0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
ام دی اف فرامید چیست

ام دی اف فرامید یکی از انواع ورق های با پایه چوب و تولید شرکت فرامید است. ام دی اف فرامید از ترکیب خرده های بازیافتی چوب، چسب و افزودنی های صنعتی تشکیل شده است که پس از همگون شدن، این ترکیب تحت پرس و حرارت، تبدیل به ورق های مسطح چوبی می شود. با توجه به فرآیند تولید ام دی اف(MDF)، به آن تخته فشرده فرامید نیز می گویند. ام دی اف فرامید را می توان از با کیفیت ترین و خاص ترین ورق های ام دی اف های تولید شده در داخل کشور دانست. ام دی اف های فرامید با مغز چوبی واناچای تایوان و روکش های ایتالیایی تولید می شوند. یکی از دلایل محبوبیت و پر استفاده بودن ام دی اف فرامید استفاده از روکش های ایتالیایی طرح برجسته (مانند برند کلیاف ایتالیا) است. در واقع فرامید یک محصول با کیفیت ایتالیایی را شبیه سازی کرده و با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد. از مزیت های MDF فرامید نسبت به سایر برند ها می توان به تنوع رنگ بسیار بالا، کیفیت و قیمت مناسب، شباهت به محصولات برند ایتالیایی کلیاف و ... اشاره کرد. ام دی اف فرامید مخصوص افرادی است که دوست دارند یک دکوراسیون با طرح برجسته و قیمت مناسب داشته باشند.

معایب کابینت فرامید

کابینت های فرامید از ورق های ام دی اف فرامید ساخته می شوند. معایب کابینت های فرامید پیش از عرضه به بازار و در آزمایشگاه های کنترل کیفی کارخانه شناسایی و برطرف می شوند. تنها ایرادی که می توان بر کابینت های فرامید وارد دانست، شفاف نبودن و رنگ مات آن می باشد که این ویژگی به خاطر طبیعی و یا طرح برجسته بودن روکش کابینت، گریز ناپذیر است و می توان گفت ایرادی به حساب نمی آید. کابینت های فرامید به خاطر مات بودن سطحشان بیشتر مناسب آشپزخانه هایی با میزان نور زیاد و همچنین آشپز خانه های بزرگ هستند.

مزایا و معایب کابینت فرامید چیست؟

کابینت های فرامید علاوه بر عیبی که در پاراگراف قبل ذکر شد، شامل مزیت های فراوانی نیز هستند. از جمله مزیت های فراوان کابینت های فرامید می توان به مواردی همچون تنوع رنگ بسیار بالا، مقاومت مناسب در برابر عوامل بیرونی همچون حرارت، ضربه و رطوبت، طرح برجسته و زیبا، قیمت مناسب، کیفی بالا و ... اشاره کرد. تمامی این مزایا در کنار یکدیگر، فرامید را به عنوان یک محصول با کیفیت داخلی معرفی کرده است. محصولات برند فرامید را می توانید از طریق سایت ایچوب به صورت آنلاین خریداری نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

نوشتن دیدگاه