0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
برق انداختن کابینت های گلاس

کابینت های گلاس امروزه از تقاضای بالایی برخوردار است. دلیل آن هم ویژگی های ظاهری زیبای این محصول است. نکته ای که باید به آن توجه شود این است که اگر از کابینت های گلاس به خوبی مراقبت نشود، بعد از مدتی برق آن محو و کثیف به نظر می رسد. در این مقاله به معرفی چند روش تمیز کردن و برق انداختن کابینت آشپزخانه هایگلاس می پردازیم که با انجام دادن آنها کابینت هایگلاس شما تا سال های متوالی سالم می ماند و برق و زیبایی خود را از دست نمی دهد. شما عزیزان می توانید قیمت ورق هایگلاس را از ایچوب استعلام کنید. در فروشگاه اینترنتی ایچوب انواع ورق هایگلاس مرغوب با قیمت مناسب عرضه شده است.

نظافت کابینت های گلاس

برای تمیز کردن کابینت های گلاس آشپزخانه یک لیتر آب را با یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی مخلوط کنید. این محلول به اندازه کافی ملایم است که باعث آسیب زدن به رویه کابینت و محو شدن برق آن نشود و همچنین به اندازه کافی قوی است که لایه های چربی روی کابینت های گلاس را به خوبی تمیز کند. اگر اثر چربی و کثیفی روی سطح کابینت هایگلاس خیلی زیاد و یا قدیمی است، به محلول بالا یک استکان سرکه سفید نیز اضافه کنید. بعد از تهیه محلول فوق الذکر، از یک اسفنج نرم و تمیز استفاده کنید و سطح کابینت را کاملا شستشو دهید ولی مراقب باشید زیاد فشار وارد نکنید. تمیز کردن قسمت های داخلی کابینت نیز به دوام کابینت های گلاس بسیار کمک می کند.

روش های برق انداختن کابینت های گلاس

برق انداختن کابینت های گلاس نیز مثل تمیز کردن آن آسان است. بعد از اینکه کابینت را به خوبی با محلول ملایم آب و مایع ظرفشویی شستشو دادید، با یک اسفنج خیس بقایای محلول را از سطح کابینت تمیز کنید زیرا باقی ماندن اثر محلول باعث کدری سطح کابینت می شود. یک دستمال نرم مایکروفایبر برای خشک کردن کابینت بسیار خوب عمل می کند. این دستمال همچنین باعث برق انداختن کابینت های گلاس می شود.
مقداری آب و سرکه را مخلوط کرده و روی سطح کابینت تمیز بکشید و یا اسپری کنید، بعد با دستمال تمیز مایکروفایبر کابینت را خشک و براق کنید. تمیز کردن کابینت هایگلاس با محلول شوینده را ماهی یکبار انجام دهید تا کابینت شما براق بماند.
یک روش دیگر برق انداختن کابینت های گلاس استفاده از محلول آب و جوش شیرین است. این محلول نه تنها باعث تمیزی سطح کابینت می شود بلکه آن را براق هم می کند. از محلول آب و جوش شیرین مثل محلول شوینده آب و مایع ظرفشویی استفاده کنید. نکته مهم اینکه هرگز سرکه و جوش شیرین را باهم مخلوط نکنید و یا روی سطح کابینت های گلاس نریزید زیرا واکنش اسید و باز منجر به آسیب زدن به کابینت های گلاس شما می شود.

استفاده از وایتکس برای برق انداختن کابینت های گلاس سفید نیز نه تنها آن را براق نمی کند بلکه از شفافیتش می کاهد.
به طور کل می توانید برای براق کردن کابینت های گلاس از براق کننده های مخصوص که در بازار عرضه شده اند هم استفاده کنید.

نظافت کابینت های گلاس


کابینت های گلاس نیاز به مراقبت ویژه دارد. همانطور که گفته شد نیاز است ماهی یک مرتبه با محلول شوینده تمیز شود ولی پاک کردن روزانه سطح آن با دستمال نم دار برای جلوگیری از عدم تجمع چربی روی آن توصیه می شود. برای برق انداختن کابینت آشپزخانه هایگلاس نیز از محلول آب و سرکه و یا آب و جوش شیرین استفاده کنید. به این روش که آن را روی سطح مورد نظر اسپری و بعد با دستمال نرم مایکروفایبر تمیز و براق کنید.

نوشتن دیدگاه