0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
نمونه کابینت پلی گلاس

امروزه چیدمان و طراحی آشپزخانه ها مسئله ای مهمی است که مورد توجه بیشتر افراد می باشد، کابینت پلی گلاس یا درخشنده یکی از انتخاب های اصلی سبک های مدرن هستند که با شناخت کامل نسبت به خصوصیات و نمونه های آن ها می توان انتخاب صحیحی داشته باشید.

ویژگی های کابینت پلی گلاس

 پلی گلاس از خانواده کابینت های گلاس و براق است که انواع گوناگونی دارند، این نوع کابینت ها دارای مقاومت بالا، سطحی شفاف و ... هستند که می توانند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کنند، برای ساخت کابینت پلی گلاس باید از ورق های پلی گلاس استفاده کرد، مغز این کابینت ها ام دی اف خام است. در واقع پلی گلاس از نوعی پلی کربنات تهیه می شود که یک سمت آن ها با لایه ای محافظ مانند سلفون پوشیده شده و طرف دیگر آن از ملامین و کاغذ است، این جنس کابینت وزنی سبک اما جنسی محکم دارد، سایزی که برای کابینت های پلی گلاس مورد استفاده است معمولا 244*122 می باشد و ضخامت آن ها 17 میلی متر است، در هنگام خرید باید به ورق های پلی گلاس توجه کنید تا بهترین و باکیفیت ترین نوع آن را انتخاب کنید زیرا مدل بی کیفیت آن در هنگام برش دچار لب پریدگی می شود. پلی گلاس دارای مزایا و معایبی است که قبل از انتخاب باید به آن ها توجه کرد، این نوع کابینت در نمونه های مختلفی تولید می شوند.

ورق  پلی گلاس از ورق های پلاستیکی براق تهیه می شوند که از نظر ظاهری به شیشه شباهت دارد، پلی گلاس در رنگ های مات و براق تولید می شوند همچنین دارای طرح ها و رنگ های مختلفی است که متناسب با هر سلیقه ای می توان از آن ها انتخاب کرد. همانطور که می دانید آشپزخانه قلب هر خانه است در نتیجه برای زیباتر شدن آن باید به نکات مهمی توجه کنید، استفاده از کابینت های پلی گلاس با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد می تواند فضای آشپزخانه را جذاب و زیبا کند و به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارد می توان تا مدت ها بدون نگرانی از آن ها استفاده کرد. کابینت های پلی گلاس با محیط زیست سازگاری دارند و فاقد هر گونه مواد شیمیایی می باشد.

ویژگی های کابینت پلی گلاس

معرفی برندهای پلی گلاس

  • ام دی اف پلی گلاس لمی گلاس: این پلی گلاس از بهترین نوع کابینت می باشد که ویژگی هایی نظیر ضد خش، شفافیت بالا، ضخامت 18میلیمتری و ... است.
  • ام دی اف پلی گلاس نیمن: این جنس کابینت آلمانی می باشد که با پرس یک لایه شفاف 75میکرونی از پلی استر بر ام دی اف ساخته می شود، این نوع پلی گلاس ضخامت 19 میلیمتری دارد، کار با این نوع چوب آسان و ایمن است.
  • ام دی اف پلی گلاس فومنات: این شرکت چندین سال است که اقدام به تولید انواع ام دی اف کرده و در همه سایز با کیفیت بالا اقدام به ساخت پلی گلاس می کند، این شرکت متناسب با سلیقه ایرانی ها ورق های زیبا و با کیفیتی را روانه بازار کرده است. برای اطلاع از قیمت پلی گلاس فومنات به سایت ای چوب مراجعه نمایید.
نوشتن دیدگاه