0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
عکس ورق های گلاس ترک

کابینت های گلاس و ورق های گلاس انواع مختلفی دارد. این محصول مثل هر متریال دیگری جنس مرغوب و نامرغوب دارد. معمولا اجناس نامرغوب ورق های گلاس برای کابینت خیلی زود لک و خش می گیرند و براق بودن و شفافیت آنها در زمان کمتری محو و ناپدید می شود. از طرفی هم تغییر رنگ تحت تاثیر گرما، نور آفتاب و مواد شوینده قوی در کابینت های گلاس نامرغوب بیشتر مشاهده می شود. از آنجایی که قیمت ورق هایگلاس از ورق ام دی اف بیشتر است، اطمینان حاصل کنید که کابینت شما از بهترین مارک های گلاس ترک تهیه شده باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی های بهترین مارک های گلاس ترک را بررسی کنیم. شما عزیزان می توانید قیمت ورق هایگلاس را از ایچوب استعلام کنید. در فروشگاه اینترنتی ایچوب انواع ورق هایگلاس مرغوب با قیمت مناسب عرضه شده است.

ویژگی‌های بهترین مارک های گلاس ترک چیست؟

ورق های گلاس ترک نوعی ورق های گلاس خارجی است که دارای کیفیتی بی نظیر و البته کمی گران تر از نوع ایرانی به شمار می رود. تشخیص ورق های گلاس ایرانی از خارجی از نگاه اول امکان پذیر نیست و تفاوت آنها بعد از مدت ها استفاده مشخص می شود به این جهت که کابینت های گلاس ایرانی خیلی زودتر تغییر رنگ می دهد. مارک های گلاس ترک نیز خود انواع بی شماری دارد و هر کارخانه سعی می کند با سایر مارک ها رقابت کند و اسم بهترین مارک های گلاس ترک را نصیب خود کند. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت ورق هایگلاس agt ترک و سایر برندهای معتبر و خوشنام با ایچوب در ارتباط باشید.

  • بهترین مارک های گلاس ترک باید ضد لک باشد و نسبت به آلودگی ها و چربی های آشپزی مقاوم باشد.
  • بهترین مارک های گلاس ترک باید ضد خش باشد و تحت تاثیر شرایط معمول زندگی آسیب نبیند.
  • بهترین مارک های گلاس ترک باید به تغییر رنگ مقاوم باشد و کارخانه مورد نظر آن را از این نظر تضمین کند تا مصرف کننده با خیال آسوده از آن بهره ببرد.
  • بهترین مارک هایگلاس ترک باید از لحاظ رنگ بندی، نقش و طرح محدودیت نداشته و با همه سلیقه ها بتواند همخوانی داشته باشد.
  • بهترین مارک های گلاس ترک باید دارای تراکم بالا بوده و برای طرف دیگر آن از پوشش باکیفیت ملامینه یا امثال آن استفاده شده باشد.
  • بهترین مارک های گلاس ترک بایستی ضد آب و ضد رطوبت بوده و برای همه قسمت های آشپزخانه به خصوص کابینت زیر سینک مناسب باشد.
  • بهترین مارک هایگلاس ترک باید به غیر از کابینت برای انواع دکوراسیون داخلی منزل مناسب باشد. به عنوان مثال سرویس خواب، کمد دیواری اتاق ها، میز تلویزیون و حتی سرویس بهداشتی حمام.
  • بهترین مارک هایگلاس ترک باید با پیشرفته ترین فناوری و بهترین متریال تهیه شده باشد.
  • بهترین مارک های گلاس ترک بایستی با محیط زیست سازگار باشد و استفاده از آن باعث آسیب به محیط زیست نشود. منظور از سازگاری با محیط زیست عدم ایجاد واکنش های مضر با محیط زیست است.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات تخصصی درباره تفاوت های گلاس ترک و ایرانی با ایچوب همراه شوید.

ویژگی‌های بهترین مارک های گلاس ترک

معرفی بهترین مارک های گلاس ترک

در میان برندهای معروف ترکیه ای چند مارک بیشتر از همه خود را نشان داده اند زیرا تقریبا بیشتر و یا همه ویژگی های گفته شده برای بهترین مارک های گلاس ترک را دارا هستند. مارک اول با نام ایشیک است که طرفداران بی شماری دارد و از لحاظ کیفیت نسبت به بیشتر مارک ها سرتر است. این مارک در کشور ما نیز وارد می شود و استقبال خوبی نیز دارد. مارک ایشیک همه ویژگی های بهترین مارک های گلاس ترک را دارد. مارک AGT یکی دیگر از بهترین مارک های گلاس ترک است که در انواع مختلفی مثل ورق های گلاس مات، های گلاس معمولی، نیمه های گلاس و سوپر هایگلاس تولید و عرضه می شود.
تعیین و تشخیص مارک اصل ترک از دیگر مارک ها برای انسان های عادی امکان پذیر نیست و فقط متخصصین و کارشناسان با بررسی دقیق هر ورق می توانند اصل بودن یا نبودن های گلاس ترک را تشخیص دهند. دقت کنید قبل از خرید حتما با افراد متخصص در زمینه ورق هایگلاس ترک مشورت کنید.

 

نوشتن دیدگاه