0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
خرید روکش ام دی اف

از ام دی اف (MDF)برای ساخت محصولات چوبی مختلفی مثل کابینت، درب، سرویس خواب و ... استفاده می شود. اما ام دی اف ها به تنهایی زیبایی خاصی ندارند و تولیدکنندگان‌ آن ها را با روکش های خاصی که به صورت مصنوعی و طبیعی تولید می شوند، می‌پوشانند. این روکش ها تاثیر زیادی در زیبایی ام دی اف ها دارند و نقص های ‌آن ها را هم می پوشانند. در این مقالهدر مورد روکش ام دی اف و نحوه خرید آن را بررسی می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. شما عزیزان می توانید برای استعلام موجودی و قیمت ام دی اف پاک چوب و سایر برندهای معتبر و خوشنام با ایچوب در ارتباط باشید.

خرید روکش ام دی اف

راهنمای خرید روکش ام دی اف

در خرید روکش ام دی اف اولین چیزی که باید مد نظر قرار دهید، طبیعی یا مصنوعی بودن روکش است. روکش های طبیعی نسبت به روکش های مصنوعی قیمت بیشتری دارند و از ‌آن جا که به صورت طبیعی تولید می شوند، زیبایی بیشتری برای محیط به ارمغان می‌اورند. این روکش ها از ورق های نازک چوبی تولید می شوند و روی سطح محصول مورد نظرتان که می تواند کابینت یا هر چیز دیگری باشد، نصب می شوند. چوب درخت ساج، بلوط و گردو در ساخت انواع روکش طبیعی کاربرد دارند. وقتی که از چوب این درختان ورق های نازکی تولید می شود، به وضوح می توانیم متوجه طرح و رنگ فوق العاده ای که دارند بشوید. چیزی که این روکش ها را خاص می کند، وجود رگه های طبیعی در آن‌هاست که جلوه و نمایی خاص دارند و به زیبایی هر چه بیشتر روکش ها کمک می کنند، اما تنها نباید به مزایای روکش های طبیعی توجه کنیم و باید معایب آن ها را هم مد نظر قرار دهیم. روکش های طبیعی در برابر رطوبت مقاومت چندانی ندارند و حتی اگر در برابر نور خورشید قرار بگیرند هم خیلی زود کیفیت خود را از دست می دهند. با توجه به این توضیحات، اگر محیط جایی که قرار است از محصولاتی با روکش ام دی اف طبیعی استفاده کنید، مرطوب است یا نور خورشید به آن جا می تابد، باید در نگهداری محصولات دقت و توجه زیادی به خرج دهید، همچنین باید بدانید که قیمت روکش های طبیعی نسبت به روکش های مصنوعی بیشتر است و باید هزینه بالاتری بابت خرید آن ها بپردازید.  برای مشاهده طرح های مختلف، خرید و اطلاع از لیست قیمت ام دی اف آریا و سایر برندهای تولیدکننده ام دی اف می توانید با مشاورین فروش ایچوب ارتباط برقرار نمایید.

راهنمای خرید روکش ام دی اف

نحوه انتخاب روکش ام دی اف

برای انتخاب روکش ام دی اف باید با انواع آن آشنایی داشته باشید. انواع مختلفی از روکش های ام دی اف وجود دارند که در متن زیر به توضیح آن ها می پردازیم. با توجه به این توضیحات می توانید مناسب ترین روکش را انتخاب و خریداری کنید.

  • روکش اکرلیک: این روکش ظاهری براق دارد و شکل گیری بالا و انعطاف پذیری خوب از جمله ویژگی های‌ آن است. این روکش ها برای آشپزخانه هایی با دکوراسیون مدرن بهترین گزینه است. هر چند مقاومت این روکش ها بالا است، اما از لحاظ اقتصادی به صرفه نیستند چرا که قیمت بالایی دارند
  • روکش هایگلاس: این روکش ها جزو پرطرفدارترین انواع روکش ام دی اف هستند. سطح این روکش ها براق و شفاف است. استحکام و مقاومت بالا نیز از جمله دیگر ویژگی های این روکش است.
  • روکش ام دی اف لمینت: این نوع روکش مقاومت خیلی خوبی از خود نشان می دهد و بیشتر در صنعت کابینت سازی قابل استفاده است. در این نوع روکش دست بازی در انتخاب رنگ دارید، چرا که انواع رنگ های مختلف برای‌ آن وجود دارد.
  • روکش اچ پی ال: این روکش را به عنوان نوعی روکش لمینیتی به شمار می آورند. این روکش در برابر حرارت یا فشار مقاومت خیلی خوبی از خود نشان می دهد و در مقابل سایش نیز استحکام خوبی دارد. ظاهر نسبتا براق این روکش ها نظر شما را به خود جلب می کند و تنوع رنگی بالای‌ آن باعث می شود که افراد زیادی از‌ آن به عنوان روکش محصولات خود استفاده کنند
  • روکش ملامینه: این روکش در برابر سایش یا خراشیده شده استحکام بالایی دارد و قیمت‌ آن مناسب و مقرون به صرفه است.
  • روکش کاغذی یا لترون: جنس روکش لترون شبیه به کاغذ است و به هیچ عنوان برای محصولاتی که در برابر خوردگی یا سایش قرار دارند، مناسب نیست. این روکش ضعیف است و قیمت ارزانی هم دارد و بیشتر به منظور استفاده در لبه ها یا روکش کاری پروفیل ها استفاده می شود.
  • روکش پی وی سی یا ممبران: از این روکش بیشتر در ساخت کابینت ها استفاده می شود، چرا که مقاومت بالای‌ آن در برابر حرارت، رطوبت و خش قابل توجه است.
  • روکش UV: یکی از جدیدترین انواع روکش های مخصوص ام دی اف، روکش UV است. ویژگی جذاب این روکش نسبت به بیشتر روکش های ام دی اف مقاومت بالای‌ آن در برابر نور خورشید است. سطح این روکش براق است و زیبایی خاصی دارد.

در انتخاب روکش ام دی اف اول از هر چیز به میزان بودجه ای که دارید دقت کنید، مثلا روکش های طبیعی قیمت بالایی دارند و چنانچه بودجه بالایی دارید، شاید بهترین گزینه روکش های طبیعی باشند. بعد از بودجه باید به محیطی که قرار است از روکش ام دی اف استفاده کنید، دقت نمایید. اگر در محیطی هستید که عوامل آسیب زا زیادی مثل نور آفتاب یا رطوبت در انجا وجود دارد، باید روکش هایی مقاوم بخرید. طرح و مدل روکش ها نیز باید در خرید برایتان مهم باشند، مثلا برخی روکش ها سطح براقی دارند و برخی ساده هستند. اگر به محصولاتی با روکش براق علاقه دارید، در بین انواع روکش ها باید براق ترین ها را بخرید.

نحوه انتخاب روکش ام دی اف

از کجا روکش ام دی اف بخریم؟

شما باید از جایی اقدام به خرید روکش ام دی اف کنید که این محصولات را با قیمت مناسبی عرضه می کند. وب سایت ای چوب در زمینه عرضه و پخش انواع روکش ام دی اف فعالیت می کند و محصولات زیبا و منحصر به فردی هم تولید می کند. قیمت محصولات این مجموعه مقرون به صرفه و مقطوع است و شما تنوع بالایی از انواع روکش را در سایت ایچوب خواهید دادید. اگر تمایل به خرید محصولات روکش ام دی اف دارید می توانید به بخش مربوط به آن ها در سایت وارد شوید و اگرنیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر هم دارید، می توانید با کارشناسان  ایچوب تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه