0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
کابینت های گلاس خوبه

قبل از اینکه بخواهیم پاسخ سوال کابینت های گلاس خوبه یا خیر را بدهیم، باید ابتدا بفهمیم اصلا کابینت های گلاس چه هست و از چه چیزی ساخته شده است. کابینت های گلاس یا High Gloss در واقع چیزی شبیه به کابینت ام دی اف است با این تفاوت که پوشش بیرونی آن از جنس نوعی پلاستیک به نام پلکسی گلاس است در حالی که در ام دی اف معمولی این پوشش بیرونی از جنس ملامینه تهیه شده است. پوشش پلکسی گلاس ورق های گلاس را از ام دی اف متمایز می کند، زیرا سطحی صیقلی و براق دارد و شیشه مانند است. این ویژگی های گلاس و زیبایی و براقی آن باعث می شود، خانم های خانه دار به فکر انتخاب این متریال برای کابینت های خانه بیفتند. در ادامه به بررسی مزایا و معایب های گلاس می پردازیم تا بتوانیم پاسخی برای سوال متداول «کابینت های گلاس خوبه؟!» پیدا کنیم. شما عزیزان می توانید قیمت ورق هایگلاس را از ایچوب استعلام کنید. در فروشگاه اینترنتی ایچوب انواع ورق هایگلاس مرغوب با قیمت مناسب عرضه شده است.

مزیت ها و عیوب کابینت هایگلاس

با وجود اینکه کابینت های گلاس جایگاه خوبی درمیان مردم پیدا کرده اما همچنان با کابینت ام دی اف در رقابت است و به دلیل ویژگی های ظاهری و مورد پسند بودن، با قیمت بالاتری به فروش می رسد. برای پاسخ به سوال کابینت های گلاس خوبه؟ باید مزایا و معایب آن را بدانیم:

مزیت های کابینت هایگلاس

این مزایا شامل:

  • زیبایی و درخشش لایه بیرونی
  • تنوع بالا در شکل، طرح و از همه مهمتر رنگ
  • امکان تمیز کردن راحت سطح های گلاس فقط با یک دستمال نرم و نم دار
  • نمای زیباتر به کابینت به هنگام انجام عملیات نورپردازی

مزیت ها و عیوب کابینت هایگلاس

عیوب کابینت هایگلاس

واما کابینت های گلاس در کنار زیبایی، معایبی هم دارد که البته با کمی ابتکار می توان آنها را رفع کرد:

  • ورق های گلاس مغزی ام دی اف داشته و فقط یک سمت آن پوشش پلکسی گلاس و ضد آب دارد بنابراین نسبت به رطوبت حساس است. اگر سمت دیگر ورق پوشش بهتری مثل ملامینه داشته باشد، مشکل حساسیت به رطوبت نیز حل می شود.
  • به دلیل سطح براق و شیشه مانند های گلاس، سرعت لک پذیری آن بالا است ولی در عین حال به سرعت نیز تمیز می شود.
  • خش پذیری این متریال نیز کمی بیشتر است و باید از قرار دادن وسایل زبر و تیز بر آن خودداری کرد. همچنین از دستمال زبر برای تمیز کردن آن استفاده نشود.
  • تیز بودن لبه های کابینت های گلاس یکی دیگر از عیب های آن است که با لبه گیرهای مخصوص می توان ایمنی لازم را برای اعضای خانواده مهیا کرد.

بعد از بررسی مزایا و معایب کابینت های گلاس می توانیم بگوییم کابینت های گلاس از نظر کیفیت خیلی بالا است و خانم های خانه دار به راحتی و با درنظر گرفتن شرایط خانه خود، می توانند پاسخی برای سوال کابینت های گلاس خوبه؟ پیدا کنند.

نوشتن دیدگاه