0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
هایگلاس بهتر است یا لمی گلاس

انتخاب یک کابینت مناسب برای آشپزخانه علاوه بر زیبایی که می تواند ایجاد کند به راحت تر بودن خانم خانه برای انجام کارهایی مانند آشپزی، پذیرایی و ... نیز کمک می کند. بنابراین مهم است که برای انتخاب کابینت آشپزخانه وقت گذاشته و با توجه به معیارهای خود و میزان بودجه بهترین نوع آن را انتخاب کنیم. خیلی از افراد در هنگام انتخاب جنس کابینت بین هایگلاس و لمی گلاس دچار تردید می شوند. هر کدام از این جنس ها معایب و مزایایی دارند که با در نظر گرفتن تفاوت هایشان می توانید انتخاب بهتر و راحت تری داشته باشید. شما عزیزان می توانید قیمت ورق هایگلاس را از ایچوب استعلام کنید. در فروشگاه اینترنتی ایچوب انواع مدل ورق هایگلاس مرغوب با قیمت مناسب عرضه شده است.

تفاوت کابینت هایگلاس با لمی گلاس چیست؟

تفاوت اصلی بین ورقه های هایگلاس و لمی گلاس نوع روکش آنها می باشد. جنس روکش هایی که در کابینت های هایگلاس استفاده می شود پلکسی گلاس است که نوعی پلاستیک بسیار متراکم و انعطاف پذیر می باشد، اما جنس روکش کابینت های لمی گلاس از PVC است؛ با این حال هر دو نوع این کابینت ها دارای پایه ام دی اف می باشند. سایر تفاوت های کابینت هایگلاس با لمی گلاس عبارتند از:

  • کابینت های لمی گلاس دارای سطحی براق تر، شفاف تر و صاف تر از کابینت های هایگلاس هستند. در نتیجه موج کمتر و انعکاس نور بیشتری دارند.
  • مقاومت و عمر مفید کابینت های لمی گلاس از های گلاس بیشتر است.
  • مقاومت کابینت های لمی گلاس در برابر خط و خش های سطحی بالاتر از کابینت هایگلاس است.
  • تمیز کردن کابینت های لمی گلاس راحت تر از هایگلاس می باشد و حساسیت های هایگلاس مثل تمیز کردن با دستمال نرم و مرطوب را ندارد.
  • مقاومت کابینت های لمی گلاس در برابر مواد شیمیایی و شوینده ها نسبت به هایگلاس بیشتر است.

با توجه به تفاوت هایی که گفته شد کابینت های هایگلاس نیاز به مراقبت بیشتری نسبت به لمی گلاس خواهند داشت، با این حال لمی گلاس گرانتر از هایگلاس است. در نتیجه اگر محدودیت بودجه وجود داشته باشد انتخاب بهتری از هایگلاس خواهد بود. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات تخصصی درباره تفاوت های گلاس ترک و ایرانی با ایچوب همراه شوید.

تفاوت کابینت هایگلاس با لمی گلاس

تفاوت لمی گلاس و پلی گلاس چیست؟

نوع دیگری از ورق هایگلاسی که برای ساخت کابینت ها استفاده می شود، کابینت های پلی گلاس هستند. با این حال باز هم تفاوت هایی با لمی گلاس دارد که به شکل زیر می باشند:

  • شما می توانید سطح کابینت های لمی گلاس را با اسکاچ نرم نیز تمیز کنید ولی نمی توانید از ابزاری مانند سیم ظرفشویی برای تمیز کردن این کابینت ها استفاده نمایید. اما کابینت های پلی گلاس نسبت به اجسام زبر مقاومت بالایی دارند و می توانند به راحتی تمیز شوند.
  • از طرفی با اینکه ورق ام دی اف لمی گلاس نسبت به مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارد و مقاومت آن از هایگلاس بیشتر است باز هم در برابر مواد بسیار اسیدی دچار آسیب می شود. اما مقاومت کابینت های پلی گلاس از لمی گلاس نیز بیشتر است و استحکام بسیار بالایی دارد.
  • کاربرد این دو نوع کابینت نیز با هم متفاوت می باشد. درواقع می توان گفت کابینت های پلی گلاس به دلیل براقیت و مقاومت بالاتر کاربردهای بیشتری هم دارند.
  • با توجه به ویژگی هایی که برای این دو نوع کابینت وجود دارد قیمت کابینت پلی گلاس بیشتر از لمی گلاس است. بنابراین در صورت عدم کمبود بودجه انتخاب بهتری برای آشپزخانه های لوکس و مدرن خواهد بود.

امروزه کابینت ها با جنس های مختلف و طرح های کاملا متفاوتی ساخته می شوند. اینکه چه کابینتی برای شما مناسبتر است به موارد مختلف مانند سلیقه شخصی، متراژ آشپزخانه، دکوراسیون منزل و مقدار بودجه بستگی دارد. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت ورق هایگلاس agt ترک و سایر برندهای معتبر و خوشنام با ایچوب در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه