0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
مقایسه روکش های مختلف ورق ام دی اف

در ساخت ام دی اف از روکش های مختلفی استفاده می شود. علاوه بر این بد نیست بدانید که علاوه بر ام دی اف روکش دار می‌توانید از ام دی اف خام نیز استفاده کنید. در واقع روکش قرار گرفته شده بر روی ام دی اف کمک می کند تا بتوان جلوه ای زیباتر از آن ها را مشاهده کرد. علاوه بر این انواع مختلف روکش که بر روی ورق ام دی اف قرار گرفته می شوند، مقاومت آنها در برابر حرارت و خوردگی را نیز افزایش می دهند. اگر به دنبال قیمت ام دی اف خام هستید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایچوب از قیمت به روز این محصول آگاهی پیدا کنید. 

با توجه به اینکه ورق های ام دی اف (ورق MDF)ممکن است در برابر عواملی مانند آب و رطوبت قرار گیرند، نوع روکشی که برای آنها به کار گرفته می شود باید کیفیت خوبی داشته باشد. برخی از روکش های به کار رفته بر روی ورق ام دی اف دارای سطح براق و شیشه ای هستند. علاوه بر این اگر روکش به کار رفته بر روی ورق ام دی اف از کیفیت بالایی برخوردار باشد، انعطاف پذیری خوبی هم دارد.

با ما در مجموعه ایچوب همراه باشید تا ضمن مقایسه روکش های مختلف ورق ام دی اف کار انتخاب را برای شما راحت تر کنیم.

مدل های روکش ام دی اف (MDF) و ویژگی های هر یک را بشناسید!

وقتی صحبت از ورق ام دی اف می شود، طرح ها و رنگ های جذاب و خارق العاده آنها در ذهن تداعی خواهد شد. با این حال باید بدانید که این ورق های زیبا از روکش های خاصی استفاده می کنند. انواع مختلف روکش بر روی ورق MDF می توانند یک لایه زیبا بر روی آنها ایجاد کند.  برای مشاهده طرح های مختلف، خرید و اطلاع از لیست قیمت ام دی اف آریا و سایر برندهای تولیدکننده ام دی اف می توانید با مشاورین فروش ایچوب ارتباط برقرار نمایید.

مدل های روکش ام دی اف (MDF) و ویژگی های هر یک را بشناسید! 

روکش اکریلیک

در میان انواع روکش های ام دی اف، نوع اکریلیک آن با مقاومت مناسبی که از خود نشان می دهد، می تواند در فضاهای مختلف به کار گرفته شود. روکش اکریلیک از انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار است. این نوع روکش یک روکش ترموپلاستیک بوده با استفاده از رزین های اکریلیک، اکریلیک تری هیدرید آلومینیوم و رنگ های مختلف تولید می شود. از ویژگی های روکش اکریلیک می توان به داشتن ظاهری مدرن و خاص اشاره کرد. با این حال باید بدانید که روکش اکریلیک یک گزینه غیر اقتصادی است.

روکش هایگلاس

نوع دیگری از روکش های به کار رفته بر روی ورق های ام دی اف با نام روکش های گلاس از جمله پرطرفدارترین روکش های ام دی اف هستند. سطح براق و شفاف روکش هایگلاس ظاهر آن را شبیه روکش اکریلیک کرده است. میزان استحکام این روکش نیز بسیار مناسب بوده و به عنوان یکی از پرفروش ترین انواع روکش در بازار از آن نام می برند.

 روکش هایگلاس

روکش لمینت

روکش ام دی اف لمینت از پلاستیک های رزین و لایه های نازک کاغذی ساخته می شود. این نوع روکش با قرار گرفتن تحت فشار بالا آلومینیوم یا نوار پی وی سی بر روی ام دی اف، مورد نصب قرار می گیرند. از جمله ویژگی های روکش ام دی اف لمینت می توان به مقاومت بالا و کاربرد فراوان در صنایع مختلف اشاره کرد. علاوه بر این تنوع رنگ روکش ام دی اف لمینت نیز بسیار بالا است.

روکش اچ پی ال (لمینت فشار بالا)

روکش اچ پی ال (HPL) نوع دیگری از روکش های موجود بر روی ورق ام دی اف بوده که با نام لمینت فشار بالا از آن نام می‌ برند. این روکش در برابر فشار، سایش و حرارت بالا بسیار مقاوم است. به همین علت در اطراف اجاق گاز می توان به راحتی از آن استفاده کرد.

روکش ملامینه

یکی دیگر از انواع روکش های ام دی اف، روکش ملامینه نام دارد. در میان انواع روکش های موجود در بازار این مدل نیاز به چسب به منظور چسباندن بر روی ام دی اف نخواهد داشت. نوع ساخت روکش ملامینه به گونه ای است که خاصیت چسبندگی بالایی دارد. از جمله ویژگی های روکش ملامینه می توان به مقاومت بالا در برابر سایش و خراشیدگی اشاره کرد. در میان انواع روکش ها، قیمت روکش ملامینه نیز بسیار منطقی است. ورق ام دی اف پاک چوب با بالاترین کیفیت و بدون هیچگونه اعوجاجی تولید و به بازار عرضه می شود، برای اطلاع از قیمت محصولات این برند خوشنام با ایچوب همراه شوید.

روکش ملامینه 

روکش کاغذی یا لترون

روکش کاغذی یا لترون به عنوان یکی از ارزانترین و ضعیف ترین روکش های موجود در بازار شناخته می شود. معمولا به منظور قرار گرفتن بر روی پروفیل و برای نوار لبه ها از روکش کاغذی استفاده می کنند. مقاومت روکش لترون در برابر حرارت و ضربه رطوبت و خیلی بسیار کم است.

سایر روکش های MDF

ممبران یا پی وی سی، روکش چوب طبیعی و روکش یو وی (UV) سایر مدل های این محصول هستند. هر کدام از این روکش ها نیز دارای ویژگی های مختلفی بوده که در شرایط گوناگون به کار گرفته خواهند شد. روکش چوب طبیعی با کیفیت و ظاهر منحصر به فرد قیمت بالاتری در مقایسه با سایر روکش ها خواهد داشت. علاوه بر این روکش یو وی با بهره مندی از سطحی براق مانند اکریلیک و هایگلاس در کابینت ها می تواند به کار گرفته شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید انواع ورق های ام دی اف (ورقMDF)و روکش های به کار رفته در آن ها می توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات ارائه شده در سایت ایچوب استفاده کنیم.

نوشتن دیدگاه