0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
موضوعاتی که بر قیمت ورق MDF اثر می گذارند

ورق ام دی اف (MDF)از آن، متریال های کاربردی می باشد که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، در حال حاضر اغلب خانه ها از این متریال برای ساخت انواع کابینت های آشپزخانه، کمدها و دیگر محصولات مشابه استفاده می کنند.

از این رو روزانه افراد زیادی به بازارها مراجعه می کنند تا ورق های ام دی اف(MDF) مورد نظر خود را خریداری کنند تا در نهایت، به کمک کابینت سازها و افراد متخصص، این محصولات را به کار گیرند و سازه مورد نظر خود را  بسازند.

اما اگر شما نیز تنها یک سر به بازارها زده باشید متوجه طیف گسترده قیمتی انواع ورق های ام دی اف می شوید. سایت ایچوب از معتبرترین سایت های خرید ام دی اف محسوب می شود که طیف وسیعی از انواع ام دی اف با بالاترین کیفیت را برای شما عزیزان فراهم کرده است. همچنین ام دی اف پاک چوب را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می توانید از سایت ایچوب تهیه کنید.

عوامل موثر بر قیمت ورق ام دی اف

عوامل موثر بر قیمت ورق ام دی اف چیست؟

 در ادامه این مطلب تصمیم داریم به مواردی که بر قیمت ورق MDF تأثیر می گذارند نگاهی بیاندازیم، پس با ما همراه باشید:

1- مغزی ورق ام دی اف 

مغزی این ورق ها، ام دی اف می باشد که از ترکیب انواع محصولات چوبی و کاغذی می باشد که با انواع چسب ها ترکیب می شوند.

چسب های ام دی اف در سال های اخیر به دنبال گروهی از تحقیقات پژوهشگران زیر سؤال رفته اند، زیرا در آن ها ماده ای به اسم فرمالدئید وجود دارد.

حال برخی از تولیدکنندگان، چسب های دیگری که فرمالدئید در آن ها بسیار کم است را جایگزین می کنند و قیمت این دسته از چسب ها بسیار بالاتر می باشد، از این رو طبیعی است که این دسته از ام دی اف ها از لحاظ قیمتی بالاتر باشند.

2- نوع ورق ام دی اف (MDF)

ورق های ام دی افی پوشش هایی هستند که از جنس های مختلفی می باشند و انواع ام دی اف ها را می پوشانند. این ورق ها هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند، به همین خاطر بسته به متریال به کار رفته در آن ها و نوعشان، از لحاظ قیمتی در رده های متفاوتی می باشند.

برای مثال ورق های ام دی افی اکریلیک و یو وی(UV) از لحاظ قیمتی بسیار بالا هستند، زیرا آن ها حداکثر مقاومت را از خود نشان می دهند و بسیار محکم هستند.

ورق های ام دی افی نازک ویا آن هایی که از لحاظ مقاومت در برابر خراش، ضربه های مکانیکی و ... آسیب پذیر هستند، از قیمت پایین تری برخوردار می باشند.

3- کیفیت نهایی 

کیفیت نهایی ام دی اف ها را، مقاومت آنان در طولانی مدت مشخص می کند، برخی از ام دی اف ها می توانند سالیان سال عمر کنند و در مقابل رطوبت ذره ای پوسته پوسته نشوند، از طرفی هم ام دی اف های بی کیفیت پس از مدتی لایه رویی آن ها بلند می شود.

و همانطور که مرسوم است هر چه قدر کیفیت محصولات باشد بالطبع قیمت آنان نیز بالاتر می رود.

4- شیوه عرضه 

شیوه عرضه همیشه یکی از اصلی ترین مواردی بوده است که در قیمت نهایی ام دی اف ها (MDF)تاثیر می گذارد، اگر شما از فروشنده ای این محصولات را خریداری کنید که به صورت مستقیم محصولات را عرضه کند شما می توانید انواع ام دی اف مورد نظر خود را بدون دخالت واسطه گر خریداری کنید.

حذف واسطه گرها در کاهش قیمت ها بسیار تاثیر دارد.

هزینه‌های ام دی اف شامل چه آیتم‌هایی است؟

هزینه‌های ام دی اف شامل چه آیتم‌هایی است؟

اگر قصد دارید ورق های ام دی اف خام را تهیه کنید و از آن ها استفاه کنید، باید بدانید جدا از بحث کیفیت و متریال مصرفی، متراژ ام دی اف مورد نظر شما در تعیین قیمت نقش مهمی دارند، به عبارتی شما هر چه قدر به ام دی اف های بیشتری نیاز داشته باشید، مستلزم پرداخت هزینه بیشتری هستید. اگر به دنبال قیمت ام دی اف خام هستید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایچوب از قیمت به روز این محصول آگاهی پیدا کنید. 

هزینه بعدی که شما باید پرداخت کنید، هزینه نصاب و کابینت ساز می باشد که اغلب به صورت تیمی فعالیت می کنند، به این صورت که شما پس از ارائه طرح مورد نظر خود، می توانید پس از چند روز به کمک نصاب و کابینت سازها، سازه خود را تحویل بگیرید.

بسته به حجم کاری که برای شما انجام می دهند هزینه ای را در ازای کابینت و کمدی که برای شما می سازند پرداخت می کنید.

معمولا ساخت کابینت، همراه با تولید براده های چوبی بسیار می باشد و در اغلب موارد کابینت سازها پس از اتمام کار، توسط گروهی از افراد که در حوزه بهداشت و نظافت فعالیت دارند، محیط را تمیز کرده و به شما تحویل می دهند، به عبارتی جدا از محیط، کابینت یا کمد مورد نظر شما نیز باید تمیز شود تا در نهایت نتیجه نهایی کار مشخص شود.

ایچوب با بهره گیری از کارشناسان با تجربه و خبره در خدمت شما است تا بهترین مشاوره در زمینه انتخاب بهترین گزینه ام دی اف را به شما ارائه دهد و در نهایت بهترین کیفیت ام دی اف(MDF) را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار دهد. به سایت ایچوب مراجعه کنید و از تنوع محصول موجود در این سایت بهره ببرید.

 

نوشتن دیدگاه