0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
تعویض روکش ام دی اف

امروزه استفاده از برچسب های ام دی اف به دلیل جذابیت خاصی که به خانه شما می بخشد، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ممکن است به دلیل رطوبت یا نامرغوب بودن جنس برچسب ام دی اف، نیاز باشد این محصول را تعویض کنید، به‌همین دلیل باید بدون صدمه رسیدن به بدنه و جنس کابینت، برچسب قدیمی را با برچسب جدید تعویض کنید. شما می‌توانید با کمترین هزینه و با توجه به نیازتان، بهترین جنس و رنگ روکش ام دی اف را انتخاب و با برچسب قدیمی تعویض کنید و حتما از یک فرد متخصص در این کار کمک بگیرید. متاسفانه جنس‌هاینامرغوب از این محصول در بازار بسیار عرضه می‌شود، پس شما باید در هنگام خرید دقت لازم را به خرج دهید تا در آینده با کمترین میزان ضرر برای تعویض مواجه شوید. در هنگام خرید علاوه بر دقت به رنگ و شکل روکش، حتما به جنس آن توجه کنید.  برای مشاهده طرح های مختلف، خرید و اطلاع از لیست قیمت ام دی اف آریا و سایر برندهای تولیدکننده ام دی اف(MDF) می توانید با مشاورین مجرب فروش ایچوب ارتباط برقرار نمایید.

تعویض روکش کابینت ام دی اف

دلایل تعویض برچسب ام دی اف چیست؟

یکی از مهم‌ترین دلایل تعویض برچسب ام دی اف، تغییر رنگ یا کیفیت آن است که ممکن است در اثر رطوبت و یا عوامل دیگری در آن ایجاد شود. اگر قصد تعویض روکش ام دی اف را دارید، حتما از جنسی استفاده کنید که متناسب با جنس چوب ام دی اف باشد، در غیر این صورت امکان دارد جنس بیرونی ام دی اف آسیب ببیند. خوشبختانه امروزه با کم‌ترین هزینه و وقت می توانید سبک دکوراسیون خانه‌تان را تغییر دهید. یکی دیگر از دلایل تعویض برچسب ام دی اف، تغییر دکوراسیون خانه شما است که ممکن است با وسایل جدید هم خوانی نداشته باشد، در این صورت حتما با دقت فراوانبرچسب قبلی را با برچسب جدید تعویض کنید تا آسیبی به چوب ام دی اف نرسد.

دلایل تعویض برچسب کابینت ام دی اف

نحوه کندن برچسب ام دی اف

برای تعویضبرچسب ام دی اف جدید با برچسب قدیمی باید بیشترین دقت را در حین انجام کار به خرج دهید و حتما از یک فرد ماهر کمک بگیرید. ممکن است حین کندن برچسب قدیمی مقداری کاغذ به کابینت بچسبد و اگر ادامه دار باشد، کندن مابقی کاغذها دشوار است. برای کندن برچسب ام دی اف قدیمی شما می‌توانید ابتدا با یک ابر خیس آغشته به مایع ظرفشویی محل مورد‌نظر را خیس کرده و کار برایتان آسان‌تر می‌شود و سپس برچسب ام دی اف جدید را با دقت لازم نصب کنید. راه حل دوم برای کندن برچسب ام دی اف این است که شما می‌توانید از یک سشوار کمک بگیرید، ابتدا باد سشوار را از یک نقطه مشخص روی محل مورد نظر قرار داده، سپس با گرم شدن برچسب آن را از سطح کابینت جدا کنید. شما می‌توانید از کارت بانکی برای جدا کردن آسان‌تر استفاده کنید. دقت کنید که حتما برای کندن برچسب ام دی اف با کارت بانکی عجله نکنید، چون ممکن است ظاهر بدی به کابینت‌ها بدهد و کار شما را سخت‌تر کند.

نحوه کندن برچسب ام دی اف چگونه است؟

قیمت تعویض برچسب ام دی اف چقدر است؟

هزینه تعویض برچسب ام دی اف بسته به بودجه و نیاز شما مشخص می‌شود. سعی کنید همیشه بهترین جنس از محصول را خریداری کنید تا ماندگاری بالایی داشته باشد. معمولا هزینه تعویض برچسب ام دی اف چوب هزینه بالاتری نسبت به انواع دیگربرچسب ها دارد، چون دوام و مقاومت بالایی دارد و ظاهری شیک و امروزی به خانه شما می‌بخشد. اگر برای تعویض برچسب ام دی اف از برچسب کاغذی یا لترون استفاده می‌کنید هزینه آن بسیار کم است و همچنین جنس آن هم با توجه به اسمش کاغذی و ضعیف است و به راحتی کنده می‌شود، پس اگر قصد خرید یک محصول با دوام را دارید استفاده از این نمونه محصول پیشنهاد نمی‌شود. اگر از افراد ماهر در این کار برای تعویض برچسب ام دی اف کمک بگیرید، معمولا هزینه آن بالاتر خواهد بود، چون علاوه بر خرید روکش باید دستمزد نصاب را هم پرداخت کنید، اما اگر خودتان این کار را انجام دهید هزینه آن کمتر خواهد بود. البته توجه داشته باشید با پرداخت هزینه اضافی، افراد متخصص بهترین کار را برای شما انجام می‌دهند تا در آینده مجبور به تعویض مجدد برچسب ها نشوید.

قیمت تعویض برچسب ام دی اف چقدر است؟

در بازار بسیاری از نمونه‌های نامرغوب این محصول را به عنوان یک جنس با دوام به خریداران می فروشند که بعد از مدتی شاهد خرابی و یا از دست‌دادن رنگ آن می‌شوید. در حین نصب روکش حتما از چسب‌های قوی استفاده کنید تا بعد مدتی کنده نشوند. بزرگ‌ترین مزیتی که تعویض برچسب ام دی اف برای شما دارد، این است که با کم‌ترین هزینه و اتلاف وقت باعث جذابیت خانه شما می‌شود. خوشبختانه با انتخاب بهترین جنس و رنگ از این محصول شما می‌توانید فضای جذابی را در خانه تان ایجاد کنید. این برچسب ها نه تنها برای کابینت بلکه برای دیگر وسایل چوبی، کمد، میز و... مورد استفاده قرار می‌گیرند که باعث ماندگاری جنس چوب ام دی اف می‌شود. دقت داشته باشید که پس از تعویض روکش‌ها از ریختن روغن و مواد غذایی روی آن ها پرهیز کنید و سریعا روی کابینت و وسایل دیگر را با پارچه نم‌دار تمیز کنید. بهترین برچسب ام دی اف را از فروشگاه ایچوب بخرید تا نیاز به تعویض دوباره آن را نداشته باشید.

نوشتن دیدگاه