0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
تبدیل کابینت ام دی اف به هایگلاس

تبدیل کابینت ام دی اف به هایگلاس هم به شکل تعویض کل درب کابینت آشپزخانه و هم به صورت تعویض روکش درب ممکن است. اینکه کدام یک از این روش ها مناسب شماست را باید از یک متخصص بپرسید. از این رو توصیه ایچوب این است که پیش از انجام هر کاری از مشاوره رایگان کارشناسان مجرب این برند استفاده کنید. امروزه مدل ها و روکش های مختلفی برای کابینت ها ارائه شده است. کابینت های های گلاس در واقع همان کابینت های ام دی اف هستند که روکش متفاوتی روی آن ها کشیده شده است. این روکش ها ویژگی های خاصی دارند که آن ها را با یکدیگر متفاوت کرده است.
اما تعویض درب کابینت های MDF به هایگلاس مزایای بسیاری دارد. اما اصلی ترین مزیتی که می توان برشمرد، تعویض دکوراسیون با کمترین هزینه است. اگر بخواهید به طور کلی کابینت های آشپزخانه را تعویض کنید، هزینه زیادی باید بپردازید. اما با تعویض درب کابینت یا حتی تعویض روکش درب، این هزینه ها به شکل غیرقابل باوری کاهش می یابد. از جمله دیگر مزایای تعویض درب کابینت های ام دی اف به هایگلاس، براق کردن کابینت های ام دی اف است. کابینت های آشپزخانه ام دی اف به طور کلی تنها یک روکش ساده برای جلوگیری از باد کردن دارند. زمانی که روکش های هایگلاس را نصب می کنید، نه تنها از نظر هزینه بلکه از نظر براق بودن و زیبایی نیز سود می کنید.

تعویض درب کابینت های ام دی اف به هایگلاس

تعویض درب کابینت های ام دی اف به هایگلاس

از سوی دیگر روکش های هایگلاس عمر و دوام کابینت های شما را بیشتر می کنند. این روکش ها چون اجازه رسیدن آب و رطوبت را به چوب ام دی اف نمی دهند؛ عمر کابینت های آشپزخانه را افزایش می دهند. همچنین تمیز کردن کابینت های ام دی اف را ساده تر می کند. روکش های هایگلاس با مواد مختلف و تحت برندهای گوناگونی تولید می شوند. این روکش ها هرچه با کیفیت تر و از برند معتبر تری باشند، عمر بیشتری خواهند داشت. از این رو به طور کلی توصیه کارشناسان مجرب ایچوب این است که از روکش های های گلاس با کیفیت و معتبر استفاده کنید. تعویض درب کابینت های ام دی اف بستگی به شرایط کابینت های شما دارد. اگر بدنه کابینت شما هم ام دی اف باشد، تعویض درب روند متفاوتی نسبت به زمانی که بدنه کابینت فلزی باشد دارد.
همچنین زمانی که قبلاً روکش کابینت های آشپزخانه را تعویض کرده اید، روند متفاوتی را باید در پیش بگیرید. به یاد داشته باشید برای تعویض روکش حتماً باید از یک متخصص کمک بگیرید. متخصص ابتدا روکش قبلی کابینت شما را برمی دارد. سپس در صورتی که چسب روی چوب کابینت شما باقی مانده باشد، آن را از بین می برد. در نهایت نیز روکش جدید کابینت را نصب می کند. به یاد داشته باشید برخی از روکش ها قابلیت تعویض ندارند. برای مثال اگر کابینت های شما به صورت مستقیم و بدون روکش از چوب ساخته شده اند، دیگر نمی توانید از روکش هایی همچون های گلاس یا پلکسی گلاس استفاده کنید. البته با استفاده از ترفندهایی می توان این مشکل را حل کرد، اما از نظر کیفیت و اصول شرایط خوبی ایجاد نمی شود.

تعویض درب کابینت های ام دی اف به هایگلاس

تعویض درب کابینت ام دی اف به های گلاس

هنگام تعویض کابینت ام دی اف به هایگلاس دقت داشته باشید سطح کابینت آشپزخانه باید در صاف ترین حالت ممکن باشد. بنابراین زمانی که روکش قبلی کابینت برداشته می شود، باید کابینت را ساب بزنید. ساب زدن کابینت آشپزخانه اگر بیش از اندازه باشد، ام دی اف ها را نازک و سست می کند. از همه این ها که بگذریم، نمی توان از اهمیت چسب هایی که برای تعویض استفاده می شوند غافل شد. هرچه از چسب مقاوم تر و با کیفیت تر استفاده کنید، سود می کنید. حتی اگر مجبور باشید هزینه بیشتری بپردازید؛ استفاده از چسب های مقاوم تر به صرفه تر است. اگر قصد دارید به طور کامل درب کابینت آشپزخانه را تعویض کنید، باید به بدنه کابینت دقت داشته باشید. به طور معمول درب های کابینت های فلزی را با ام دی اف و های گلاس تعویض می کنند.
برای این کار باید لولاهای درب های فلزی را خارج کنید و کلاف های ام دی اف (MDF)قرار دهید. در نهایت نیز لولاهای ام دی اف را روی کلاف ها نصب کنید.پس از انجام مراحل گسترده ای که خود متخصص بهتر می داند، تازه نوبت به نصب بدنه و تاج کابینت می رسد. این قسمت است که می توان از ام دی اف به هایگلاس تغییر کند. این مرحله اگر نگوییم مهم ترین مرحله نصب کابینت آشپزخانه، قطعاً یکی از اصلی ترین مرحله های نصب کابینت است. تعویض درب کابینت ام دی اف به هایگلاس یا تعویض روکش کابینت با کمک یک کارشناس ممکن است. ایچوب یکی از برندهای ارائه دهنده انواع ورق ام دی اف و چوبی است که محصولات خود را از معتبرترین برندهای ایران و جهان تعمین می کند. این برند کارشناسان بسیاری دارد که می توانید تنها با یک تماس از مشاوره رایگان آنها استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه