0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
تفاوت های گلاس ترک و ایرانی

تفاوت های گلاس ترک و ایرانی به میزان هزینه پرداختی خریدار بستگی دارد و متناسب با میزان کیفیت مورد درخواست خریدار، انواع متفاوتی از ورق های گلاس وجود دارد. قبل از شناخت تفاوت ورق های گلاس ترک و ایرانی لازم است ابتدا به تعریف های گلاس و ترکیب آن پرداخته بشود. ورق های گلاس با چسباندن یک ورق پی وی سی براق (پلی کربنات...) روی مغزه مرکزی ام دی اف خام پس از تمیز کردن گرد و خاک سطح آن تولید می شود که یک طرف آن را پوشش می دهد و طرف دیگر آن با روکش ورق ام دی اف و یا یک ورق ارزان تر پوشیده می شود. به علاوه از نوارهای پی وی سی یا لبه های پی وی سی برای پوشش های جانبی استفاده می شود. از های گلاس در آشپزخانه ها، حمام، اتاق های نشیمن، اتاق خواب ها، مبلمان هتل، مبلمان اداری، درب های کابینت، پایه ی میز و روکش دیوار استفاده می شود که دارای سطح براق است، نور را بازتاب می دهد و در برابر آب و رطوبت مقاوم بوده و تمیز کردن آن آسان است. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت ورق هایگلاس agt ترک و سایر برندهای معتبر و خوشنام با ایچوب در ارتباط باشید.

مقایسه هایگلاس ترک و ایرانی

در ظاهر و با یک نگاه کوتاه تفاوت چشمگیری بین ورق های گلاس ایرانی و ترک مشاهده نمی شود اما های گلاس ترک بر اساس معیارهای اروپایی در ترکیه ساخته شده و یا با ام دی اف وارد شده از کشور لهستان ساخته می شود اما ورق ام دی اف خام ایرانی معمولا از کشور تایلند وارد می شود و یا از ام دی اف های خام ساخت داخل استفاده می شود. به علاوه مغز ام دی اف های گلاس ترک دارای فشردگی بیشتری نسبت به های گلاس ایرانی است که این تراکم بسیار زیاد باعث مقاومت و ماندگاری بیشتر آن شده است همین امر باعث ایجاد تفاوت اساسی و عمده در کیفیت ورق های گلاس ترک نسبت به های گلاس ایرانی می شود.
استفاده از چسب های مرغوب نیز یک تفاوت عمده بین های گلاس ترک و ایرانی است که در دسته ی مواد اولیه قرار می گیرد. های گلاس ترک نسبت به ایرانی براقیت بیشتری دارد و دارای سطح کاملا صافی است به طوریکه با نگاه کردن از کنار به سطح ورق ایرانی، یکسری موج های بسیار ریزی در سطح آن ممکن است مشاهده بشود. براقیت در سطح های گلاس ترکی زیاد است که همانند یک آینه می باشد و مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما نسبت به های گلاس ایرانی دارد.
یک عیب های گلاس ایرانی این است که در طی چندین بار سفارش ممکن است تفاوت رنگ بسیار کمی مشاهده بشود و نسبت به سفارش اولیه اختلاف جزئی داشته باشد. این موضوع به کیفیت دستگاه های استفاده شده ترکی که به روز شده هستند در برابر فناوری قدیمی دستگاه های ایرانی بستگی دارد.
لازم به ذکر است که هایگلاس ایرانی هم درجه های کیفی متفاوتی با توجه به پوشش روی ورق ام دی اف (MDF)و رنگ بکار برده شده دارد. همه ی این ویژگی ها را باید در نظر گرفت که کیفیت ورق های گلاس متناسب با قیمت آن است و قیمت های گلاس ترک در برابر کیفیت ارائه شده بیشتر از محصول ایرانی است.

مفایسه هایگلاس ترک و ایرانی

محصولات شرکت های های گلاس ترکی

از جمله محصول های ارائه شده توسط شرکت های ترکی می توان های گلاس اکریلیک، های گلاس ام دی اف، های گلاس ملامین، های پلاس پانل، های گلاس یو وی (UV)، های گلاس سفید و پلی گلاس را نام برد. استفاده از هایگلاس دارای مزایایی بیشماری می باشد که در اینجا به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

  • براقیت و درخشندگی سطح، ظاهر بسیار زیبایی به آن بخشیده است که همانند یک آینه می باشد.
  • با توجه به براقیت های گلاس، تمیز کردن سطح آن بسیار راحت است.
  • روکش روی سطح ام دی اف استحکام و مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه و خط و خش دارد.
  • در صورت ایجاد ضربه، خط و خش ها از همه جهات مشخص نیست.
  • مقاومت خوب در برابر رطوبت و آب دارد که به درز بندی های کار شده نیز بستگی دارد.
  • تنوع در طرح و رنگ بسیار بالایی دارد به طوریکه با هر نوع فضایی و دکوراسیونی می توان هماهنگی لازم را ایجاد کرد.
  • ورق های گلاس روشن خط و خش ها و لکه ها را کمتر نشان می دهد.
  • درخشندگی سطح آن باعث ایجاد روشنایی بیشتر فضا می شود و نور را افزایش می دهد.
نوشتن دیدگاه