0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
هر ورق هایگلاس چند متر کابینت میدهد؟

در سال های اخیر، استفاده از ورق ام دی اف در تزیینات داخلی خانه و آشپزخانه از امور رایج محسوب می شود. ورق ام دی اف انواع مختلف و طرح های متنوعی دارد که می توانند پاسخگو سلیقه هر مشتری باشند. انواع ام دی اف(MDF) شامل ورق ام دی اف هایگلاس، ام دی اف پلی گلاس، ام دی اف با روکش ملامین و مواردی از این قبیل هستند. ورق های ام دی اف تولید داخل و یا کشورهای خارجی از جمله ترکیه هستند. آگاهی در مورد ابعاد ورق های ام دی اف مختلف کمک می کند تا در هنگام سفارش ساخت انواع کابینت، کمد، کانتر، جزیره، قفسه و مانند آن ها با دید بازتری تصمیم بگیریم. زیرا اصلی ترین فاکتور در تخمین هزینه ها و قیمت کابینت ام دی اف، ابعاد ام دی اف مورد نیاز خواهد بود. شما عزیزان می توانید برای استعلام موجودی و قیمت ام دی اف پاک چوب و سایر برندهای معتبر و خوشنام با ایچوب در ارتباط باشید.

هر ورق هایگلاس چند متر کابینت میدهد؟

نکته مهم در انتخاب و خرید ورق ام دی اف این است که هرچه ابعاد ورق MDF بزرگتر باشد، مقدار دور ریز و ضایعات آن کمتر خواهد بود. به همین دلیل توصیه می شود در صورت نیاز به ساخت کابینت های MDF از ورق های با ابعاد بسیار بزرگ استفاده نمایید. انواع کابینت شامل کابینت زمینی، دیواری و ایستاده ابعاد مشخصی دارند. مقدار ورق ام دی اف هایگلاس مورد نیاز برای ساخت هر یک از آن ها به ابعاد آن بستگی خواهد داشت. ابعاد هر کابینت شامل طول، عرض و عمق است که این ابعاد برای انواع مدل کابینت آشپزخانه زمینی، دیواری و ایستاده متفاوت خواهد بود. اینکه هر ورق هایگلاس چند متر کابینت میدهد دقیقا به همین ابعاد بستگی خواهد داشت. هرچه ابعاد یک کابینت بزرگتر باشد، مقدار ورق ام دی اف هایگلاس بیشتری نیاز دارد. برای اطلاع از ابعاد ورق ام دی اف 16 میل از برندهای مختلف با کارشناسان مجرب ما در ایچوب ارتباط برقرار نمایید.

هر ورق هایگلاس چند متر کابینت میدهد؟

وزن هر ورق هایگلاس

ورق ام دی اف هایگلاس عبارت است از یک ورق با مغزی ام دی اف و روکشی از جنس براق که بر روی آن کشیده می شود. براقی ورق ام دی اف هایگلاس باعث می شود تا در هنگام ساخت کابینت و طراحی منزل، جلوه ای بسیار زیبا و درخشان برای خانه و آشپزخانه به وجود آورد. به همین دلیل نیز قیمت ورق ام دی اف هایگلاس نسبت به ورق های ام دی اف ملامینه بسیار بیشتر خواهد بود. وزن، تراکم و دانسیته، مقاومت نسبت به رطوبت، زیبایی ظاهری، مقاومت نسبت به حرارت، مقاومت در برابر کثیفی و لک شدن و قیمت ورق از جمله فاکتورهای مهمی هستند که موجب ایجاد تفاوت بین ورق ام دی اف هایگلاس و ورق ام دی اف ملامینه می گردند. در نظر داشته باشید که هرچه دانسیته یک حجم مشخص از ورق MDF(ورق ام دی اف) بیشتر باشد، متراکم تر خواهد بود. بخش مهمی از کیفیت و مقاومت انواع ورق MDF نیز به دانسیته آن ورق بستگی خواهد داشت. دانسیته ورق هایگلاس و ورق MDF معمولی تقریبا با یکدیگر برابر است. بنابراین ورق هایگلاس و ورق MDF ملامینه وزن تقریبا یکسانی دارند. برای مثال، ورق های MDF که در ساخت کشوها، پشت کابینت و یا رویه درها به کار برده می شوند، از کمترین وزن و ضخامت برخوردار هستند.

وزن هر ورق هایگلاس

هر ورق هایگلاس چند متر است؟

ورق ام دی اف هایگلاس انواع مختلفی دارد که اصلی ترین آن ورق هایگلاس ایرانی و خارجی است که با ابعاد ۱۲۲۰ در ۲۸۰۰ تولید می شود. ورق پلی گلاس نیز ابعادی برابر با ۱۲۲۰ در ۲۷۵۰ دارد. ورق ام دی اف پلی گلاس مانند پلی گلاس لوکس پن نیز عمدتا با ابعاد ۱۸۰۰ در ۲۴۳۰ تولید می شود. در بین ورق های ام دی اف با قیمت بالا این ورق ها قیمت مناسب تری دارند.

نوشتن دیدگاه