0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
بهترین ورق هایگلاس ایرانی

ورق های هایگلاس از روزی که به عرصه کابینت سازی وارد شدند توانستند که علاقه مشتری ها و استفاده کنندگان را به خود جلب کنند. اما این روز ها وقتی قصد خرید کابینت را دارید کلمه های زیادی می شنوید که مثلا: "کابینت وکیوم، لمینت، ملامینه و..." است. چیزی که در این میان باید بدانید این است که تمام این نام ها مربوط به جنس روکشی است که روی MDF (ام دی اف) قرار می گیرد و خواصی مثل آب گریزی، براقی، شفافیت و جلوه زیبایی به کابینت های آشپزخانه شما می دهد. شما عزیزان می توانید برای خرید و استعلام قیمت عمده ورق ام دی اف با کارشناسان فروش مجرب ایچوب ارتباط برقرار کنید.

در ادامه این مطلب برای تشخیص بهترین ورق های ام دی اف هایگلاس ایرانی، خصوصیات و نکات مهم در خصوص انتخاب رنگ، مدل و طرح هایگلاس در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید در زمان خرید ام دی اف با روکش هایگلاس هوشیارانه تر عمل کنید. (البته این موضوع را به یاد داشته باشید که ممکن است از هایگلاس بر روی تخته هایی با جنس دیگر نیز استفاده کنند.) شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت ورق هایگلاس agt ترک و سایر برندهای معتبر و خوشنام با ایچوب در ارتباط باشید.

کابینت با روکش هایگلاس

نکات مهم در خصوص انتخاب هایگلاس

  • ورق هایگلاس برای استفاده در کابینت ها مناسب نیستند، پس بهتر است برای کابینت های آشپزخانه خود از نمونه های دیگر روکش استفاده کنید. اما در صورتی که اصرار به استفاده از هایگلاس دارید هیچ کسی مانع شما نیست، اتفاقا از نظر ظاهری هم زیبایی خاص خود را دارد و تنها موضوعی که باعث می شود استفاده از این روکش ها برای شما مناسب نباشد این است که آنها به سرعت کثیف می شوند.
  • روکش پشتی ورق های ام دی اف هایگلاس معمولا سفید است و در صورتی که جنس آن مرغوب باشد، این روکش سفید از جنس پی وی سی (pvc)است
  • در صورتی که ازهای گلاس برای قسمت هایی استفاده می کنید که درب دارد (مانند کمد و...) پیشنهاد ما این است که از دستگیره های فلزی یا دستگیره هایی که پایه بلند تری دارند استفاده کنید تا به مشکل خاصی بر نخورید.
  • شما می توانید از درب های مگنتی که بدون دستگیره است و به صورت فشاری باز و بسته می شود استفاده کنید. اما این نکته را به یاد داشته باشید که اگر از ورق ام دی اف  هایگلاس استفاده کنید مجبور می شوید که با اثر انگشت روی گوشه های درب کنار بیایید.
  • اگر وسواس زیاد دارید و نسبت به اثر انگشت و جای دست روی کابینت های خود بسیار حساس هستید، هایگلاس گزینه خوبی برای شما نیست.
  • شما می توانید دور درب های کابینت آشپزخانه را با نوار های 1 میلیمتری تزئین کنید و به این صورت کار نهایی شما بسیار ظریف تر، حرفه ای تر و بهتر خواهد بود.
  • کابینت هایگلاس رنگ روشن خش های ریز را کمتر نشان می دهند.
  • های گلاس های تیره لک را بیشتر نشان می دهند.
  • های گلاس از آنجایی که براق است و نور را منعکس می کند ظاهری بسیار زیبا، چشمگیر و مدرن و شیک دارد.

هایگلاس کابینت آشپزخانه

چطور هایگلاس خوب و مرغوب را تشخیص دهیم؟

برای تشخیص کیفیت های گلاس کافیست که آن را بردارید و کنار یک لامپ بگیرید و تصویر لازم را روی آن قسمت نگاه کنید، بازتاب لامپ در هایگلاس باید به شکل تقریبی معلوم باشد و موج های آن زیاد توی ذوق نزند. البته هایگلاس به هر حال کمی موج دارد ولی این موج ها نباید بیش از حد باشد.
در صورتی که شما می خواهید که پوشش کابینت ها یا دکوراسیون شما هیچ موجی نداشته باشد روکش پلی گلاس برای شما گزینه بسیار بهتری است. البته پلی گلاس کمی گران تر از های گلاس است.

کابینت آشپزخانه هایگلاس

کیفیت ورق های های گلاس ایرانی

شاید چند سال پیش همه بر سر این موضوع که ورق های ام دی اف های گلاس ترک بهتر از نمونه های ایرانی هستند توافق داشته اند، ولی نباید این موضوع را از یاد ببریم که این روز های شرکت های ایرانی که در زمینه تولید هایگلاس کار می کند کیفیت بسیار خوبی را در اختیار مشتریان می گذارند و از طرفی نسبت به نمونه های ترکی با قیمت مشابه، کیفیت بهتری دارند.

امیدواریم اطلاعاتی که در این مطلب در اختیار شما گذاشتیم بتواند در زمان خریدورق هایگلاس به شما کمک کند تا بتوانید بین های گلاس های ارزان قیمت ایرانی محصول مورد نیاز خود را راحتتر پیدا کنید. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات تخصصی درباره تفاوت های گلاس ترک و ایرانی با ایچوب همراه شوید.

نوشتن دیدگاه