0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
تفاوت ام دی اف ایرانی و خارجی

با توجه به کاربرد گسترده ام دی اف (MDF)تقریبا اغلب افراد با این محصول آشنایی دارند. یکی از پرکاربردترین مصنوعات چوبی ام دی اف است که در ساخت وسایلی مانند کابینت، کمد، انواع دکوراسیون و ... به کار می رود. ام دی اف مانند سایر مصنوعات چوبی دارای درجه بندی کیفیتی است و می توان آن را در کیفیت های متفاوتی در بازار پیدا کرد. علاوه بر نمونه های ایرانی ام دی اف ، این محصول به صورت وارداتی نیز وجود دارد و می توان نمونه های خارجی آن ها را نیز تهیه کرد. تفاوت ها و شباهت هایی بین ام دی اف ایرانی و خارجی وجود دارد که در نهایت باعث می شود تا خریدارن نسبت به خرید آن ها مایل تر باشند. زمانی که قصد مقایسه دو ام دی اف ایرانی و خارجی را نسبت به یکدیگر داریم باید ابتدا این دو محصول را از یک درجه کیفی انتخاب کنیم و سپس سایر فاکتور های آن ها را با یکدیگر مورد مقایسه قرار دهیم. در یک مقایسه درست از نمونه های ام دی اف باید موارد زیر مورد مقایسه قرار گیرند:

  • های گلاس
  • پلی گلاس
  • ضد خط و خش بودن
  • میان مقاومت در برابر مواد شیمیایی
  • نوار پی وی سی(PVC)
  • یو وی
  • آنتی باکتریال
  • مقاومت در برابر رطوبت و آب
  • طرح برفی
  • طرح برجسته
  • میزان مقاومت در برابر حرارت
  • طرح کریستال

شما عزیزان می توانید برای استعلام موجودی و قیمت ام دی اف پاک چوب و سایر برندهای معتبر و خوشنام با ایچوب در ارتباط باشید.

تفاوت ام دی اف ایرانی و خارجی 

مزایای ام دی اف ایرانی نسبت به ام دی اف خارجی چیست؟

کشور ما در برخی زمینه ها مانند تولید ورق های ام دی اف توانسته است بازار خوبی را در بین رقبای خارجی ایجاد کند. تولیدکنندگان داخلی این محصول نیز به طور مداوم در تلاش هستند تا با بهتر کردن کیفیت محصولات خود در بازار داخلی نیز فروش بیشتری داشته باشند. امروزه با تولید نمونه های با کیفیت و مرغوب ام دی اف شاهد صادرات این محصول به برخی از کشور های خارجی هستیم. با توجه به این موارد خرید و تقاضا برای ام دی اف ایرانی بیشتر است. یکی از مهم ترین مزایایی که ام دی اف ایرانی نسبت به ام دی اف های خارجی دارند، مقرون به صرفه بودن آن ها است. اگر قصد خرید ام دی اف داشته باشید، با یک هزینه مشخص می توانید نمونه های ایرانی با کیفیت تری را نسبت به خارجی آن خرید کنید. ام دی اف های ایرانی از مصنوعات چوبی هستند که با اقلیم و آب و هوای ایرانی سازگار تر هستند، از این رو گزینه مناسبی برای استفاده هستند.  برای تهیه اجناس و محصولات مورد نظر خود با قیمت ورق ام دی اف در چهاردانگه روی ایچوب حساب کنید.
تولید کننده های ام دی اف ایرانی توانسته اند خدماتی را در جهت بالا بردن سطح کیفی ام دی اف های ایرانی ارائه دهند. از جمله مزایای ورق های ام دی اف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نسبت به نمونه های خارجی به صرفه تر و اقتصادی تر هستند.
  • از نظر دانسیته دارای گستره وسیعی هستند که آن را برای هر کاربردی مناسبت می کند.
  • ورق های ام دی اف ایرانی قابلیت ابزار خواری، ماشین کاری و سنباده زنی را دارند.
  • سطوح این ورقه ها صاف و متراکم است.
  • انواع ورقه های ام دی اف ایرانی قابلیت شکل پذیری و روکش شدن را دارند.
  • از درجه مقاومت و فشردگی قابل قبولی برخوردار هستند.
  • تنوع در رنگ و طرح ام دی اف های ایرانی بسیار بالا است.
  • این ورقه ها به راحتی قابلیت تمیز شدن را دارند.
  • دسترسی و خرید ام دی اف های ایرانی بسیار راحت و در دسترس است.

مزایای ام دی اف ایرانی نسبت به ام دی اف خارجی

مقایسه برند های ام دی اف ایرانی و خارجی

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد در یک مقایسه درست باید تمامی موارد را در نظر بگیریم. ورق های های گلاس دارای پوششی شبیه به شیشه هستند که یک روی آن ها با سلفون پوشانده می شود و پشت آن ظاهری مانند ملامین دارد. نمونه های بی کیفیت ایرانی و خارجی در هنگام برش دچار آسیب می شوند. در ام دی اف های پلی گلاس ایرانی و خارجی با کیفیت باید یک لایه 75 میکرونی بر روی سطح ام دی اف پرس شود. این سطح باعث بالا رفتن مقاومت ورق ها می شود و حتی اگر یک اسفنج را روی آن بکشیم هیچ خط و خشی روی آن نمی افتد. به طور معمول ام دی اف های ایرانی و خارجی هر دو دارای قابلیت ضد خش دارند. ام دی اف های ایرانی با کیفیت در برابر اسید های آشپز خانه ای از خود مقاومت خوبی را نشان می دهند. برخی از برند های خارجی و ایرانی ام دی اف آنتی باکتریال هستند به این معنی که سطح آلودگی و خوردگی توسط حشرات ، قارچ ها و باکتری را به میزان کمتری دارند. به طور کلی چوب و مصنوعات چوبی مقاومت بالایی در برابر حرارت ندارند. روکش هایی که برای ام دی اف (MDF)استفاده می شود می تواند مقاومت آن ها را بیشتر کند. تمام نمونه های خارجی و ایرانی ام دی اف در برابر حرارت آسیب پذیر هستند. شرکت لوح سبز، آسا، آریانا، آسیا چوب البرز، آرتا پرس، بست وود، سابین، نوین چوب، تاپس اصفهان و... از برندهای معروف ایرانی هستند که در مقایسه با برندهای خارجی کیفت یکسانی دارند. این برند ها علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار هستند. برای کسب اطلاعات درباره برندهای ایرانی . خارجی و مقایسه آن ها با کارشناسان ایچوب در ارتباط باشید.

مقایسه برند های ام دی اف ایرانی و خارجی

مقایسه قیمت ام دی اف ایرانی و خارجی

قیمت هایی که برای ورق های ام دی اف (MDF)در نظر گرفته می شود با توجه به عوامل متعددی در حال نوسان است. نمونه های ایرانی ام دی اف با توجه به در دسترس بودن نوع چوب مورد استفاده، مزد نیروی کار، هزینه های حمل و نقل، هزینه های انرژی و ... قیمت گذاری می شوند. همان طور که قبلا بیان شد هرچه میزان کیفیت و ویژگی های یک ورق ام دی اف ایرانی بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالا تر می رود که این قیمت با توجه به دوام و ماندگاری آن ها قابل توجیه است. در مقابل نمونه های ورق ام دی اف خارجی نیز در کشور وجود دارند و به راحتی می توان آن ها را تهیه کرد. شاید این تصور وجود داشته باشد که ام دی اف های خارجی به دلیل این‌که با ارز و دلار به کشور وارد می شود، حتما قیمت بالاتری نیز دارند، اما همیشه اینطور نیست. بلکه نمونه هایی از ورق های ام دی اف خارجی وجود دارد که نسبت به نمونه های با کیفیت ایرانی قیمت پایین تری نیز دارند. در حال حاضر با توجه به نوساناتی که در قیمت دلار وجود دارد واردات ام دی اف های خارجی هزینه های بسیاری را به تاجران این عرصه متحمل می کنند و همین موضوع باعث می شود که قیمت این محصول در بازار ایران بسیار بالا باشد. برای اطلاع از قیمت نمونه ورق های ایرانی و خارجی و ویژگی های آن ها می توانید به سایت رسمی فروشگاه ایچوب مراجعه نمایید. قیمت های این فروشگاه به روز و طبق استاندارد های مشخص، قیمت گذاری شده اند. معمولا قیمت ورق های ام دی اف به صورت ورقه ای است. اگر تعداد ورقه ها بیشتر باشد این مقدار به صورت پالت تحویل داده می شود که در بالا و پایین این ورقه ها با استفاده از یک ورق ام دی اف و یا نئوپان برای محافظت از آن ها قرار داده می شود. معمولا 30 تا 32 ورق ام دی اف در یک پالت قرار می گیرند. هر چه میزان ورق های خریداری شده به تعداد بیشتری باشند می توان آن ها را با قیمت پایین تری خریداری نمود. شما عزیزان می توانید به جای استعلام قیمت ورق نئوپان دیجی کالا با برقراری ارتباط با ایچوب به عنوان یک مرکز تخصصی فروش ورق های ام دی اف، نئوپان و ملامینه و ... از بهترین قیمت این محصولات مطلع شوید.

مقایسه قیمت ام دی اف ایرانی و خارجی

ام دی اف ایرانی بهتر است یا ام دی اف خارجی؟

تفاوت عمده و اصلی ام دی اف های ایرانی با نمونه های خارجی در موج دار بودن گلاس های ایرانی است. برخی از برند های ایرانی که به تولید ام دی اف (MDF)اقدام نموده اند ورق های یکنواخت و صافی را به بازار ارائه نمی دهند این موضوع به این معنا نیست که تمامی برند های ایرانی این مشکل را دارند و یا هیچ برند خارجی دارای گلاس های موج دار نیست، بلکه این موضوع در بسیاری از برند های متفرقه خارجی نیز دیده شده است. بهتر است اگر از برند های خارجی ام دی اف استفاده می کنید، حتما این برند ها معتبر و مطرح باشند. در برخی از مقالات و تجربه های شخصی افرادی که از ام دی اف های ایرانی و خارجی استفاده کرده اند، این موضوع بیان می شود که برخی از برند های ام دی اف ایرانی بعد از مدتی در برابر نور آفتاب دچار تغییر رنگ شده اند. البته برند های بی کیفیت خارجی نیز ممکن است این مشکل را داشته باشند. اگر ام دی اف و محصولات مشابه ایرانی از برند های مطرح و معتبر تهیه شوند و از درجه کیفی بالایی برخوردار باشند حتی از نمونه های خارجی مشابه نیز می توانند کیفیت بهتری نیز داشته باشند. از جمله اقدامانی که می توانید یک خرید موفق داشته باشید این است که ام دی اف مورد نیاز خود را از فروشگاه های برتر ارائه دهنده این محصولات تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی ایچوب از معتبرترین عرضه کنندگان محصولات ام دی اف در برند های ایرانی و خارجی است. این مجموعه با اخذ نمایندگی از برند های مطرح ایرانی و خارجی با کیفیت ترین ورق های ام دی اف را به دست مشتریان می رسانند. در واقع شما با خرید از فروشگاه ایچوب می توانید از کیفیت ورق های ام دی اف خریداری شده ایرانی و خارجی مطمئن باشید. در این مجموعه امکان برقراری ارتباط با کارشناسان فروش برای خریدارن فراهم شده است و قبل از خرید می توان اطلاعات تکمیلی را از طریق آن ها کسب کرد.

نوشتن دیدگاه