0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
ورق ام دی اف هایگلاس ترک

ورق ام دی اف هایگلاس ترک از انواع ورق های ام دی اف خارجی به حساب می آید که با یک روکش براق پوشانیده شده است. ویژگی های بارز ورق MDF هایگلاس ترک نظیر ضد آب بودن و زیبایی باعث شده تا در موارد مختلفی از آن استفاده شود. این نوع ورق برای ساخت انواع کابینت، میز و مبلمان، کمد و دیگر وسایل منزل و محل کار بسیار زیبا و مناسب است. سازه های چوبی ساخته شده از ام دی اف هایگلاس ترک ظرافت بالایی داشته و از این رو، نمایی شیک و لاکچری به خانه و آشپزخانه شما خواهند داد. اصطلاح هایگلاس از آن جهت به این نوع ام دی اف ها داده می شود که دارای روکش براق پلکسی گلاس هستند. ام دی اف هایگلاس کیفیت، ظرافت و زیبایی خود را مدیون همین روکش براق خود است. در حال حاضر نمونه هایی از دو نوع ورق ام دی اف هایگلاس ترک و ایرانی در بازار موجود است. افراد می توانند بر اساس بودجه و سلیقه خود بهترین نوع ام دی اف هایگلاس را انتخاب نمایند. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت ورق mdf با کارشناسان ایچوب تماس بگیرید.

ورق ام دی اف هایگلاس ترک

ویژگی های ورق ام دی اف هایگلاس ترک

ورق های ام دی اف هایگلاس ترک و ایرانی عبارت اند از تخته فیبری با چگالی متوسط که توسط یک لایه براق و درخشنده پوشانده شده است. این پانل های براق برای تولید لوازم تزیینی و کاربردی منزل مناسب هستند. ساخت انواع مبلمان، میز، کمد، تختخواب و کابینت آشپزخانه، اصلی ترین کاربرد انواع MDF هایگلاس ترک محسوب می شود. جنس روکش براق ام دی اف هایگلاس ترک از پلکسی گلاس است و در برابر آب و رطوبت، مقاومت بالاتری نسبت به ام دی اف معمولی نشان می دهد. بنابراین، از این نوع ام دی اف می توان برای ایجاد یک فضای شیک و لاکچری در فضاهایی نظیر حمام نیز استفاده نمود. شما عزیزان می توانید قیمت ورق هایگلاس را از ایچوب استعلام کنید. در فروشگاه اینترنتی ایچوب انواع ورق هایگلاس مرغوب با قیمت مناسب عرضه شده است. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت ورق هایگلاس agt ترک و سایر برندهای معتبر و خوشنام با ایچوب در ارتباط باشید.

به طور کلی اگر بخواهیم ویژگی های ورق ام دی اف هایگلاس ترک را دسته بندی کنیم، به صورت زیر خواهد بود:

  • سطح براق و زیبا
  • پوشش محکم و ضد آب
  • مقاومت بالاتر در برابر خش و خوردگی نسبت به ورق ام دی اف معمولی
  • دارای یک طرف غیربراق که می تواند با ورق مات هماهنگ شود

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات تخصصی درباره تفاوت های گلاس ترک و ایرانی با ایچوب همراه شوید.

ویژگی های ورق ام دی اف هایگلاس ترک

قیمت ورق ام دی اف هایگلاس ترک با ایرانی چه تفاوتی دارد؟

به طور کلی، ورق ام دی اف هایگلاس ترک ساخت ترکیه نسبت به برندهای ایرانی تفاوت های ویژه ای دارد که باعث اختلاف قیمت آن ها گردیده است. برای مثال، در روکش براق ام دی اف هایگلاس ترک علاوه بر ماده گلس، از یک روکش ضد UV نیز استفاده می گردد. این لایه باعث ثابت ماندن رنگ ام دی اف هایگلاس ترک می شود. همچنین، مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت ورق ام دی اف هایگلاس ترک از کشور لهستان خریداری می شود. به همین دلیل، نسبت به مواد تایلندی ام دی اف های هایگلاس ایرانی کیفیت بالاتری دارد. همین مساله تاثیر زیادی بر تفاوت قیمت ورق ام دی اف هایگلاس ترک و ایرانی دارد. در تولید ورق ام دی اف هایگلاس باید توجه ویژه ای به مرحله چسباندن روکش براق به تخته اصلی داشت. زیرا همین مساله کیفیت نهایی ورق ام دی اف هایگلاس را تعیین می کند. لازم است بدانید که یکی از معیارهای تفاوت کیفیت و قیمت ورق ام دی اف هایگلاس ترک و ایرانی دقیقا همین مساله خواهد بود. برای اطلاع از قیمت انواع ورق ام دی اف هایگلاس ترک و ایرانی می توانید از ایچوب کمک بگیرید. فروشگاه ایچوب به عنوان یک فروشگاه اینترنتی، انواع ام دی اف ایرانی و خارجی را به صورت عمده و خرده در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

نوشتن دیدگاه