0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
کابینت سفید یکدست

یکی از مهم‌ترین و اصلی ترین ارگان ها در طراحی آشپزخانه هر منزل کابینت آن آشپزخانه است، چرا که عمده ترین حجم موجود در آشپزخانه را به خود اختصاص می دهد. اولین چیزی که در نگاه اول به آشپزخانه به چشم می‌خورد کابینت‌های آن است، از این رو طراحان داخلی و معماران نیز اهمیت و توجه ویژه خود را به این بخش از آشپزخانه منعطف کرده‌اند. در چند سال اخیر یکی از پرطرفدارترین و مدرن ترین انواع کابینت آشپزخانه، کابینت سفید یکدست بوده و دلیل این مسئله هم واضح است که استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون داخلی ضمن این‌که نور بخشی و روشنایی را افزایش می دهد بلکه زیبایی و سادگی آشپزخانه را نیز حفظ می کند. سفید از محبوبترین رنگ های ورق ام دی اف در بازار است، برای استعلام قیمت ورق ام دی اف سفید با ما در ایچوب همراه شوید.

کابینت سفید یکدست 


ورق های ام دی اف مناسب کابینت سفید یکدست

هر یک از ورق های ام دی اف (MDF)متناسب با مشخصات و ساختاری که دارند برای کارهای مختلفی ساخته شده ان،. یکی از آن‌ها ورق های ام دی اف با روکش های گلاس است ترکیب کابینت های گلاس سفید و یک جزیره کوچک به جای اپن می توانند یک مکمل فوق العاده باشد که تأثیر شگرف و شگفت انگیزی را روی مخاطب می گذارد. البته به خاطر داشته باشید که سلیقه ی افراد با یکدیگر متفاوت است و طرح نهایی کابینت ها به درخواست کارفرما متغیر خواهد بود. کابینت سفید یکدست می‌تواند ظاهری درخشان یا مات داشته باشد که هر یک زیبایی ظاهری مختص به خود را دارند، اما استفاده از کابینت های گلاس سفید براق از آنجا که نور را منعکس می کند، قطعاً فضای آشپزخانه را روشن تر و دلباز تر خواهد کرد. در صورت نیاز به دریافت مشاوره درباره خرید ورق ام دی اف و استعلام قیمت ورق ام دی اف با کارشناسان مجرب ایچوب در تماس باشید.

 ورق های ام دی اف مناسب کابینت سفید یکدست


مزایای کابینت سفید یکدست چیست؟

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که کابینت سفید یکدست را برای آشپزخانه خود انتخاب کرده‌اید، می بایست با مزایا و معایب آن آشنایی کاملی را داشته باشید. همانطور که در ابتدای کار اشاره کردیم رنگ سفید در دنیای کابینت ها بسیار پرطرفدار است، چرا که رنگ سفید برای همه ما تداعی کننده پاکی و تمیزی است. یکی از مزیت های بارز کابینت آشپزخانه سفید این است که فضا را باز تر و بزرگتر نشان می دهد ضمن این‌که بیشترین میزان انعکاس و بازتاب نور را دارد و موجب می شود تا آشپزخانه کاربر پر نور تر از آنچه که در واقع هست دیده شود. اگر مسئله را از لحاظ روانشناسی مورد تحلیل قرار دهیم، باید اشاره کنیم که رنگ سفید آرامش درونی انسان را در پی دارد و تقریباً می تواند همه سلیقه ها را جلب کند. اگر در صنعت مد و دکوراسیون داخلی فعالیت داشته باشید، قطعاً می دانید که در چند سال اخیر برای مدرن جلوه دادن دکوراسیون داخلی منزل از رنگ سفید استفاده می‌شود.   پاک چوب از محبوبترین برندهای تولید کننده ورق ام دی اف در بازار داخلی است، برای استعلام قیمت ام دی اف پاک چوب با ما در ایچوب همراه شوید. 

 مزایای کابینت سفید یکدست


معایب کابینت سفید یکدست چیست؟

بدون شک اولین ایرادی از رنگی سفید در ذهن ها تداعی می‌شود چرک شدن آنها است، به خصوص اگر که رنگ سفید را در آشپزخانه به کار ببریم، به راحتی کثیف می‌شوند و فرد باید به صورت مداوم اقدام به تمیز کردن آشپزخانه نماید. با وجود همه مزایای که کابینت سفید یک دست دارد و باعث انبساط محیط می شود، اما صادقانه بگویم که یک رنگ خسته کننده است و بسیاری از افراد نمی توانند بیش از یکسال یک آشپزخانه با کابینت های سفید یکدست را تحمل کنند. ترک برداشتن روکش کابینت ها یکی دیگر از معایب کابینت سفید یکدست است با توجه به این‌که رنگ سفید نسبت به سایر رنگ ها لکه پذیر تر و آسیب پذیر تر است بنابراین می تواند خیلی سریع تر از سایر رنگ ها ظاهری نامطلوب به خود بگیرد.  برای خرید و مشاهده طرح های زیبا و متنوع صفحه کابینت با ما همراه شوید و از قیمت صفحه کابینت 5 سانتی و .... مطلع گردید. 

 معایب کابینت سفید یکدست


10مدل جدید زیبا کابینت سفید یکدست

 می توانید برای نشان دادن بهتر کابینت سفید یکدست آشپزخانه خود در کف سازی  از رنگ هایی با تناژ تیره تر و یا طرح چوب استفاده کنید. یکی دیگر از راهکار هایی که می توان با استفاده از آن نمونه های زیبایی از کابینت سفید یکدست را ایجاد کرد، این است که دیوار بین کابینت ها را با طراحی های شلوغ و رنگ های گرم انتخاب کنید، چرا کابینت های سفید یک دست شما زیبایی خود را چند برابر به رخ می کشند، به همین ترتیب شما با اندکی خلاقیت می توانید نمونه های زیبایی را با استفاده از کابینت های سفید یکدست در منزل خود ایجاد کنید و هر چند وقت یکبار با اعمال یکی از این راهکارها به فضای منزل خود تنوع ببخشید. در ادامه 10 نمونه از بهترین کابینت سفید یکدست را برای انتخاب بهتر شما مشتریان عزیز  فذاهم آورده ایم

کابینت مدرن سفید مدل 1:

10 نمونه زیبا کابینت سفید یکدست

کابینت مدرن سفید یکدست مدل2:

10 نمونه زیبا کابینت سفید یکدست

کابینت مدرن سفید مدل 3:

10 نمونه زیبا کابینت سفید یکدست

کابینت مدرن سفید مدل 4:

10 نمونه زیبا کابینت سفید یکدست

کابینت مدرن سفید مدل 5:

10 نمونه زیبا کابینت سفید یکدست

کابینت مدرن وشیک سفید مدل 6:

10 نمونه زیبا کابینت سفید یکدست

کابینت مدرن وشیک سفید مدل 7:

10 نمونه زیبا کابینت سفید یکدست

کابینت مدرن و شیک سفیدآشپزخانه مدل 8:

10 نمونه زیبا کابینت سفید یکدست

کابینت مدرن سفید آشپزخانه مدل 9:

10 نمونه زیبا کابینت سفید یکدست

کابینت سفید آشپزخانه مدل 10:

10 نمونه زیبا کابینت سفید یکدست

شما می توانید با خرید از انواع ورق ام دی اف سفید هایگلاس، براق، اکلیلی و... ایچوب، زیباترین کابینت آشپزخانه سفید یکدست را داشته باشید.

نوشتن دیدگاه