0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با کناف

امروزه از مواد و متریال متفاوتی برای انجام دکوراسیون و فضای زیبا استفاده می شود که هر کدام از این مواد و روش ها، مزایایی متفاوتی دارند. از جمله این مصالح می توان کناف را نام برد که امکان بکارگیری در مکان های مختلف ساختمان را داراست. در این مقاله به صورت خلاصه به دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با کناف پرداخته می شود و مزایای کناف ارائه می گردد.

اجرای دکور با کناف 

از جمله موادی که اخیرا جایگزین مواد و روش های سنتی شده، کناف است. در واقع کناف از مواد شبکه ای که به کمک گچ به هم متصل شده اند، تشکیل شده است و یک ساختار همگن را ایجاد می کنند. استفاده از کناف سبب افزایش سرعت در اجرای دکوراسیون می شود که به اشکال و رنگ های متفاوت امکان پذیر است و با توجه به هر سلیقه ای می توان آن را اجرا کرد. صفحات کناف ضخامت کمی دارند و با لوازم معمولی قابل برش دادن هستند و مزایای فراوانی دارند که می توان وزن کم صفحات، عایق بودن در برابر انتقال صوت و حرارت، اجرای سریع و بدون ایجاد آلودگی، قابلیت بالای این مواد در برابر شکل پذیری، مقاومت و استحکام بالا در برابر نیروهای خارجی از جمله زلزله، در دسترس بودن و فرآیند ساخت ساده، دارا بودن قابلیت بازیافت و رنگ پذیری را نام برد.

اجرای دکور با کناف

چگونگی دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با کناف

یکی از موارد کاربرد کناف علاوه بر استفاده آن در سقف های ساختمان، دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون می باشد که می توان یک فضای خاص و زیبا را ایجاد کرد و تلویزیون را در آن قرار داد که سبب زیباتر شدن ساختمان شده و یک جلوه زیبا ایجاد می کند. برای اجرای دکور و قرار دادن تلویزیون به کمک کناف، در ابتدا باید چهار چوب اصلی را به کمک نبشی ایجاد کرد و سپس صفحات کناف به رنگ دلخواه را بر روی این فریم قرار داد. مهمترین نکته در انجام کناف برای قرار دادن تلویزیون، توجه به نور پردازی این محل می باشد که با استفاده از لامپ های ال ای دی با رنگ های متفاوت می توان جلوه این محل را افزایش داد.

در بعضی موارد می توان علاوه بر کناف از مواد دیگری از جمله چوب یا سنگ در این محل استفاده کرد که سبب ایجاد فضایی طبیعی ایجاد خواهد شد. ساخت مواد جدید و عرضه آنها به بازار سبب شده است که معماران اختیارات و انتخاب های متعددی در ایجاد و اجرای دکوراسیون داشته باشند. کناف از جمله موادی است که استفاده از آن به دلیل داشتن مزایای بسیار در حال افزایش است و همواره مورد توجه مجریان و طراحان بوده است. استفاده از کناف ها در ابتدا در سقف ساختمان متداول شد و سپس در مکان های دیگر مورد استفاده قرار گرفت، از جمله محل قرار دادن تلویزیون که بسیار کاربردی می باشد.

نوشتن دیدگاه