0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
صفحه تاپس چیست

آشپزخانه یکی از بخش های مهم خانه های امروزی به شمار می رود که به دلیل یکی شدن با بقیه قسمت‌ ها تاثیر زیادی بر زیبایی خانه می گذارد. به همین جهت انتخاب یک کابینت خوب و با جنس باکیفیت می تواند این هدف را پاسخ دهد. یک بخش مهمی از کابینت نیز صفحه ای است که روی کابینت های زمینی قرار می گیرد و آنها را می پوشاند. صفحه کابینت یا صفحه تاپس جزء لاینفک کابینت آشپزخانه است که انواع مختلفی نیز دارد. در ادامه ابتدا به توضیح صفحه تاپس و کاربرد آن، سپس به معرفی انواع آن خواهیم پرداخت.  برای خرید و مشاهده طرح های زیبا و متنوع صفحه کابینت با ما همراه شوید و از قیمت صفحه کابینت 5 سانتی و .... مطلع گردید. 

صفحه تاپس یا Counter Tops و انواع آن

صفحه تاپس یا همان صفحه کابینت، یک مقطع دو الی هفت سانتیمتری است که بر روی کابینت های آشپزخانه قرار گرفته و به عنوان میز کار استفاده می شود. جنس صفحه تاپس می تواند همجنس کابینت و یا متفاوت با آن باشد. صفحه تاپس کابینت می بایست بدون منفذ و ضد نفوذ آب و مواد شیمیایی بوده و به راحتی تمیز شود. این صفحه در انواع مختلفی وجود دارد و بسته به سلیقه و کاربرد، و با توجه به ابعاد کابینت در شکل های مختلفی برش زده می شود. انواع صفحه تاپس عبارتند از:

  • صفحه تاپس کورین: کورین یک نوع سنگ مهندسی شده است که از جنس پلیمرهای رزینی و آکریلیک ساخته می شود. این نوع صفحه تاپس هیچ منفذ و خللی ندارد و ضد باکتری است‌. ضمن اینکه درصورت خراب شدن قابل تعمیر است.
  • صفحه تاپس گرانیتی: این نوع صفحه معمولا به عنوان آخرین گزینه انتخاب می شود و دلیل آن ورود نسل های جدید صفحه های کابینت است. صفحه گرانیتی دارای رگه های طلایی است و شلوغ به نظر می رسد. اگر به دنبال ظاهری قدیمی و با قیمت مناسب برای آشپزخانه خود هستید این صفحه گزینه خوبی است.
  • صفحه تاپس کوارتز: این نوع سنگ متشکل از بلور کوارتز و مقداری پلی استر رزینی است که مقاومت این سنگ را بسیار زیاد می کند. صفحات کوارتزی ضد خش و ضربه هستند و از صفحات گرانیتی زیباترند.
  • صفحه تاپس ام دی اف: این صفحات کابینت از جنس چوب هستند و می توان گفت در دسترس ترین و پرکاربردترین صفحه تاپس از همین نوع ام دی اف (MDF)است. از مزایای این صفحات این است که می توان از انواع روکش های لمینت برای زیبایی و افزایش مقاومت آنها استفاده کرد.

از دیگر انواع صفحات تاپس می توان به صفحه تمام چوب، صفحه رزین اپوکسی، صفحه اسلب و صفحه فینگر جوینت اشاره کرد. برای اطلاع از ابعاد ورق ام دی اف 16 میل از برندهای مختلف با کارشناسان ما در ایچوب ارتباط برقرار نمایید.

صفحه تاپس یا Counter Tops و انواع آن

مزایای استفاده از صفحه تاپس

مزایای استفاده از صفحات تاپس در آشپزخانه بسیار زیاد هستند که از این میان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحات تاپس تنوع بالایی دارند.
  • صفحات تاپس انعطاف پذیر و شکل پذیرند.
  • این صفحات باعث افزایش زیبایی کابینت می شوند.
  • صفحات کابینت از وارد شدن آب به درون کابینت جلوگیری می کنند.
  • صفحات کابینت ضد آب و ضد ضربه هستند.

امروزه استفاده از کابینت آشپزخانه بسیار مرسوم شده است و به تبع آن صفحات تاپس نیز در انواع مختلفشان پاسخگوی نیاز جامعه هستند. این صفحات در آشپزخانه، میز بار، میزهای غذاخوری و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

نوشتن دیدگاه