0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
ورق ام دی اف دیجی کالا

ام دی اف (MDF)از جمله محصولاتی است که از چوب تهیه می شود و بسیار پرکاربرد است. این محصول را به روش خشک از چوب تهیه می کنند. ام دی اف نسبت به چوب های طبیعی و خالص دارای قیمتی پایین تر است به همین دلیل توانسته است بازار بیشتری را به خود اختصاص دهد. از ویژگی هاییی که یک ورق MDF(ورق ام دی اف) می تواند داشته باشد این است که این محصول دارای قابلیت روکش شدن است و می توان آن را توسط روکش های مطرح کاور کرد. های گلاس، پلی گلاس، ملامینه و ... از جمله روکش هایی هستند که علاوه بر دارا بودن زیبایی به ام دی اف مقاومت نیز خواهند بخشید.قیمت ورق ام دی اف (ورقMDF)و قیمت ورق نئوپان دیجی کالا از مواردی است که افراد در هنگام خرید این محصول آن را جستجو می کنند اما از آنجایی که دیجی کالا مرجع تخصصی فروش ورق نئوپان وMDF(ام دی اف) نیست توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت ورق نئوپان و ام دی اف به ایچوب مراجعه کنید.

مزایای ورق های ام دی اف چیست؟

  • ورق های ام دی اف توسط برند های مختلفی تولید می شوند. همین امر سبب شده است که  ورق های ام دی اف(MDF) را بتوان از انواع مدل ها، چگالی و ضخامت های متفاوتی تهیه نمود.
  • ورق های ام دی اف را می توان توسط ابزار آلات به سادگی برش داد. ام دی اف به راحتی برش می خورد و سمباده کاری می شود.
  • ورق هایMDF را می توان در دو نوع براق و مات در بازار یافت.
  • ام دی اف به دلیل خاصیتی که دارد و اینکه اغلب بر روی آن ورق های مقاوم کشیده می شود در برابر حشرات و قارچ ها مقاومت بالایی دارد.
  • MDF را می توان به دیگر محصولات چوبی، روکش یا ورق های دیگر به راحتی متصل کرد. این کار با چسب چوب امکان پذیر است.
  • مقاومتی که ام دی اف دارد آن را برای استفاده در کاربرد های زیادی در اولویت قرار می دهد.
  • ام دی اف با استفاده از روکش های ضد خش می تواند گزینه مناسبی در برابر خش و رطوبت باشد.

شما عزیزان می توانید برای خرید و مشاهده ام دی اف طرح سنگ، طرح چوب، ساده و ... در طرح ها و رنگ های متنوع با ایچوب همراه شوید.

مزایای ورق های ام دی اف

کاربرد ورق های ام دی اف

ورق های ام دی اف (MDF)پس از برش هایی که با اندازه های استاندارد از قبل تعیین شده توسط کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع این ورق ها ممکن است برای ساخت و اتصال توسط کارگاه های ساخت محصولات ام دی اف دوباره بریده شوند. در واقع استفاده از ورق های ام دی اف(ورقMDF)برای مواردی کاربرد دارد که به برخی از آن ها خواهیم پرداخت:

  • استفاده از ام دی اف به عنوان دیوار پوش
  • استفاده از ام دی اف به عنوان پوشش سقف
  • استفاده از ام دی اف در خودرو سازی
  • استفاده از ام دی اف در ساخت رویه های درب های چوبی
  • استفاده از ام دی اف در کابینت، کمد، کانتر و ..
  • استفاده از ام دی اف در ساخت تخته های منحنی و ...

قیمت ورق ام دی اف در چهاردانگه به دلیل وجود عرضه کنندگان زیاد، کاملا رقابتی است. شما عزیزان می توانید برای خرید ام دی اف(MDF) با قیمت فروش در چهار دانگه به ایچوب مراجعه کنید.

قیمت ورق ام دی اف دیجی کالا

ورق های ام دی اف (ورقMDF)را می توان در انواعی مانند ام دی اف نازک و یا ضخیم مشاهده کرد. از ورق های ام دی اف ضخیم می توان در مواردی مانند صنعت خودروسازی یا ساخت وسایل خانه مانند مبل و یا کانتر استفاده کرد. در ساخت ورق های ام دی اف مرغوب باید از چسب های ضد رطوبت استفاده شود تا در صورت مرطوب بودن فضا ام دی اف باد نکند و کیفیت اولیه خود را خفظ کند. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت ورق ام دی اف دیجی کالا، ورق هایگلاس،ورق پلی گلاس، کابینت آشپزخانه و ... به صورت به روز و دقیق به فروشگاه اینترنتی ایچوب مراجعه نمایید.

نوشتن دیدگاه