0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
کابینت فلزی درب ام دی اف

کابینت های فلزی درب ام دی اف را اغلب در ساختمان های بازسازی شده می توان مشاهده کرد، اما گاهی کارفرما به دلایلی خواهان ساخت کابینت فلزی با درب ام دی اف است، یکی از این دلایل درخواست این کابینت ها، مقاومت آن ها می باشد به خصوص برای خانواده هایی که فرزندان کوچک و بازیگوشی دارند، این نوع کابینت ها برای این افراد بسیار مناسب است زیرا نسبت به بدنه ام دی اف مقاومت بسیار بیشتری دارند. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت کابینت ام دی اف با مشاورین مجرب ایچوب در تماس باشید.

دلیل استفاده از کابینت های فلزی با درب MDF چیست؟

زمانی که فرد اقدام به بازسازی ساختمان می کند، ممکن است در صورت مشاهده کابینت های فلزی به این نتیجه برسد که کل کابینت آشپزخانه نیازی به تعویض ندارد، در این موارد فقط درب کابینت آشپزخانه را عوض کرده و نمای زیبایی به آشپزخانه می دهند، با این کار می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد.
برخی خانم ها علاقه زیادی به تمیزی و پاکیزگی دارند از این رو کابینت های بدنه فلزی را ترجیح می دهند زیرا بدنه ام دی اف را نمی توان شست و برای به روز بودن و زیبایی بیشتر از درب های ام دی اف استفاده می کنند.
کابینت های بدنه فلزی استحکام بیشتری دارند و از نظر هزینه نسبتا به صرفه تر هستند، البته باید به این نکته توجه کنید که امروزه تهیه کابینت بدنه فلزی درب ام دی اف هزینه را خیلی هم کم نمی کند زیرا امروزه هزینه ساخت کابینت فلزی و ام دی اف خیلی متفاوت نیست و دارای قیمتی نزدیک به هم هستند، اما در صورتی که کابینت فلزی است و اقدام به بازسازی کرده اید و فقط می خواهید درب کابینت را تعویض نمایید، می توانید در هزینه ها کاهش چشمگیری ایجاد کنید. اگر شما هم قصد دارید کابینت های آشپزخانه خود را با ام دی اف بازسازی کنید، می توانید انواع صفحه کابینت ام دی اف را در ایچوب بررسی کنید.  برای خرید و مشاهده طرح های زیبا و متنوع صفحه کابینت با ما همراه شوید و از قیمت صفحه کابینت 5 سانتی و .... مطلع گردید.

از کابینت های فلزی با درب MDF

نکات نصب کابینت های فلزی با درب ام دی اف

برای این کار ابتدا باید زیرسازی را انجام داده و کابینت را برای نصب درب ام دی اف آماده کنید، در این بخش لولا های درب فلزی را بر می دارند و کلاف ام دی اف را داخل کابینت قرار داده تا بتوان لولای درب را در کابینت قرار داد و پس از آن لولا های درب را روی کلاف ام دی اف نصب می کنند، زمانی که این کار انجام شود می توان درب های ام دی اف را روی لولاها نصب کرد.
پس از انجام روند بالا نیاز است تغییراتی در بدنه ها و تاج های کابینت ایجاد کرد به گونه ای که قسمت های در دید را تغییر داده و روی آن ها ام دی اف نصب می شود، این بخش بسیار مهم است و اگر به این بخش توجه نشود و فقط به تعویض درب اکتفا کنید، نمای زشت و بد شکلی به آشپزخانه می دهید پس حتما باید قسمت هایی را که در دید می باشند را با ام دی اف بپوشانید تا نما کابینت مشابه ام دی اف شود. برای مشاهده طرح های مختلف، خرید و اطلاع از لیست قیمت ام دی اف سفید از برندهای مختلف می توانید با مشاورین فروش ایچوب تماس حاصل نمایید.
همانطور که گفته شد این کابینت ها مقاومت بالاتری دارند از این رو در برابر وزن سنگین وسایل و اشیاء مقاوم تر هستند، همچنین نسبت به آب نیز مقاومت بیشتری دارند اما در مقابل این مزیت ها دارای معایبی چون، انعطاف کم کابینت های فلزی که طراحی را محدود می کند و نصب را سخت، اتصال فلز به ام دی اف که کاری فنی و سخت است و باید توسط افراد ماهر و استادکار انجام شود. در صورت نیاز به دریافت مشاوره درباره خرید ورق ام دی اف و استعلام قیمت ورق ام دی اف با کارشناسان مجرب ایچوب در تماس باشید.

نوشتن دیدگاه