0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
بتونه مخصوص ام دی اف

بتونه مخصوص ام دی اف (MDF)یک نوع خمیر است که با استفاده از آن می ‌توان ایراداتی که در اثر ضربه یا سوراخ شدن اشتباهی بر روی ورق‌ های ام دی اف ایجاد شده است را برطرف نمایید، به طوری که در انتهای کار یک اجرای تمیز و بدون خط و خش را تحویل دهید. از آنجا که ورق‌ های ام دی اف بسیار ارزشمند هستند و با خط افتادن بر روی آن در صورت تصمیم به تعویض هزینه زیادی را به ما تحمیل خواهند کرد، باید به شما این مژده را بدهیم که در صورت بروز مواردی از قبیل آسیب سطحی به چوب ام دی اف کابینت یا کمد منزل و یا سوراخ و خش‌دار شدن آن می ‌توانید به آسانی با استفاده از یک خمیر بتونه مخصوص ام دی اف و یک کاردک، سطح چوب خود را به تمیزی روز اول آن ترمیم کنید. شما عزیزان می توانید برای استعلام موجودی و قیمت ام دی اف پاک چوب و سایر برندهای معتبر و خوشنام با ایچوب در ارتباط باشید.

بتونه مخصوص ام دی اف

کاربرد بتونه ام دی اف چیست؟

همانطور که در بالا نیز توضیح داده شد بتونه ام دی اف کاربر زیادی برای لوازم آسیب دیده ما از این جنس دارند و با استفاده از این بتونه می ‌توانیم آن‌ ها را ترمیم و بازسازی نماییم و از استفاده دوباره از آن لذت ببریم و با دیدن ظاهر تمیز آن حسی خوب و مثبت از وسایل خود دریافت کنیم مانند: ترمیم صفحه کابینت. برای به کار بردن این بتونه ابتدا با دستان بر روی نقاط مورد نیاز قرار داده و سپس با کاردک مناسب سطح کار را صاف و تمیز می کنیم. سعی کنید رنگ بتونه ای که برای ترمیم ام دی اف (MDF)آسیب دیده خود استفاده می ‌کنید تا حد امکان به رنگ ام دی اف نزدیک باشد.

کاربرد بتونه ام دی اف(MDF)

بتونه همرنگی ام دی اف

در واقع در هنگام ساخت باکس ها و وسایل ام دی اف احتمال اینکه به سطح کار هیچ آسیب سطحی وارد نشود بسیار کم است بنابراین استفاده از بتونه در رنگ کاری قسمت مهم و جدا نشدنی است. بتونه همرنگی، نوعی از بتونه است که به عنوان آستری برای پر کردن درزها و یا ترک های سطح مورد استفاده قرار می گیرد. بتونه در واقع به شکل یک ماده خمیری است که بر روی سطوح مختلف چوبی استفاده می شود. از بتونه می توان جهت هموار کردن سطح چوب و پر کردن سوراخ و ترک‌ ها‌ی موجود در آن استفاده کرد.

نحوه استفاده از خمیر بتونه: خمیر بتونه را بر روی سوراخ‌ ها و درز های چوب را با استفاده از کاردک و یا با انگشت به خوبی بکشید. بتونه همرنگی در رنگ های سفید، قهوه ای، کرم و نقره ای در فروشگاه‌ ها موجود است که هر کدام از این رنگ‌ ها برای ام دی اف همرنگ خود و متناسب با آن استفاده می ‌شود تا با این تطبیق رنگ نقطه خرابی پس از بازسازی مشخص نباشد.

بتونه همرنگی ام دی اف

بتونه ام دی اف قهوه ای

بتونه ام دی اف قهوه ای که به آن بتونه همرنگی نیز می ‌گویند برای پر کردن سوراخ و ایرادات ام دی اف‌ های قهوه ای رنگ، نئوپان و… به کار برده می ‌شود.بتونه ام دی اف قهوه ای در دو طیف رنگی قهوه ای روشن و قهوه ای تیره در بازار موجود است، که با توجه به رنگ چوبی که می خواهید ایرادات آن را پوشش دهید از رنگ قهوه ای مناسب آن استفاده خواهید کرد. در صورت نیاز به مشاوره بیشتر می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه ایچوب تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه