0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
قیمت ورق هایگلاس دیجی کالا

ورق های هایگلاس ام دی اف از آن دسته از ام دی اف هایی هستند که بسیار محبوب هستند اما گران. این ورق ها از مغزی به نام ام دی اف (MDF)و لایه روکش مانندی به اسم هایگلاس پوشونده شده اند که از پلکسی گلاس هستند و به عبارتی از جنس پلاستیک می باشند از این رو این دسته از روکش ها مقاومت بالایی دارند. این ورق ها می توانند نمایی لوکس و شیک به سازه دهند و در طراحی دکوراسیون های داخلی نقش موثری ایفا کنند، از این رو استفاده از آن ها بسیار رایج شده است و روز به روز افراد زیادی خواهان استفاده از این محصولات هستند.
ظاهر آن ها همانطور که از اسمشان پیداست، شیشه طور می باشند و فوق العاده صاف و براق هستند، از این رو بسیار محبوب هستند. قیمت این محصولات در دیجی کالا در رنج های مختلفی قرار دارد و بسته به فروشنده این قیمت تغییر نیز می کند. به عبارتی برای هر محصول نمی توان قیمت مشخصی را در نظر گرفت، زیرا دیجی کالا مشمول فروشندگانی می شود که هم به صورت مستقیم وغیر مستقیم محصولات را عرضه می کنند.

ورق هایگلاس دیجی کالا

ورق هایگلاس دیجی کالا

دیجی کالا از جمله مراکز فروش آنلاینی می باشد که شما در هر نقطه از ایران که باشید می توانید محصول مورد نظر خود را از آن بخرید و طی گذر زمانی درب منزل خود تحویل بگیرید. از آنجاییکه دیجی کالا خود از جمله فروشندگانی است که محصولاتی که در آن است با واسطه عرضه می شود از این رو قیمت این محصولات در این مرکز نسبت به مراکزی که خود تولیدکننده هستند طبیعتا بالاتر است. از طرفی تنوع ورق های گلاس نیز در دیجی کالا پایین بوده، زیرا دیجی کالا به صورت تخصصی در زمینه فروش این ورق ها نمی پردازد و در اغلب موارد نیز ناموجود هستند.

بررسی کیفیت هایگلاس ارائه شده در دیجی کالا

های گلاس ها ورق های ام دی افی هستند که در عین مقاومت بالا دیرتر از سایر ورق های ام دی اف دچار آسیب دیدگی می شوند. با این حال از لحاظ کیفیتی باید بررسی شوند، زیرا تولیدکنندگان تمام محصولاتی که در مراکز فروش بزرگ مانند بازارها و دیجی کالا حضور دارند یک مرکز نیست و از این رو طبیعی است که باید شاهد انواع مدل ورق های ام دی اف با کیفیت های مختلف باشیم. متریال مورد استفاده در هایگلاس ها می توانند در سطوح کیفی متعددی باشند، از این رو در خرید آن ها باید دقت کرد. هایگلاس های درجه یک دچار شکستگی و سایش نمی شوند، مگر اینکه ضربه بسیار شدیدی به آن ها وارد شود.

digikala high gloss sheet price3
از این رو شما باید بدانید که محصولاتی که قرار است بخرید اگر از کیفیت بالایی برخوردار باشند در سطوح کیفی بالایی خواهند ماند و پس از گذر سال ها همانند روز اول باقی می مانند اما اگر کیفیت خوبی نداشته باشند عمر کمتری خواهند کرد و به زودی سطح آن ها کدر می شود، در حالیکه اصلی ترین مشخصه هایگلاس ها که سبب محبوبیت آن ها شده است، براقیت شیشه مانند این ورق ها می باشد. دیجی کالا نیز از آنجاییکه تخصصی در زمینه انواع ورق های ام دی اف فعالیت نمی کند، نظارت دقیقی روی کیفیت محصولاتی که عرضه می کند ندارد.
به همین خاطر اگر شما قصد دارید این محصولات را خریداری کنید ما توصیه می کنیم که از مراکز تولیدکننده، عرضه کنندگان مستقیم و بی واسطه یا از مراکزی که بسیار تخصصی در این زمینه سال ها فعالیت می کنند، خرید خود را انجام دهید. گفتنی است که شما هر چه قدر هم تحقیق کنید، در نهایت نمی توانید نسبت به مغزی ورق های های گلاس یا همان ام دی اف ها، اطلاعاتی لازم را کسب کنید و ازکیفیت آن ها اطمینان خاطر حاصل کنید، مگر اینکه از یک مرکز معتبر و فروشنده ای مشخص خریداری نمایید تا بتوانید نسبت به تولیدکننده و عرضه آن اطمینان حاصل کنید، اگر کیفیت ورق ها مطلوب نباشد عمر هایگلاس ها را بسیار تحت الشعاع قرار می دهد.
از طرفی اگر کیفیت روکش هایگلاس محصولات پایین باشد، راه برای ورود رطوبت و عوامل میکروب زا به مغزی باز می شود و در کمترین زمان سبب آسیب دیدن ورق های ام دی افی می شود.
به همین خاطر همیشه خرید از مرکزی معتبر مانند ایچوب می تواند بهترین گزینه باشد. ورق پاک چوب با بالاترین کیفیت و بدون هیچگونه اعوجاجی تولید و به بازار عرضه می شود، برای اطلاع از قیمت محصولات این برند خوشنام با ایچوب همراه شوید.

نوشتن دیدگاه