0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
مشخصات فنی ورق ام دی اف چیست؟

ام دی اف ها(MDF) از اصلی ترین متریال هایی هستند که بسیار کاربردی می باشند و از آن ها استفاده های گوناگونی می شود، امروزه برجسته ترین نقشی که دارند در دکوراسیون ها می باشد و بسیار در طراحی های داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. ام دی اف یا همان MDF مخفف عبارت “medium-density fibreboard” است، به معنی تخته هایی که از جنس فیبر هستند و از چگالی متوسطی برخوردار می باشند. شیوه تولید این محصولات به روش خشک بوده و از چگالی بین 650-800 برخوردار هستند، ام دی افی که تولید می شود از جمله مواد خامی هستند که می توان از ورق های متعددی با جنس های مختلف برای روکش کردن آن ها استفاده کرد.
از این رو ام دی اف ها از جنس، طرح و رنگ های مختلفی برخوردار بوده و هر فردی با هر سلیقه ای می تواند از آن ها خوششان بیاید. در سال های اخیر فروش روزانه و در نهایت کلی این محصولات بسیار افزایش یافته است، از این رو ممکن است شما نیز تمایل داشته باشید درباره این محصولات بیشتر بدانید؛ پس می توانید با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم. همچنین ام دی اف پاک چوب را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می توانید از سایت ایچوب تهیه کنید.

 


مشخصات و ویژگی فنی ورق mdf

مشخصات و ویژگی فنی ورق mdf

ورق های MDF از مشخصات متعددی برخوردار هستند که اکنون اشاره ای مختصر به آن ها می کنیم تا اگر قصد انتخاب و یا خرید این محصولات را دارید با آن ها آشنا شوید:
مواد اولیه ام دی اف شامل انواع خرده چوب ها و مواد چوبی بوده که به کمک نوعی چسب از جنس رزین به همدیگر می چسبند و در نهایت به انواعی از روکش ها که از جنس های مختلف هستند چسبیده می شوند. این ورق های ام دی اف اغلب دارای مقاومت مکانیکی بالایی هستند و به راحتی شکسته، پاره و دچار سایش نیز نمی شوند. ورق های ام دی اف را می توان در رنگ های متنوعی تولید کرد و متناسب با هر دکوراسیونی آن ها را به کار برد. ورق های ام دی افی در ابعاد مختلفی تولید می شوند و می توانند به خوبی برای سازه های بسیار بزرگ یا کوچک از آن ها بهره برد.
فناوری ساخت این محصولات به داخل ایران نیز رسیده است و انواع باکیفیت این نمونه های ایرانی نیز به وفور تولید می شوند از این رو شما می توانید به راحتی به آن ها دسترس داشته باشید. ورق های MDF(ورق ام دی اف) تا سالیان سال عمر می کنند، از آنجاییکه این ورق ها تحت حرارت و فشار بالا تولید می شوند به همین خاطر ساختار آن ها با گذر زمان ذره ای آسیب نمی بیند. برخی از متریال ها را نمی توان شکل داد و به راحتی آن ها را سمباده زد، در حالیکه این موضوع در مورد ام دی اف صدق نمی کند، این موضوع یک امتیاز خوب برای تولیدکنندگان به حساب می آید؛ ورق های MDF (ورق های ام دی اف)را به راحتی می توان شکل داد و آن ها را سمباده کشید.
ویژگی های فنی ورق mdf

ویژگی های فنی ورق mdf چیست؟

این دسته از ورق های MDF(ورق ام دی اف) برای ساخت انواع صندلی، کابینت، مبلمان، پارتیشن های اداری، انواع کمدها، ساخت ستون های داخلی، انواع دکورها و ... مورد استفاده قرار می گیرند. ورق های ام دی افی را می توان در طی فرایند ساختشان، انان را به صورت براق، نیمه براق یا مات درآورد. ورق های MDF را می توان به گونه ای ساخت که در برابر آتش، رطوبت، نور خورشید مقاوم باشند، برای مثال انواعی از ورق های ام دی اف به نام ورق های ام دی اف یو وی در برابر اشعه خورشید حداکثر مقاومت را نشان می دهند و اغلب آن ها در برابر رطوبت و موارد دیگر ذره ای آسیب نمی بینند.
مشخصاتی که در بالا ذکر شد از مهمترین مشخصات انواع ورق های ام دی افی هستند که سبب تمایز آنان در برابر سایر متریال ها شده است.
شما می توانید از طریق فروشگاه ای چوب، بهترین گزینه از ورق های ام دی اف را برای استفاده در مجتمع مسکونی، خریداری و نصب کنید. ما در اینجا بهترین محصولات را در این زمینه برای شما ارائه می کنیم. همچنین در فروشگاه ایچوب انواع مختلفی از ورق های ام دی اف در اندازه ها و کیفیت مختلف وجود دارد و دست شما د مورد انتخاب این محصول بسیار باز است.

نوشتن دیدگاه