0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
معایب کابینت پلی گلاس

کابینت های گلاس یا براق را می توان از جمله مواری معرفی کرد که دارای بهترین و بیشترین محبوبیت از میان کسانی هسند که قصد دارند جنس کابینت آشپزخانه خود را انتخاب کنند. کابینت های درخشان یا گلاس دارای انواع متفاوتی هستند که هر کدام در درجه کیفیتی متفاوتی قرار دارند. یکی از انواع با کیفیت و پر طرفدار از انواع جنس هایی که برای کابینت استفاده می شوند را می توان پلی گلاس دانست.

کابینت پلی گلاس چیست

پلی گلاس را می توان از زیر مجموعه های کابینت های براق و درخشان دانست. پلی گلاس از جدید ترین نسل این نوع از کابینت ها است که به همین دلیل دارای کیفیت مطلوب و قابل قبولی است. سطح یکدست و براق کابینت های پلی گلاس باعث می شود که استفاده از آن ها توسط مشتریان به حد بالایی برسد. برای ساخت کابینت های پلی گلاس از ورقه های پلی گلاس استفاده می شود. هسته این نوع از کابینت ها از نوع ام دی اف می باشد و تمایز آن به دلیل روکش پلی گلاس آن می باشد. پلی گلاس ورقه ای است که می تواند در برابر نور خورشید مقاومت بالایی داشته باشد. ورقه های دیگر مانند های گلاس و یا ملامینه ممکن است آن مقاومت را در برار نور خورشید نداشته باشند و در طولانی مدت تغییر رنگ دهند. ورق پلی گلاس در برابر برخی مواد شیمیایی بخصوص مواد شیمیایی پاک کننده می توانند مقاومت بیشتری از خود نشان دهند و آسیبی نبینند. می توان ورقه های پلی گلاس را هم به صورت مات و هم به صورت براق مشاهده کرد. به دلیل شکل براق و دارا بودن طرح و رنگ های متنوع می توان در هر آشپزخانه از کابینت های ساخته شده از ورق پلی گلاس استفاده کرد. کابینت های پلی گلاس نسبت به انواع دیگر در برابر تغییرات دمایی و بالا رفتن حرارت نیز مقاومت بالایی دارند. کابینت پلی گلاس دارای دوام و عمر بالایی می باشند و می تواند به عنوان یک کابینت عمرانه مورد استفاده قرار گیرد.

کابینت پلی گلاس چیست

کابینت پلی گلاس دارای چه معایبی است

علاوه بر دارا بودن مزایایی که برای کابینت آشپزخانه پلی گلاس ذکر شد می توان معایبی را نیز برای آن برشمرد:

  • کابینت های پلی گلاس هنگامی که برش می خورند دارای لبه های تیزی می باشند. این لبه ها می توانند به شدت باعث آسیب دیدن افراد بشوند. برای برطرف نمودن این مشکل باید این لبه ها توسط نصاب با لاستیک پوشانده شوند.
  • یکی از مشکلاتی که برای هر نوع از کابینت های براق از جمله پلی گلاس وجود دارد این است که این نوع از کابینت ها به سرعت لک می شوند و به طور مداوم باید آن ها را پاک کرد.
  • به دلیل حساس بودن این ورقه ها ساخت و نصب این نوع از کابینت ها نمی تواند توسط هر کسی ساخته شود و باید به دست یک استادکار ماهر ساخته و نصب گردند.
  • این نوع از ورقه ها و در نتیجه کابینت های ساخته شده توسط این ورقه ها به دلیل دارا بودن کیفیت بالا نسبت به انواع دیگر دارای قیمت بالاتری می باشند.
  • ورقه های پلی گلاس خارجی با انتخاب زیادی برخوردار نیستند و دارای محدودیت می باشند.
نوشتن دیدگاه