0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
ترمیم صفحه کابینت آشپزخانه

صفحه هایی که برای ساخت کابینت ها مورد استفاده قرار می گیرند بعد از مدتی ممکن است دچار پوسیدگی و مشکل شوند. این مشکلات در مواردی قابل رفع شدن است و می توان نسبت به تعمیر این صفحات اقدام نمود. در این مقاله سعی داریم به برخی از مشکلات شایع صفحات کابینت آشپزخانه و روش های برطرف نمودن آن ها بپردازیم.

راه های ترمیم صفحه کابینت باد کرده چیست؟

یکی از مشکلات شایعی که برای صفحات کابینت اتفاق می افتد، باد کردن این صفحات می باشد. برای برطرف نمودن این مشکل باید از ابزار های خاصی مانند سمباده های برقی، دریل و ... استفاده نمود. برای انجام این کار تجربه و مهارت بسیار ضروری است به همین دلیل در صورت نداشتن تجربه کافی بهتر است این مشکل را به افراد حاذق و با تجربه بسپارید.
ام دی اف (MDF)را می توان متریال اصلی صفحات کابینت دانست. بیشتر کابینت هایی که در آشپزخانه ها نصب می شوند، از جنس ام دی اف می باشند. دلیل اصلی باد کردن کابینت را می توان رطوبت دانست. کابینت هایی که از ام دی اف با کیفیت ساخته می شوند معمولا از این مورد مصون می مانند ولی در هر صورت برخی از ام دی اف ها در صورتی که طولانی مدت در معرض رطوبت قرار بگیرند دچار باد شدگی خواهند شد.
بسته به اینکه باد کردن کابینت در کدام لایه اتفاق می افتد، می توان آن را تعمیر نمود. در صورتی که این باد کردگی در لایه های رویی کابینت اتفاق افتاده باشد می توان لایه را جدا کرد و به جای آن یک لایه جدید را جایگزین نمود. برای خرید انواع ام دی اف می توانید از کالاهای ایچوب دیدن کنید.
در مورد بادکردگی کابینت باید دقت داشت که هر چقدر از زمان بادکردگی بیشتر بگذرد لایه های زیرین را نیز بیشتر درگیر رطوبت خواهد کرد به این منظور در صورت متوجه شدن این مشکل باید در اولین فرصت نسبت به تعمیر و تعویض ورقه های باد کرده اقدام نمود.

رفع باد کردگی صفحات کابینت آشپزخانه در صورتی که به مقدار کم باشد قابل تعمیر است و اگر این باد کردگی بیش از حد باشد دیگر نمی توان از آن صفحه استفاده کرد و تنها راه شما تعویض صفحه کابینت است.  برای خرید و مشاهده طرح های زیبا و متنوع صفحه کابینت با ما همراه شوید و از قیمت صفحه کابینت 5 سانتی و .... مطلع گردید. 
در مواردی در صورت باد کردگی جزئی کابینت می توان این مشکل را با کشیدن پولیش حل کرد.

تعمیر صفحات کابینت خط و خش افتاده

در صورتی که صفحات کابینت چوبی یا طرح چوب مانند: های گلاس و یا ام دی اف (MDF)دچار خط و خش جزیی باشند، می توان با سمباده کشیدن و پولیش آن را تا درصد بالایی تعمیر کرد.

تعمیر صفحات کابینت خط و خش افتاده

چگونه صفحات کابینت آسیب دیده را تعمیر کنیم؟

در برخی از صفحات کابینت آشپزخانه برخی از آسیب ها ممکن است شامل خراشیدگی و یا خط و خش های عمیق باشد. بسیاری از این آسیب ها را می توان با استفاده از برچسب هایی که به این منظور تهیه می شوند و در بازار وجود دارند، پوشاند که به آن برچسب کابینت می گویند. سمباده های برقی نیز می توانند با تراشیدن بخش های برآمدگی صفحات کابینت آشپزخانه به یکسان سازی سطح آن کمک کنند. با کمک سمباده های برقی لایه های آسیب دیده صفحات کابینت برداشته می شوند تا زمانی که به لایه های سالم آن برسند.

نوشتن دیدگاه