0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
قیمت ورق کینگ گلاس

ورق کینگ گلاس (King Glass)را می توان یکی از انواع ورق های های گلاس دانست که برای کابینت آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از ورق ها دارای زیبایی منحصر به فردی می باشند و توسط شرکت های بسیاری در کشور ما تولید می شوند. ورقه های کینگ گلاس با استفاده از تجهیزات پیشرفته و بالاترین و به روز ترین فناوری ها اقدام به ساخت ورقه های متقاوتی در اندازه های متفاوتی دانست

تفاوت ورق کینگ گلاس با روکش های گلاس براق چیست؟

ورقه هایی که تحت عنوان کینگ کلاس تولید می شوند دارای تفاوت هایی با انواع ام دی اف های ملامینه و براق می باشند. تولید ام دی اف های ملامیه و ورق هایگلاس دارای مشترکاتی می باشد. در روکش هایگلاس می توان در پروسه تولید آن یک لایه آیینه ای را مشاهده کرد. ورقه های کینگ گلاس دارای قوت بیشتری در زمینه درخشان و براق بودن است. هایگلاس های براق به دلیل نوع و مدلی که دارند در برابر خط و خش دارای مقاومت بالایی نیستند اما ورقه های گینگ گلاس دارای مقاومت بیشتری نسبت به خط و خش می باشند. کینگ گلاس می تواند مقاومت بیشتری نسبت به تغییرات جوی و محیطی داشته باشد و دیرتر دچار تغییر رنگ یا ماهیت شوند. در تولید ورقه های های گلاس می توان نشانه های از برآمدگی را دید اما این برآمدگی ها در کینگ گلاس وجود نخواهد داشت. پلی گلاس ها دارای غلظت رنگ بیشتری می باشند و تراکم رنگی در آن ها بیشتر است. این تراکم بالا به دلیل فناوری و تجهیزاتی است که در ساخت ورقه های کینگ گلاس استفاده می شود. استفاده از ورقه های کینگ گلاس در موارد خاص باعث شده این ورقه ها دارای روند ساخت و تولید پیچیده تری نیز باشند.

تفاوت ورق کینگ گلاس با روکش هایگلاس براق

خصوصیات ورق کینگ گلاس چیست؟

  • ورقه های کینگ گلاس به دلیل ویژگی هایی که دارند در زمره بهترین انواع از ورق MDF موجود در بازار است. این نوع از ورق های ام دی اف را می توان جز بهترین موارد مهم در صنعت چوب و ام دی اف اروپا دانست.
  • ورقه های کینگ گلاس دارای وزنی متعادل می باشند و کار کردن با آن ها به سهولت و راحتی امکان پذیر است.
  • ورقه های کینگ گلاس با مقاومت در برابر خط و خش و دارا بودن طرح و رنگ های متفاوت می تواند پاسخگوی سلیقه مشتریان باشد.
  • به دلیل طرح و بافت زیبا و لاکچریه ورقه های کینگ گلاس می تولان در موارد خاص از آن ها استفاده کرد.

با توجه به اینکه ورقه های کینگ پلاس (King Glass)را می توان از جمله با کیفیت ترین ورقه های مورد استفاده در ایران و دیگر کشور ها به خصوص اروپا دانست می توان اینگونه انتظار داشت که این ورقه ها دارای قیمت بالایی باشند. اما قابل ذکر است که این نوع از ورقه ها با توجه به کیفیتی که دارند دارای قیمت مناسبی نیز می باشند. در هر صورت بهترین روش برای آگاهی از قیمت این نوع ورقه ها اعلام استعلام از شرکت های سازنده و یا نمایندگی های فروش آن ها می باشند. قیمت انواع ورق در دیجی کالا از جمله قیمت ورق نئوپان دیجی کالا  و ورق کینگ گلاس از مواردی است که افراد در هنگام خرید این محصول آن را جستجو می کنند اما از آنجایی که دیجی کالا مرجع تخصصی فروش انواع ورق نیست توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت انواع ورق به ایچوب مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه