0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
با هر ورق ام دی اف (MDF) چند متر کابینت می سازند؟

اگر این سوال که با هر ورق MDF (ام دی اف) چند متر کابینت آشپزخانه می توان ساخت به ذهن شما رسیده است پس جای درستی هستید و این مطلب دقیقا برای شماست!
موضوعی که باید در این مورد بدانید این است که نمی توان عدد مشخصی گفت که هر ورق MDF(ورق ام دی اف) چند متر کابینت آشپزخانه به شما تحویل می دهد، چرا که این موضوع بستگی به موارد بسیار زیادی دارد که در ادامه این مطلب در مورد آنها بحث می کنیم. شما عزیزان می توانید برای خرید و استعلام قیمت عمده ورق ام دی اف با کارشناسان فروش مجرب ایچوب ارتباط برقرار کنید.
مطلبی که پیش روی شماست ابتدا اندازه ها و ابعاد ورق های ام دی اف را در اختیار شما قرار می گذارد و سپس به سراغ انواع کابینت می رود تا بتوانید این تفاوت ابعاد که گفتیم را درک کنید و در پایان با در نظر داشتن ابعاد متوجه شوید که با یک ورق MDF(ورق ام دی اف) تقریبا چند متر کابینت آشپزخانه ساخته می شود. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات تخصصی درباره تنوع ابعاد ورق ام دی اف و قیمت هر کدام با ایچوب همراه شوید.

کابینت دکوراتیو ام دی اف

ورق های MDF ( ام دی اف) در چه ابعادی تولید می شوند؟

مهم نیست کسی هستید که قصد سفارش کابینت ام دی اف دارد، کسی که فروشنده ام دی اف است و یا کابینت ساز هستید؛ شما نیاز دارید که ابعاد استانداردی که ورق های ام دی اف بر اساس آن تولید می شود را بدانید تا بتوانید کار های خود را راحتتر پیش ببرید.
اندازه ام دی اف هایی که در ایران بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند از:

  • 2750*1220 میلی متر: این ابعاد فقط برای ورق های پلی گلاس آلویک استفاده می شود.
  • 2600*2040 میلی متر: این اندازه فقط برای ورق های ام دی اف با روکش ملامین سازه پویا ، سایز مربعی و فقط در کد رنگهای خاص استفاده می شود.
  • 2430*1800 میلی متر:ابعاد بعضی از ورق های پلی گلاس (مانند پلی گلاس لوکس پن) در این دسته قرار می گیرند. این نمونه ام دی اف(MDF) به نسبت سایز مربعی که دارند می تواند در دسته های پلی گلاس که عمدتا قیمت بالایی دارند، به عنوان ورق هایی با قیمت مناسب شناخته شوند.
  • 2800*1220 میلی متر: ابعاد بیشتر هایگلاس های ایرانی و خارجی و ورق های فوق برجسته به این صورت می باشد.
  • 3660*1800 میلی متر: این ابعاد رایج ترین اندازه ها در بین ورق های ام دی اف ایرانی و ترکیه ای است.
  • 3660*2100 میلی متر: این ابعاد ورق یکی از بهترین ها و به صرفه ترین ها می باشد، چرا که اندازه های آن بزرگتر از سایر ورق هاست و به این صورت پرتی و ضایعات کمتری خواهد داشت.

برای اطلاع از ابعاد ورق ام دی اف 16 میل از برندهای مختلف با کارشناسان مجرب ما در ایچوب ارتباط برقرار نمایید.

تخته های ام دی اف

اندازه های مربوط به انواع مدل کابینت ها 

کابینت های آشپزخانه به طور کلی به سه دسته: "کابینت زمینی، دیواری و ایستاده" تقسیم می شوند که در ادامه در خصوص هر کدام از آنها اطلاعات مفید را ر اختیار شما قرار می دهیم. شما عزیزان می توانید برای خرید و مشاهده ام دی اف طرح سنگ، طرح چوب، ساده و ... در طرح ها و رنگ های متنوع با ایچوب همراه شوید.

 

کابینت های زمینی

این کابینت های آشپزخانه دارای ارتفاع 90 سانتی متر و سایر اندازه های آن ها به صورت زیر است:

  • ضخامت درب همراه با لولا 2 سانتی متر
  • عمق بدنه 55 سانتی متر ارتفاع 72 سانتی متر
  • ارتفاع پایه 14 تا 15 سانتی متر
  • عرض صفحه مورد استفاده 60 سانتی متر

البته این موضوع را در نظر داشته باشید کابینت هایی که زیر اپن قرار می گیرد ارتفاع و عمق بیشتری دارند و به همین دلیل اندازه های کابینت زمینی در زیر اپن ها معمولا با حالت عادی متفاوت است. قیمت ورق ام دی اف در چهاردانگه به دلیل وجود عرضه کنندگان زیاد، کاملا رقابتی است. شما عزیزان می توانید برای خرید ام دی اف با قیمت فروش در چهار دانگه به ایچوب مراجعه کنید. 

کابینت های دیواری

هنوز هم من متوچه نشدم که چرا عده ای به این کابینت ها هوایی می گویند. ولی به هر حال اگر جایی چنین عبارتی شنیدید بدانید که منظور همان کابینت های دیواری است. در ادامه ابعاد مربوط به کابینت های دیواری آشپزخانه را در اختیار شما قرار می دهیم:

  • کف کابینت های دیواری آشپزخانه از روی کابینت های زمینی باید 55 تا 60 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  • ارتفاع این کابینت ها بین 70 تا 90سانتی متر است که بستگی به فضای مورد نظر شما دارد.
  • عمق کابینت های دیواری 30 سانتی متر است که با در نظر گرفتن ضخامت درب کابینت به 32 سانتی متر می رسد.

کابینت های دیواری آشپزخانه علاوه بر این که برای قرار دادن وسایل آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند، برای قرار دادن هود در داخل آنها نیز استفاده می شود. شما عزیزان می توانید برای استعلام موجودی و قیمت ام دی اف فرامید و سایر برندهای معتبر و خوشنام با ایچوب در ارتباط باشید.

کابینت ام دی اف متالیک بژ

کابینت های ایستاده

اندازه مربوط به کابینت های ایستاده دقیقا بستیگی به تصمیمات شما دارد که آیا آن را نصب کنید یا خیر و در صورتی که نصب کنید چه ارتفاع و عرضی به آن بدهید. ولی عمق بدنه آن ها مانند کابینت های زمینی آشپزخانه 55 تا 72 سانتی متر می باشد. این نمونه کابینت بیشتر در انبار های مواد غذایی، طبقه های سوپر مارکت، قرار دادن وسایلی مانند ماکروویو و... استفاده می شود. برای مشاهده طرح های مختلف، خرید و اطلاع از لیست قیمت ام دی اف سفید از برندهای مختلف می توانید با مشاورین مجرب فروش ایچوب تماس حاصل نمایید.

دیدگاه‌ها  
بسیار اطلاعات خلاصه ومفیدی بود
نوشتن دیدگاه