0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
کابینت قهوه ای با چه رنگی ست میشه

کابینت یکی از اجزای آشپزخانه است که جهت نگهداری مواد غذایی، ظروف و لوازم پخت و پز استفاده می‌ شود. اگر کابینت آشپزخانه به صورت کامل و درست طراحی شود، نتیجه آن یک آشپزخانه فوق العاده زیبا خواهد شد، اما یکی از مسائل مهم در طراحی کابینت انتخاب رنگ مناسب است. یکی از رنگ هایی که می توان از آن در طراحی کابینت استفاده کرد، قهوه ای است. این رنگ یکی از بهترین و پر کاربردترین رنگ ها در دکوراسیون است. اگر فکر می کنید این رنگ باعث خستگی می شود، باید بگوییم سخت در اشتباه هستید، چرا که با انتخاب صحیح رنگ های مکمل می توانید محیطی سنتی و دنج را تداعی کند و اصلا کسل آور نباشد. اگر کابینت قهوه ای با رنگ های دیگر ترکیب شود، زیبایی بیشتری به کابینت آشپزخانه می دهد. در ادامه مطلب به بررسی محبوب ترین رنگ هایی که می توان با رنگ قهوه ای ترکیب کرد را معرفی می کنیم. شما عزیزان می توانید برای خرید و استعلام قیمت عمده ورق ام دی اف با کارشناسان فروش مجرب ایچوب ارتباط برقرار کنید.

کابینت قهوه ای با چه رنگی ست میشه

کابینت رنگ شیری و قهوه‌ای

یکی از محبوب ترین رنگ ها برای ترکیب شدن با قهوه ای، رنگ شیری است. شما نیز چنانچه خواهان یک ترکیب رنگی شیک و منحصر به فرد هستید، ما این ترکیب رنگ را پیشنهاد می کنیم. بد نیست بدانید که استفاده از رنگ شیری در کنار قهوه ای باعث روشن شدن محیط آشپزخانه می گردد. کابینت نبض حیاتی دکوراسیون آشپزخانه شما است و انتخاب رنگ آن یکی از مهم‌ترین بخش های طراحی دکوراسیون آشپزخانه شما به حساب می آید. بد نیست بدانید که رنگ قهوه ای از لحاظ روانشناسی حس آرامش و امنیت را به محیط القا می کند. افزون بر این رنگ قهوه ای به علت این که منجر به تصمیمات واقع بینانه‌تری می شود، توصیه می گردد در محیط های اداری بیشتر استفاده شود. همانطور که می دانید رنگ قهوه ای به علت تیره بودن منجر به کوچک تر شدن محیط می شود، پس بهتر است که در کنار دو رنگ روشن استفاده شود تا این ویژگی منفی آن پوشش داده شود و دیگر مشکلی در استفاده از این رنگ وجود نداشته باشد.  برای خرید و مشاهده طرح های زیبا و متنوع صفحه کابینت آشپزخانه با ما همراه شوید و از قیمت صفحه کابینت 5 سانتی و .... مطلع گردید. 

کابینت رنگ شیری و قهوه‌ای

کابینت آشپزخانه رنگ سفید و قهوه ای روشن

علاوه بر رنگ شیری می توان رنگ قهوه ای روشن را با رنگ سفید ترکیب کرد. تضاد بین رنگ سفید و قهوه ای منجر به جذاب شدن بیشتر و خاص بودن این ترکیب می شود. ترکیب این دو رنگ در کنار هم القا کننده ی حس راحتی و آرامش به انسان است، همچنین این دو رنگ در سبک مدرن و کلاسیک در دکوراسیون داخلی بسیار جذاب و کاربردی است.برای مشاهده طرح های مختلف، خرید و اطلاع از لیست قیمت ام دی اف سفید از برندهای مختلف می توانید با مشاورین فروش ایچوب تماس حاصل نمایید. ما در این مطلب دو رنگ پرطرفداری که با رنگ قهوه ای ست می شوند را برای شما معرفی کردیم. امیدواریم برای شما مفید باشد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، با کارشناسان ایچوب در ارتباط باشید و از آن ها مشاوره رایگان بگیرید.

 

نوشتن دیدگاه