0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
بهترین ورق های گلاس

ورق هایگلاس نوعی ورق چوبی است که متریال آن از چوب ام‌دی‌اف بوده و روکش آن را پلکسی گلاس تشکیل می‌دهد. جالب است بدانید که تنها یک طرف ورق های گلاس از روکش پلکسی گلاس تشکیل شده و سمت دیگر آن آغشته از روکش های ارزان قیمت می‌باشد. از همین رو، تنها طرفی از ورق های گلاس ضد آب است که آغشته به روکش های پلکسی گلاس می‌باشد. لایه های پلکسی گلاس از شفافیت فوق العاده‌ای برخوردار بوده و زیبایی خاصی را به فضای آشپزخانه می‌دهند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات تخصصی درباره تفاوت های گلاس ترک و ایرانی با ایچوب همراه شوید.

ویژگی های بهترین ورق هایگلاس

ورق هایگلاس دارای مزایا مختلفی است که در ادامه به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد:

  • درخشندگی بالا: این ویژگی موجب چشم نوازتر شدن آشپزخانه می‌شود.
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت و نفوذ آب: ورق هایگلاس برخلاف ورق ام‌دی‌اف از مقاومت بالایی در برابر رطوبت برخوردار است. البته، در صورتی این پایداری تداوم خواهد داشت که به درستی سطوح آن را تمیز کنیم.
  • دوام بسیار بالا: این کابینت ها قادرند تا 10 الی 15 سال برای شما کارآیی داشته باشند. 
  • قابل ترمیم بودن: در صورت خراش یا لب پریدگی به راحتی توسط ماده های شیمیایی مختلف ترمیم می‌شوند.

ورق هایگلاس  معایب مختلفی نیز دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • کاملا ضد آب نیستند: کابینت هایگلاس در صورت آسیب خیلی زود مقاومت خود را در برابر نفوذ آب از دست می‌دهد.
  • خش پذیری و لک پذیری بالا: این ورق ها به دلیل صیقلی بودن خیلی زود خش افتاده و لکه های آن کاملا نمایان خواهند بود
  • تیز بودن لبه های ورق: یکی از معایب بزرگ ورق هایگلاس تیز بودن لبه های آن است. این امر نیز نیز به دلیل عدم وجود قابلیت سمباده زنی در ورق هایگلس است

شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت ورق هایگلاس agt ترک و سایر برندهای معتبر و خوشنام با ایچوب در ارتباط باشید.

ویژگی های ورق هایگلاس

آشنایی با بهترین هایگلاس های ایرانی و خارجی

خوشبختانه بسیاری از مارک های ایرانی از کیفیت ساخت خوبی برخوردار بوده و تمامی فاکتورهای لازم را دارا هستند. هایگلاس ایرانی از روکشی براق و زیبا تولید شده و مخصوص سلیقه بانوان ایرانی است. معمولا، شرکت ها سعی در ساخت محصولات خود متناسب با سلیقه و فرهنگ مردم جامعه خود دارند. از این رو، بعضا مشاهده شده است که اغلب محصولات خارجی با دکوراسیون ایرانی سنخیت ندارند. اما، کابینت هایگلاس ایرانی به تمام فاکتورهای دکوراسیون ایرانی توجه کرده و یک محصول منحصربفرد را روانه بازار کرده است. 

در مقابل، هایگلاس خارجی که عمدتا ساخت کشور ترکیه و مالزی است در برندهای ایشیک، AGT و AGE تولید می‌شوند. البته، این برندها نسبت به محصولات ایرانی کمی مرغوب تر بوده که دلیل آن هم جنس چوب آن است. این محصولات نیز متناسب با سلیقه مردمان ترک تبار ساخته شده و کمی با فرهنگ ایرانی فاصله دارد. اما، گزینه مناسبی برای افرادی است که علاقه خاصی به دکوراسیون های خارجی دارند. البته، در انتخاب هایگلاس می‌بایست تمام فاکتورها را در نظر گرفت و به نام برندها توجهی نکرد. گاهی ممکن است یک برند بی نام و نشان کیفیت بالاتری از برندهای معروف داشته باشد. شما عزیزان می توانید قیمت ورق هایگلاس را از ایچوب استعلام کنید. در فروشگاه اینترنتی ایچوب انواع ورق هایگلاس مرغوب با قیمت مناسب عرضه شده است.

تفاوت هایگلاس ایرانی و خارجی

تفاوت اصلی هایگلاس ایرانی و خارجی در کیفیت، ابعاد و میزان براقیت است. بهتر است برندهایی را انتخاب کنید که طرح آنها شلوغ باشد تا ایرادات کمتر مشخص شوند. هایگلاس خارجی توجه ویژه‌ای به کیفیت داشته و شفافیت آنها نیز بیشتر از برندهای ایرانی است. این در حالی است که برندهای ایرانی نیز دارای ابعاد استاندارد و کیفیت ساخت قابل قبولی است. مسئله‌ای که موجب شده تا قیمت آن نسبت به نمونه‌های خارجی ارزان تر باشد. با توجه به توضیحات ارائه شده می‌توان نتیجه گرفت که هم هایگلاس ایرانی و هم نمونه های خارجی از نظر کیفیت در یک ردیف قرار داشته و هر یک در مواردی خاص بر دیگری برتری دارند. از این رو حتما در زمان انتخاب محصول از کارشناسان باتجربه کمک بگیرید تا شما را در انتخاب بهترین نوع کابینت بسته به بودجه شما راهنمایی کنند. برای اطلاع از ابعاد ورق ام دی اف 16 میل از برندهای مختلف با کارشناسان ما در ایچوب ارتباط برقرار نمایید.

عوامل موثر بر قیمت هایگلاس به شرح زیر است:

  • نوع ورق: اصلی ترین عامل تاثیرگذار در قیمت ورق هایگلاس، نوع ورق آن است. هر چه کیفیت ساخت ورق هایگلاس بیشتر باشد، قیمت آن نیز به تبع بیشتر است.
  • طرح هایگلاس: کابینت هایگلاس در طرح های مختلفی تولید می‌شود که هر کدام می‌توانند زیبایی خاصی به فضای آشپزخانه بدهند.
  • جزئیات هایگلاس: کابینت هایگلاس علاوه بر روکش دارای متعلقات دیگری نیز می‌باشد که این امر در قیمت نهایی آن تاثیر مستقیم می‌گذارد. از این رو، هنگام خرید حتما به این فاکتور توجه کنید.
نوشتن دیدگاه