0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
کابینت های گلاس چه رنگی خوبه

با توجه به پیشرفت های روز افزون در صنعت ساختمان سازی، لوازم خانگی نیز متناسب با آن پیشرفت های بزرگی داشته است. به طور مثال، کابینت ها از جمله وسایلی هستند که در طول زمان دستخوش تغییرات گسترده شده و حتی جایگزین آشپزخانه های اوپن نیز شده اند؛ به گونه ای که به جای استفاده از تیغه های آشپزخانه از کابینت‌ها استفاده می شود. البته این پایان ماجرا نبوده و کابینت های آشپزخانه روز به روز مدرن ترن شده اند؛ تا جایی که دیگر خبری از نمونه های فلزی نبوده و کابینت های ام دی اف نیز کم کم در حال واگذاری جایگاه خود به کابینت های هایگلاس هستند. شما عزیزان می توانید قیمت ورق هایگلاس را از ایچوب استعلام کنید. در فروشگاه اینترنتی ایچوب ا انواع مدل ورق هایگلاس مرغوب با قیمت مناسب عرضه شده است.

کابینت هایگلاس چیست؟

کابینت هایگلاس همانطور که از نامش پیداست دارای سطحی براق و شفاف بوده و مانند شیشه می تواند تمامی تصاویر را در خود انعکاس دهد. سطح این کابینت ها کاملا صیقلی بوده و همین امر نور را به شکلی زیبا و منحصر به فرد منعکس می کند. بدنه این کابینت ها از ورق های ام دی اف (ورقMDF)ساخته شده و روکش آن را نیز ورق پلی گلاس تشکیل داده است. پلی گلاس نوعی پلاستیک مرغوب است که در برابر نفوذ آب کاملا مقاوم است.

انواع روکش کابینت هایگلاس

از آن جایی که آشپزخانه های امروزی بسیار مجلل و شیک شده اند، باید توسط تجهیزات مدرن نیز زیبا شوند. در واقع کابینت های معمولی از انجام این امر معذور هستند و همین امر موجب شده است تا روکش های هایگلاس در طرح ها و رنگبندی شگفت انگیز وظیفه زیباسازی کابینت آشپزخانه ها را بر عهده بگیرند. اما، جنس و نوع این روکش ها از چیست؟ در ادامه به بررسی انواع مدل روکش ها می پردازیم:

  • روکش اکریلیک: روکش اکریلیک را باید جزو روکش های مقاوم و بی نظیر دانست. این روکش ها مقاومت بالایی در برابر خوردگی و ساییدگی دارند؛ البته در مواقعی نیز ممکن است کمی خراشیده شوند که امکان پولیش کردن آنها وجود دارد.
  • روکش پلی گلاس: طول عمر بالای این روکش ها موجب شده است تا استفاده زا آنها در اولویت بسیاری از تولیدی های کابینت قرار گیرد.
  • روکش یو وی(UV): روکش های یو وی جزو روکش های فانتزی با طرح های جالب هستند.
  • روکش پی وی سی(PVC): این روکش ها بسیار براق بوده و به صورت پرسی سطح کابینت را می پوشانند.
  • روکش ملامینه: این روکش ها در واقع ارزان ترین نوع روکش های گلاس بوده و عمدتا در آشپزخانه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.

کابینت هایگلاس چیست؟

رنگبندی کابینت هایگلاس

یکی از فاکتورهایی که هنگام خرید کابینت هایگلاس آشپزخانه مطرح می شود، رنگ بندی آن است. در واقع رنگ کابینت آشپزخانه باید به گونه ای باشد که با سایر لوازم خانه سازگاری داشته باشد. از این رو سعی کرده ایم تا با در نظر گرفتن رنگ های رایج لوازم خانگی یک سری رنگ زیبا و درخور برای خرید کابینت به شما معرفی کنیم:

  • رنگ قهوه ای مایل به کرم: رنگ قهوه ای را باید جزو محبوب ترین رنگ های لوازم خانگی دانست. از آن جایی که بسیاری از خانم های خانه علاقه خاصی به لوازم طرح چوب دارند، رنگ قهوه ای مایل به کرم می تواند گزینه مناسبی برای کابینت هایگلاس باشد.
  • رنگ نقره ای: رنگ نقره ای می تواند یک شاهکار را در محیط آشپزخانه شما خلق کند. حال اگر سایر لوازم آشپزخانه نظیر یخچال و ماشین لباس شویی نیز به رنگ نقره ای باشند، این زیبایی دو چندان خواهد شد.
  • رنگ صدفی: رنگ صدفی می تواند یک گزینه ساده و ایده آل برای کابینت هایگلاس آشپزخانه باشد. از آن جایی که دیوارهای اغلب خانه های سفید رنگ است، کابینت های صدفی می توانند یک ست زیبا را رقم بزنند.
  • قهوه ای روشن: شاید رنگ قهوه ای روشن برای خانم هایی که عاشق طرح چوب هستند، گزینه ای ایده آل باشد. البته، به یاد داشته باشید که رنگ قهوه ای با هر رنگی ست نمی شود. از آن جایی که لوازم آشپزخانه نظیر یخچال، ماشین لباس شویی و غیره اغلب به رنگ های سفید، مشکی، صدفی و نقره ای هستند، باید در جایگذاری آنها توجه ویژه ای داشت. البته شما می توانید با تلفیق رنگ سفید به کابینت ها این مشکل را تا حد زیادی بر طرف کرده و امکان استفاده از لوازم خانگی نقره ای و سفید را فراهم کنید. به یاد داشته باشید که هرگز نباید آشپزخانه را تنها به یک رنگ خاص محدود کرد.
نوشتن دیدگاه