0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
بهترین رنگ کابینت روکش چوب

کابینت آشپزخانه یکی از مهم‌ترین المان ها در دکوراسیون منازل هستند. در واقع آشپزخانه قلب خانه است و قلب آشپزخانه هم کابینت های آن است. چنانچه نتوانید کابینتی با رنگ مناسب برای آشپزخانه تهیه کنید، این اتفاق روی دکوراسیون کلی آشپزخانه و در نهایت خانه تاثیر می گذارد و در طولانی مدت باعث رنجش خاطرتان می شود، پس قبل از این‌که هر رنگی را برای کابینت های آشپزخانه خود انتخاب کنید، به مطالبی که در این مطلب ذکر می کنیم توجه کنید. یکی از متداول ترین انواع کابینت هایی که حالا طرفداران زیادی دارد، کابینت با روکش چوبی است. در انتخاب رنگ این کابینت ها باید به چند نکته خاص توجه کنید که در این مطلب همین نکات را با شما در میان خواهیم گذاشت.  برای خرید و مشاهده طرح های زیبا و متنوع صفحه کابینت با ما همراه شوید و از قیمت صفحه کابینت 5 سانتی و .... مطلع گردید. 

بهترین رنگ کابینت روکش چوب


چگونه بهترین رنگ کابینت روکش چوبی را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین رنگ کابینت روکش چوبی باید مواردی را مدنظر قراردهید که شامل:

  • انتخاب رنگ کابینت روکش چوب بر اساس فضای آشپزخانه: اگر فضای‌ آشپزخانه بزرگ است، می توانید از رنگ های تیره هم استفاده کنید، اما اگر فضای ‌آشپزخانه کوچک است، به جای خرید کابینت هایی با رنگ تیره به سراغ کابینت های روکش چوبی رنگ روشن بروید. این کابینت ها فضای کوچک آشپزخانه را چندان نمایان نمی کنند و باعث افزایش زیبایی‌ آن‌جا می شوند.
  • انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه روکش چوب بر اساس نورپردازی آشپزخانه: نورپردازی آشپزخانه یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب رنگ کابینت روکش چوب است. چنانچه آشپزخانه شما نورپردازی مناسبی دارد و به اندازه کافی روشن است، می توانید از رنگ های تیره هم استفاده کنید، اما اگر نورپردازی مناسبی ندارد، به هیچ وجه سراغ رنگ های تیره نروید، چرا که این رنگ ها فضای آشپزخانه را دلگیرتر می کنند. البته با تجهیزات نورپردازی می توانید نمای کابینت های رنگ تیره را زیباتر کنید، اما همواره برای آشپزخانه هایی با نورپردازی کم، کابینت هایی با رنگ روشن پیشنهاد می شود.

با توجه به نکاتی که در این مطلب گفتیم، حال می توانید مناسب ترین رنگ را برای کابینت های روکش چوب خود انتخاب کنید. در این زمینه می توانید از کارشناسی که وظیفه ساخت و نصب کابینت ها را بر عهده دارد هم کمک بگیرید، چرا که او با تجربه و علمی که در این زمینه دارد، بدون شک می تواند کمکتان کند. در نهایت توصیه می کنیم که به لکه بردار بودن کابینت ها هم توجه کنید، چرا که کابینت های رنگ روشن خیلی زود کثیف می شوند و از این بابت ممکن است به صورت مداوم نیاز به تمیز کاری پیدا کنند.

 چگونه بهترین رنگ کابینت روکش چوبی را انتخاب کنیم؟

بهترین رنگ های روکش چوبی کابینت به انتخاب ایچوب

کابینت هایی که با روکش چوبی هستند در دسته کابینت های کلاسیک آشپزخانه قرار می گیرند. کابینت هایی که کلاسیک هستند نیز معمولا رنگ های خنثی دارند. رنگ های کرمی، سفید، شیری و... بهترین رنگ برای کابینت هایی با روکش چوب و به سبک کلاسیک هستند. اگر می خواهید کابینتی با روکش چوب برای خانه خود بخرید، به فکر رنگ های خنثی باشید، چرا که این رنگ ها زیبایی منحصر به فردی به کابینت هایی با سبک کلاسیک می بخشند. شما می توانید با کارشناسان مجرب ایچوب در ارتباط باشید تا بهترین رنگ روکش چوبی کابینت را انتخاب کنید. ایچوب عرضه کننده بهترین رنگ های کابینت آشپزخانه روکش چوبی است.

 

نوشتن دیدگاه