0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
طرز تعویض درب کابینت فلزی با ام دی اف

کابینت های فلزی قدیمی تمام ظاهر یک آشپزخانه را خراب می کند. بازسازی آشپزخانه می تواند خیلی برای شما هزینه داشته باشد، اما وقتی ساختار کابینت شما سالم است، ممکن است به جای نوسازی، بتوانید بروزرسانی کنید. تعویض درهای کابینت آشپزخانه راهی موثر برای زیباتر کردن فضای شما است، بدون آنکه متحمل هزینه های تعویض کامل کابینت شوید. نگه داشتن فریم های موجود و به روزرسانی درها نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه و بهبود سبک می شود بلکه روندی بسیار سریعتر است.
کابینت های فلزی با درب ام دی اف می توانند هم مزیت طول عمر بالا و قیمت پایین کابینت فلزی را داشته باشند و هم زیبایی و جذابیت ام دی اف را برای شما فراهم کنند و در نهایت منجر به تولید یک کابینت زیبا و شیک و البته با قیمت مناسب شود. نکته بسیار جالب این است که استفاده از کابینت فلزی با درب ام دی اف طرفداران زیادی را هم به خود جلب کرده است و افراد زیادی از این ترکیب برای کابینت آشپزخانه منزل خود استفاده می کنند. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت کابینت ام دی اف با مشاورین ایچوب در تماس باشید.

نصب درب ام دی اف بر روی کابینت فلزی

برای نصب درب های ام دی اف روی کابینت فلزی باید از مراحل زیر عبور کرد:

  • مرحله اول که بسیار هم مهم است مرحله زیرسازی و آماده کردن کابینت های فلزی قدیمی برای نصب درب های ام دی اف (MDF)است. در این مرحله ابتدا باید لولاهای مربوط به درب فلزی برداشته شود. سپس یک قطعه چوب ام دی اف که به آن در اصطلاح کلاف ام دی اف گفته می شود در داخل کابینت فلزی قرار می گیرد. این عمل باعث می شود که بتوانیم لولاهای ام دی اف را بر روی کابینت فلزی سوار کنیم. سپس لولاهای درب ام دی اف بر روی کلاف ام دی اف آماده شده نصب می شود.
  • مرحله بعد نصب درب های ام دی اف است. پس از اینکه لولاهای ام دی اف بر روی کلاف آن نصب شد، درب ها را بر روی لولاها پیچ می کنیم و در صورت نیاز آن ها را رگلاژ (تنظیم) می کنیم. رگلاژ لولاهای ام دی اف از طریق پیچ هایی که بر روی آن قرار دارند صورت می گیرد.
  • تغییرات لازم برای بدنه ها و تاج کابینت ها مرحله آخر کار است. بعد از تعویض درب های ام دی اف با درب های فلزی قدیمی باید بدنه های کناری کابینت (درب نما)، تاج ها و پاخورهایی که در دید قرار دارند، تغییر کرده و بر روی آن ها نیز ام دی اف نصب شود. اگر این مرحله صورت گیرد و فقط به تعویض درب ها اکتفا شود، آشپزخانه نمای چندان زیبا و دلنشینی را به خود نمی گیرد و در واقع درب های جدید نصب شده آن طور که باید و شاید جلوه خود را به نمایش نمی گذارند. پس این یک امر ضروری است که حتماً بخش هایی از کابینت که در دید قرار دارند، به طور کامل با ورق ام دی اف (ورقMDF)پوشانده شوند تا نمای کابینت ها کاملاً مشابه با ام دی اف شود.

نصب درب ام دی اف بر روی کابینت فلزی

مزایا و معایب کابینت با بدنه فلزی و درب ام دی اف

مزایا: به طور کلی تعدادی مزیت می توان برای این نوع کابینت ها یعنی کابینتی که بدنه اش فلزی است نسبت به کابینتی که بدنه اش ام دی اف است برشمرد:

  • بدنه های فلزی در برابر وزن و سنگینی وسایل و اشیا نسبت به کابینت های بدنه MDF مقاومت بیشتری دارند.
  • بدنه های فلزی در کابینت ها به آب و رطوبت در مقایسه با ام دی اف مقاومت بیشتری دارند.
  • کابینت های فلزی نسبت به کابینت های MDFارزان تر هستند.

شما عزیزان می توانید برای استعلام موجودی و قیمت ام دی اف فرامید و سایر برندهای معتبر و خوشنام با ایچوب در ارتباط باشید.

معایب: از جمله معایب این کابینت ها به این شرح است:

  • درکابینت های فلزی انتخاب طراحی ها بسیار محدود است. یعنی طرح هایی که پیچیده هستند را سخت می توان با بدنه فلزی اجرا کرد.
  • باید از کابینت سازهای مطمئن کمک گرفت زیرا ورق های فلزی، دنیای پر ابهام و پیچیده ای دارند و با انتخاب متریال فلز نامناسب، نتیجه خوبی کسب نکرد.
  • اتصال بدنه فلز به درب های ام دی اف با چالش های فنی روبرو است. اگرچه برای آن ها هم راه حل هایی وجود دارد.

کابینت فلزی درب ام دی اف در واقع بدنه فلزی دارند که تنها درب آن ها از ام دی اف ساخته شده است همین موضوع باعث می شود تا این نوع کابینت ها به اندازه کابینت های تمام ام دی اف زیبا باشند و کارایی قابل قبولی نیز داشته باشند. برای انتخاب این نوع کابینت ها به اندازه مدل های دیگر دست بازی برای انتخاب دارید. می توانید از انواع مختلف رنگ ها و همچنین طرح های چوب های ام دی اف (MDF)استفاده کنید. همین امر باعث می شود تا خیال شما بابت زیبایی کار راحت باشد.

نوشتن دیدگاه