0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
معروف ترین برندهای ام دی اف دنیا

افرادی که قصد خرید ورق های ام دی اف(MDF) را دارند، می خواهند از جدید ترین و بهترین ام دی اف های روز دنیا اطلاعات داشته باشند. سوالاتی که در این زمینه مطرح می شود این است که کدام کمپانی بهترین ام دی اف ها را می سازد؟ خوشبختانه امروزه ام دی اف هایی که در بازار هستند از کیفیت خوبی برخوردار هستند و برندهای سازنده آن ها در یک فضای رقابتی سعی بر آن دارند تا بهترین نوع از محصولات را به بازار ارائه دهند. بسیاری از برند های خارجی که در بازار ایران وجود دارند از درجه کیفی یکسانی برخوردار هستند. برخی از شرکت های سازنده ام دی اف ممکن است همه مدل ها را داشته باشد. برخی از مدل ها نیز فقط مخصوص به یک کمپانی است. می توان گفت که در انتخاب بین چند برند مطرح دنیا، سلیقه شرط انتخاب است. البته در کشور ما به دلیل محدودیت هایی که در فضای وارداتی وجود دارد ممکن است هر برندی را نتوان در بازار پیدا کرد به همین دلیل انتخاب از برند های جایگزین بهترین روش محسوب می شود. در حال حاضر در کشور ما بهترین و پر طرفدارترین نمونه های ام دی اف (MDF)مربوط به کمپانی های داخلی و کشور ترکیه هستند. اغلب برند های ایرانی مطرح نیز از نظر کیفی و قیمت تفاوت چندانی با هم ندارند و می توان با خیال راحت از آن ها خریداری کرد، این در حالی است که برند های ترک نیز از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و جایگزین کردن آن ها با برند های ایرانی تفاوت چندانی در کیفیت نهایی پروژه ندارند. شما عزیزان می توانید برای استعلام موجودی و قیمت ام دی اف پاک چوب و سایر برندهای معتبر و خوشنام با ایچوب در ارتباط باشید.

معروف ترین برندهای ام دی اف دنیا


کدام کشور ها ام دی اف تولید می کنند؟

امروزه اغلب کشور های جهان توانسته اند در زمینه تولید ورقه های ام دی اف(MDF) پیشرفت شگرفی داشته باشند. ترکیه یکی از کشور هایی که در خصوص تولید ورق های ام دی اف بسیار موفق است. در میان کشور های اروپایی آلمان از بهترین تولیدکنندگان ام دی اف محسوب می شود. اگر از نظر تولیدات و صادرات این محصول را در نظر بگیریم، بعد از کشور چین اکنون ترکیه به عنوان یکی از بزرگ ترین صادر کننده های ام دی اف شناخته می شود. تولیدی ام دی اف در کمپانی های ترکیه در طول سالیان اخیر با فراز و نشیب های بسیاری رو به رو بوده است، اما در سال های گذشته توانسته است جایگاه خود در زمینه تولید ام دی اف تثبیت کند. ترکیه در بین کشور های اروپایی دارای میانگین سنی بسیار جوانی است. این کشور به عنوان یک مقصد توریسیتی بزرگ نیز در نظر گرفته می شود. تمامی این عوامل روی هم رفته باعث می شود که تولید ام دی اف (MDF)در این کشور به صورت عمده صورت بگیرد. انگلیس، روسیه، هند و... از کشورهایی هستند که ام دی اف تولید می کنند.  برای تهیه اجناس و محصولات مورد نظر خود با قیمت ورق ام دی اف در چهاردانگه روی ایچوب حساب کنید.

 کدام کشور ها ام دی اف تولید می کنند؟


معروف ترین برند تولید ام دی اف دنیا

خوشبختانه در حال حاضر بسیاری از کشور های دنیا در زمینه تولید ام دی اف توانسته اند پیشرفت داشته باشند. کشور هایی که پوشش گیاهی و درختی مناسب برای تولید ام دی اف را دارند توانسته اند در زمینه تولید و صادرات این محصول موفق باشند. ام دی اف ها در برند های ایرانی و خارجی در بازار ایران موجود هستند. برند های ایرانی که به تولید ام دی اف اقدام نموده اند از نظر کیفی تقریبا در یک درجه قرار دارند، اما این به این معنا نیست که محصولات بی کیفیت ام دی اف در بازار ایران وجود ندارد. از بهترین برند های ام دی اف ایرانی که از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ام دی اف آرتا
  • ام دی اف آرین سینا
  • ام دی اف اکسترا
  • ام دی اف چهلستون
  • ام دی اف ایزوفام
  • ام دی اف فرامید
  • ام دی اف پاک چوب

از جمله برند های خارجی مطرح نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ام دی اف آلویک ساخت اسپانیا
  • ام دی اف ای جی تی ساخت ترکیه
  • ام دی اف ایشیک ساخت ترکیه
  • ام دی اف چامسون ساخت ترکیه
  • ام دی اف فارسکو ساخت کرده جنوبی

 معروف ترین برند تولید ام دی اف دنیا

 

بیشترین ام دی اف دنیا را چه کشوری تولید می کند؟

در حال حاضر کشور هایی مانند چین و ترکیه حجم بسیار عمده ای از این محصولات را به تولید می رسانند و توانسته اند محصولات تولیدی خود را به کشور های دیگر نیز صادر کنند. بخش زیادی از ام دی اف (MDF)مصرفی در ایران توسط ام دی اف های وارد شده از کشور ترکیه تامین می شود. در برخی موارد ام دی اف های با کیفیت ایرانی نیز با عنوان ام دی اف ترکیه ای به فروش می رسند. ام دی اف های چینی نسبت به ام دی اف ساخت ترکیه در کشور ما از فروش کمتری برخوردار هستند. کشور هایی تولید کننده و صادر کننده ام دی اف واجد شرایط زیر هستند.

  • پوشش درختی مناسب: درختانی مانند کاج، راش و بلوط از مهم ترین درختانی هستند که ام دی اف جزئی از مصنوعات آن ها محسوب می شود. کشور هایی که پوشش مناسبی از این درختان دارند می توانند از برترین تولید کنندگان ام دی اف محسوب شوند.
  • تجهیزات و نیروی کار: تولید کنندگان و نیروی کار مناسب از ملزومات تولیدات ام دی اف محسوب می شود. هرچه مواد اولیه و تجهیزات مورد استفاده برای تولید ام دی اف به روز تر باشند کیفیت نهایی آن نیز بیشتر است.

بیشترین ام دی اف دنیا را چه کشوری تولید می کند؟

بزرگترین مصرف کننده ام دی اف دنیا

بسیاری از کشور های دنیا به عنوان مصرف کنندگان ام دی اف در نظر گرفته می شوند. کشور هایی با توده جمعیتی بالا که ساختمان سازی در آن ها زیاد است از محصولات و مصنوعات ام دی اف استفاده بیشتری دارند. کشور های مصرف کننده ام دی اف بر اساس ساختار جامعه و نوع فرهنگی که دارند از محصولات چوبی استفاده می کنند. در حال حاضر کشور هایی مانند چین، انگلستان، دانمارک، ایتالیا و ... از بزرگ ترین مصرف کنندگان ام دی اف محسوب می شوند. امروزه کشور ما نیز به عنوان یکی از مصرف کنندگان مهم ام دی اف محسوب می شود. بخشی از این نیاز به صورت تولید داخلی و بخشی از آن به صورت ام دی اف وارداتی از کشور های دیگر تامین می شود. ام دی اف معروف ترین برندهای دنیا را از ایچوب بخرید. ایچوب بهترین ارائه دهنده محصولات چوبی و ورق ام دی اف از برندهای داخلی و خارجی است. برای کسب اطلاعات با کارشناسان مجرب آن در ارتباط باشید.

 

نوشتن دیدگاه