0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
MDF ام دی اف مقاوم در برابر حشرات و قارچ‌ها

این روزها ام دی اف به عنوان یکی از مهمترین فرآورده های چوبی در ساخت کابینت و لوازم ساختمانی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ام دی اف یک نوع فیبر با چگالی متوسط است که می‌تواند با کیفیت بسیار بالا، مقاومت خود را در برابر شرایط مختلف نشان دهد. در تولید ام دی اف از روکش های مختلفی استفاده می کنند. این روکش ها علاوه بر این که زیبایی خاصی به ام دی اف(MDF) می بخشند، می توانند به دوام و کاربرد آن نیز کمک فراوان کنند. روش‌ های مختلفی برای روکش دادن به ام دی اف، مورد استفاده قرار می گیرند. در این بین روش ملامینه از جمله بهترین و متداول ترین راهکارها شناخته می شوند.

معرفی ام دی اف های مقاوم در برابر آسیب های محیطی

معرفی ام دی اف های مقاوم در برابر آسیب های محیطی

همانگونه که می دانید ام دی اف(MDF) را می توان در شرایط مختلف جوی استفاده کرد. در کنار این ویژگی، نوع ساخت ام دی اف به گونه ای است که می‌ تواند در برابر رطوبت و آب به بهترین شکل مقاوم باشد. در این میان یکی از مشکلاتی که همواره برای فراورده های چوبی می توان آن را مشاهده کرد، جمع شدن قارچ ها و حشرات است. با توجه به این معضل، فعالان در حوزه تولید فرآورده های چوبی به دنبال راهکاری برای مقابله با آن هستند. کلاس های مختلفی از ام دی اف ها امروزه در بازار عرضه می شوند. کلاس E به عنوان ام دی اف هایی شناخته می‌ شوند که می‌ توانند در برابر نفوذ حشرات و قارچ ها به بهترین شکل کیفیت خود را نشان دهند. در ساخت این مدل از ام دی اف ها تلاش می شود روکش هایی مقاوم در مقابله با حشرات به کار بگیرند. به منظور مقابله با حشرات و قارچ ها از مواد و نمک های خاص استفاده می کنند. نوع ساخت ام دی اف مقاوم در برابر حشرات و قارچ ها به گونه ای است که معمولا در تولید کفپوش ها می توان از آن ها بهره برد. با استفاده از استانداردهای خاصی، روی به تولید حشره کش و مواد ضد قارچ آورده می‌شود. قرار گرفتن این روکش ها بر روی MDF(ام دی اف) ، شما را یاری می کند که برای تولید محصولات مختلف مانند پارکت بتوانید با اطمینان بالایی از قابلیت‌های آن ها بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در این مقاله از ایچوب همراه باشید.

پوشش های ضد آتش و مقاوم سازی ام دی اف

پوشش های ضد آتش و مقاوم سازی ام دی اف(MDF)

همان اندازه که مقاوم سازی ام دی اف در برابر آب و رطوبت از اهمیت بالایی برخوردار است، در ساخت آن ها به ایجاد لایه مقاوم به منظور مقاومت در برابر آتش نیز تاکید می شود. امروزه علاوه بر مقاوم سازی ام دی اف ها در برابر عوامل محیطی مختلف، نفوذ حشرات و قارچ ها، از استانداردی خاص به منظور مقاوم سازی آن در برابر آتش نیز استفاده می شود. به طور گسترده mdf های مقاوم در برابر آتش که با کلاس F شناخته می شوند، با استفاده از موادی خاص به آن ها قابلیت ضد آتش، افزوده خواهد شد. با توجه به این خاصیت و اطمینان پیدا کردن از مقاومت mdf در برابر حریق، معمولا برای تولید دیوارها، قفسه فروشگاه ها و پارتیشن ها به کار گرفته می‌ شود. با توجه به اینکه چوب در مواجهه با آتش سوزی موجب شعله ور شدن آن می شود، استفاده از این استاندارد اهمیت بالایی دارد.
ورق های ام دی اف که در برابر آتش مقاوم هستند را می توان در مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد. علاوه بر مواردی که عنوان کردیم، این تخته های چوبی یا ورق های ام دی اف مقاوم در برابر آتش از جمله گزینه های کاربردی برای ساخت پارکت هستند. به طور گسترده در فروشگاه‌های مختلف، امروزه می‌توانید ام دی اف های ضد حریق را مشاهده کنید. این کالا نسبت به سایر ام دی اف با مقاومت بسیار بالاتر و با طی کردن آیین نامه های ساخت و ساز که توسط سازمان های ارائه شده اند، تولید می شود.
پوششی که برای ساخت MDF ضد آتش به کار می برند، به خوبی می‌ تواند از گسترش آن جلوگیری کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید انواع ام دی اف می توانید با کارشناسان ما در مجموعه ایچوب تماس حاصل نمایید. ما به شما اطلاعات کافی در خصوص ام دی اف های مقاوم در برابر آتش، ام دی اف مقاوم در برابر قارچ و حشرات و همچنین مقاوم در برابر آب و رطوبت را معرفی خواهیم کرد. ما در ایچوب تلاش کرده ایم انواع ام دی اف را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم کنیم. همچنین ام دی اف پاک چوب را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می توانید از سایت ایچوب تهیه کنید.

نوشتن دیدگاه