0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
طراحی کابینت

آشپزخانه یکی از بخش های اساسی در هر خانه می باشد و طراحی دکوراسیون آن بسیار مهم است که یکی از بخش های آن شامل طراحی کابینت می باشد، این طراحی دارای اصول و قوانین خاصی است که اگر به صورت صحیح و کامل انجام شود نتیجه ای زیبا و قابل قبول خواهید داشت. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت کابینت ام دی اف با مشاورین ایچوب در تماس باشید.

روش های طراحی کابینت آشپزخانه

طراحی کابینت ها به متراژ آشپزخانه، جنس به کار رفته در آن، وسایل دیگر آشپزخانه و .... بستگی دارد.
گاهی در طراحی کابینت ها از دو سبک کلاسیک و مدرن استفاده می شود که می تواند ترکیب ایده آلی باشد. همانطور که گفتیم طراحی آشپزخانه ها به چند صورت انجام می شود که یکی از انواع آن طراحی مدرن است، این طراحی به گونه ای می باشد که زندگی را راحت تر کرده و تجملات کمتر می شود از این رو می توان زندگی ساده تری را پیش گرفت، سادگی طراحی مدرن سبب آرامش بخشیدن به محیط می شود که در هر خانه ای و با هر سبکی می تواند زیبایی خود را حفظ کند. کابینت های مدرن به گونه ای طراحی می شوند که روی دربشان هیچگونه برآمدگی و نقشی وجود نداشته باشد و فقط خط باریکی وجود دارد که مرز کابینت ها را مشخص می کند. همانطور که می دانید مهم ترین قسمت هر آشپزخانه کابینت آن می باشد که در اصل می تواند سبک طراحی آشپزخانه را مشخص کند، برای مثال اگر از کابینت مدرن استفاده نمایید باید تمام لوازم را به سبک مدرن تهیه کنید تا ظاهری ساده و بدون جزئیات داشته باشند برعکس کابینت های کلاسیک دارای حاشیه های منبت کاری و برآمده می باشند. در صورت نیاز به دریافت مشاوره درباره خرید ورق ام دی اف و استعلام قیمت ورق ام دی اف با کارشناسان مجرب ایچوب در تماس باشید.

روش های طراحی کابینت آشپزخانه

جزئیات طراحی کابینت

  • دستگیره ها نقش اساسی در طراحی کابینت دارند زیرا سبک طراحی آشپزخانه را تاکید می کند، دستگیره های ساده، خطوط مستقیم و صاف که طول زیادی اما عرض کم دارند مناسب سبک های مدرن هستند در نتیجه طراحان کابینت توصیه می کنند از دستگیره های بلند با طول زیاد برای این سبک استفاده نمایید همچنین بهتر است از یراق الات فلزی استفاده کنید.
  • رنگی که برای درب کابینت ها استفاده می شود کاملا سلیقه ای می باشد اما بیشتر اوقات از رنگ های سرد برای سبک های مدرن و رنگ های گرم و تیره برای سبک کلاسیک استفاده می شود، این انتخاب کاملا سلیقه ای است و با ترکیب دو یا چند رنگ با هم می توانید طراحی مناسب تری انجام دهید. برای مشاهده طرح های مختلف، خرید و اطلاع از لیست قیمت ام دی اف سفید از برندهای مختلف می توانید با مشاورین فروش ایچوب تماس حاصل نمایید.
  • برای انتخاب چوب کابینت بهتر است از چوب های طبیعی استفاده کنید زیرا زیبایی بی نظیر و دوام بالایی دارند، اما باید توجه کنید که چوب ام دی اف دارای ظاهر و تنوع عالی است و می توان بهترین طرح ها را با آن اجرا کرد، اما مراقبت از آن ها بسیار مهم است زیرا در صورت خرابی نمی توان آن را تعمیر کرد. برای اطلاع از قیمت ورق ملامینه با ما در ایچوب همراه شوید در فروشگاه اینترنتی ایچوب انواع ورق ملامینه با قیمت مناسب عرضه شده است.

نکات مهم در طراحی کابینت آشپزخانه چیست؟

مهم ترین نکته در طراحی کابینت انتخاب سبک مورد نظر است که با توجه به سلیقه و دیگر وسایل خانه میتوانید یکی از آن ها انتخاب کنید، پس از این بخش باید جنس کابینت را در نظر گرفت، کابینت از مواد گوناگونی تهیه می شود که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند.
نوع کفپوش، طرح دیوار، صفحه رویی کابینت، سینگ طرفشویی، رنگ کابینت، نورپردازی و ... موارد دیگری هستند که در طراحی کابینت باید به آن ها توجه کرد.  برای خرید و مشاهده طرح های زیبا و متنوع صفحه کابینت با ما همراه شوید و از قیمت صفحه کابینت 5 سانتی و .... مطلع گردید. 

نوشتن دیدگاه