با طرح‌های مختلف حصیر تولید شده و در دسترسی مصرف کننده قرار گرفته است. یکی دیگر از پرطرفدارترین ورق‌های ام دی اف موجود در ایچوب ورق ام دی اف با روکش ملامینه قهوه‌ای طرح چوب است. این نوع ام دی اف به دلیل برخورداری از پوشش ملامینه نسبت به ورق‌های ام دی اف ساده مستحکم‌تر و مقاومت‌تر است. از این نوع ورق ام دی اف برای پوشاندن سطوحی که با اجرام تیز، رطوبت و یا حرارت در تماس هستند استفاده می‌شود. شما عزیزان می توانید انواع ام دی اف طرح چوب و ام دی اف طرح سنگ با رنگ های زیبا و مدل های جذاب را در ایچوب مشاهده و در صورت نیاز برای ثبت سفارش با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع طرح‌های ورق ام دی اف(MDF)، استعلام قیمت و دریافت مشاوره تخصصی همین امروز با کارشناسان مجرب ایچوب تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه