0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
کابینت سفید مدرن

یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین کابینت های آشپزخانه مدرن و شیک کابینت سفید مدرن است که بخاطر حس پاکی و آرامشی که در فضا القا می کند و همچنین جذابیت ظاهری آن در سال های اخیر به عنوان پرطرفدارترین کابینت های آشپزخانه ایرانی شناخته شده است. فرقی ندارد که افراد به دنبال کابینت های مدرن هستند و یا کلاسیک، در هر دو صورت از بین تنوع بسیار زیاد رنگ ها اغلب سلیقه ها رنگ سفید را در اولویت خود قرار می دهند. این مقاله از وب‌سایت ایچوب در اختیار شما مخاطبان گرامی قرار داده شده است و شما می توانید در ادامه اطلاعات خود را در زمینه ماهیت کابینت مدرن، مزایا و معایب کابینت سفید مدرن ارتقاء دهید ضمن اینکه ۱۰ نمونه از بهترین کابینت های سفید مدرن را بشناسید پس با ما همراه باشید. شما عزیزان می توانید برای خرید و کسب اطلاعات تخصصی درباره بهترین مارک ام دی اف ایرانی و خارجی با ایچوب همراه شوید.

کابینت سفید مدرن

به چه کابینتی مدرن می گویند؟

یکی از بارز ترین دلایلی که می توان کلمه مدرن را به کابینت اطلاق کرد روشن بودن رنگ آن است شاید از خود بپرسید که چه چیزی باعث شده است تا کابینت های سفید و روشن تا حد بسیار زیادی مورد استقبال افراد با سلایق مختلف قرار گیرند؟ علت این امر واضح است، چرا که کابینت های سفید و رنگ روشن قابلیت سازگاری با هر نوع سبک و سیاقی از دکوراسیون های مختلف منزل را دارند. بنابراین یکی از اصلی ترین مشخصه های کابینت مدرن این است که قابلیت سازگاری با سایر اجزای دکوراسیون را داشته باشد. کابینت های مدرن تنوع بسیار زیادی دارند که یکی از آن‌ها کابینت سفید مدرن است که کاربر می تواند برای این منظور کابینت های ام دی اف را با روکش پولیشی یا هایگلاس انتخاب نماید. علاوه بر مواردی که ذکر شد کابینت مدرن ساختاری ساده و مینیمال دارد و به راحتی می‌تواند مورد پسند افراد شیک پسند قرار گیرد. سفید از محبوبترین رنگ های ورق ام دی اف در بازار است، برای استعلام قیمت ورق ام دی اف سفید با ما در ایچوب همراه شوید.

به چه کابینتی مدرن می گویند؟

مزایای کابینت سفید مدرن

اگر شما هم جزء آن دسته از افراد خوش سلیقه هستید که برای آشپزخانه خود کابینت سفید مدرن را انتخاب کرده اید به شما تبریک می‌گویم، چرا که انتخاب شما مزایای بیشماری را در پی دارد. به کار بردن کابینت سفید مدرن فضای آشپزخانه را سرشار از حس پاکی و آرامش می کند و محیط را گسترده تر از آنچه که در واقعیت است نشان خواهد داد. علاوه بر آن رنگ سفید خاصیت انعکاس نور بسیار بالایی دارد، همین امر باعث می‌شود تا کمبود نور در فضای آشپزخانه جبران شود. رنگ سفید یک رنگ خنثی است که به راحتی با سایر رنگ ها سازگاری پیدا می کند. بسیاری از افراد به اشتباه تصور می‌کنند که کابینت های کلاسیک همواره با رنگ های قهوه ای و تیره نقش بسته است، اما واقعیت، خلاف این امر است و اگر شما هم به سبک کلاسیک علاقه‌مندید، می‌توانید کابینت ممبران سفید را در صدر انتخاب خود قرار دهید و یک فضای لوکس و شاهانه در منزل تان ایجاد کنید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره درباره خرید ورق ام دی اف و استعلام قیمت ورق ام دی اف با کارشناسان مجرب ایچوب در تماس باشید.

مزایای کابینت سفید مدرن

معایب کابینت های سفید مدرن

اگر صادقانه مسئله را مورد بحث و بررسی قرار دهیم، خواهید فهمید که استفاده از کابینت های سفید مدرن با وجود همه مزایایی که دارد، اما عاری از معایب نیز نیست. رنگ سفید بیشتر چربی و لک را نمایان می‌کند، از این رو مراقبت بیشتری را می طلبد. همان‌طور که می دانید رنگ سفید یک رنگ سرد است که با گذر زمان ممکن است بی حوصلگی و خستگی را در پی داشته باشد. از نظر بهداشتی نیز باید بگوییم کسانی باید از رنگ سفید استفاده کنند که برای تمیزی و بهداشت اهمیت بسیار زیادی را قائل باشند. نکته آخری که در این زمینه باید گوشزد کنیم این است که هنگام گذاشت و برداشت وسایل آشپزخانه باید مراقب باشیم که رنگ کابینت ها دچار ریزش و خط و خش نشود.

معایب کابینت های سفید مدرن

10نمونه زیبا از کابینت های سفید مدرن

کاربران عزیز می توانند با اندکی سلیقه به خرج دادن با ترکیب رنگ ها با رنگ سفید، نمونه های زیبایی را از کابینت های سفید مدرن خلق کنند. کابینت سفید طلایی، کابینت سفید طوسی، کابینت سفید مشکی و کابینت سفید کرم و... از نمونه های زیبا کابینت سفید مدرن است. در ادامه انواع نمونه های زیبا کابینت مدرن را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید کابینت سفید مدرن مورد پسند خود را انتخاب کنید.

کابینت مدرن سفید طلایی :

10نمونه زیبا از کابینت های سفید مدرن

کابینت مدرن سفید طوسی مات:

10نمونه زیبا از کابینت های سفید مدرن

کابینت مدرن سفید طوسی براق:

10نمونه زیبا از کابینت های سفید مدرن

کابینت مدرن سفید طرحدار :

10نمونه زیبا از کابینت های سفید مدرن

کابینت مدرن سفید مشکی براق:

10نمونه زیبا از کابینت های سفید مدرن

کابینت مدرن سفید سورمه ای مات:

10نمونه زیبا از کابینت های سفید مدرن

کابینت مدرن سفید اکلیلی:

10نمونه زیبا از کابینت های سفید مدرن

 کابینت مدرن سفید قهوه ای:

10نمونه زیبا از کابینت های سفید مدرن

کابینت مدرن سفید کرم:

10نمونه زیبا از کابینت های سفید مدرن

هر یک از نمونه های نام برده جذابیت مختص به خود را دارند و برای مدرن شدن هر چی بیشتر فضای آشپزخانه توصیه می شود کف آشپزخانه را هماهنگ با رنگ ترکیبی انتخاب نمایید، به عبارتی واضح تر اگر شما کابینت سفید طوسی را برای آشپزخانه خود انتخاب می کنید توصیه می کنیم که کف آشپزخانه یا کاشی های بین کابینت ها را برای جلوه هر چه بیشتر و بهتر به رنگ طوسی انتخاب کنید، به این ترتیب شما می توانید با رنگ های مختلف کابینت سفید مدرن با ترکیب رنگی زیبا با سفید ایجاد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ای چوب در ارتباط باشید. ایچوب نمایندگی فروش بهترین ام دی اف سفید است. کابینت آشپزخانه خود را با بهترین ام دی اف های سفید ای چوب مدرن کنید.

 

نوشتن دیدگاه