0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
تمیز کردن کابینت ‌‌ام دی اف با جوش شیرین

ایچوب یکی از بهترین عرضه کنندگان محصولات‌‌ام دی اف، ورق‌های ملامین، هایگلاس و پلی گلاس در ایران است. این برند محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار ارائه می‌کند. از این رو برای تمیز کردن آن‌ها نیز لازم است به بهترین روش عمل کنید. تمیز کردن کابینت ‌‌ام دی اف با جوش شیرین یکی از همین روش هاست.

خاصیت معجزه آسای جوش شیرین در تمیز کردن کابینت ‌‌ام دی اف

مواد بسیاری هستند که می‌توان با استفاده از آن‌ها کابینت های‌‌ آشپزخانه ام دی اف را تمیز کرد. از آب و سرکه گرفته تا جوش شیرین همه برای پاک کردن لکه‌های متفاوتی به کار گرفته می‌شوند. در ادامه این مقاله قصد داریم به جوش شیرین به عنوان یکی از بهترین تمیز کننده‌های کابینت ‌‌ام دی اف بپردازیم. جوش شیرین در واقع سدیم هیدروژن‌کربنات یا سدیم بی‌کربنات با فرمول NaHCO₃است که برای تمیزکاری، دندان، پوست و… تاثیر فوق العاده‌‌ای دارد. این ماده بی‌بو و بدون طعم است و کمی خواصیت بازی دارد. از این رو ترکیب آن با دیگر مواد اسیدی نیز می‌تواند تاثیر آن را در تمیزکاری بیشتر کند.
پارچه‌های میکروفایبر پارچه‌های نرمی هستند که برای تمیزکاری قسمت‌های مختلف به کار گرفته می‌شوند. این پارچه‌ها یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تمیز کردن کابینت های‌‌ام دی اف هستند. برای تمیز کردن کابینت های‌‌ام دی اف آشپزخانه با این پارچه‌ها و جوش شیرین کافی است به شکل زیر عمل کنید:

خاصیت معجزه آسای جوش شیرین در تمیز کردن کابینت ‌‌ام دی اف
در گام اول باید با استفاده از یک پارچه میکروفایبر گرد و غبار را از روی کابینت‌ها پاک کنید. برای این کار می‌توان از آب هم استفاده کرد اما اگر از آب استفاده کردید، باید پس از استفاده کابینت آشپزخانه را خشک کنید.
در گام دوم نوبت به ترکیب کردن مواد موردنیاز می‌رسد. جوش شیرین به خودی خود حالت پودری دارد. بنابراین نمی‌توان به سادگی از آن استفاده کرد. جوش شیرین را می‌توان با مواد مختلف ترکیب و استفاده کرد. با این حال ترکیب جوش شیرین و آب یا جوش شیرین و سرکه بهترین انتخاب‌ها هستند.
در گام سوم باید پارچه میکروفایبر تمیزی بردارید و آن را با محلولی که ساخته‌‌اید، آغشته کنید. سپس به آرامی روی لکه‌ها بکشید. به طور کلی جوش شیرین برای لکه‌های چربی گزینه خوبی به نظر می‌رسد. اگر این ماده را با سرکه ترکیب کرده باشید، محلول موردنظر توان مقابله با لکه‌های معمولی یا سرکه را نیز خواهد داشت.
اگر لکه‌های چربی سخت‌تر و قدیمی‌تر بودند، باید از مایع کمتری استفاده کنید. به طوری که مایع شما این بار به حالت خمیری در بیاید. این خمیر را با استفاده از کاردک روی لکه بکشید. اجازه دهید چند دقیقه خمیر روی لکه باقی بماند. پس از گذشت مدتی، با یک دستمال پارچه‌‌ای تمیز و نم ناک خمیر را از روی سطح کابینت پاک کنید.
به یاد داشته باشید برای تمیز کردن کابینت های‌‌ام دی اف، به خصوص‌‌ام دی اف‌های براق به هیچ عنوان نباید از دستمال بسیار خیس استفاده کنید. این دستمال‌ها می‌توانند منجر به باد کردن کابینت‌ها شوند. به طور کلی توصیه ما این است که از دستمال با نم کم استفاده کنید.

خاصیت معجزه آسای جوش شیرین در تمیز کردن کابینت ‌‌ام دی اف

ترکیب شوینده‌های صنعتی همچون وایتکس و مواد شوینده الکل دار با جوش شیرین کار درستی نیست. ترکیب این مواد با جوش شیرین به دلیل خواصیت بازی که جوش شیرین دارد، خطرناک است. مقدار سرکه‌‌ای که می‌توانید در ترکیب به کار بگیرید نیز بهتر است کمی با آب رقیق شده باشد. فراموش نکنید خمیر جوش شیرین به هیچ عنوان نباید روی کابینت خشک شود. این خمیر در صورت خشک شدن مشکلات بسیاری برای کابینت شما به همراه می‌آورد. به خصوص اگر از سرکه استفاده کرده باشید، این مواد در صورت باقی ماندن طولانی روی سطح می‌توانند کابینت ‌‌ام دی اف شما را خراب کنند.

تمیز کردن ‌‌ام دی اف(MDF) با جوش شیرین

تمیز کردن کابینت آشپزخانه ‌‌ام دی اف با جوش شیرین یکی از راه‌های از بین بردن لکه‌های سمج چربی است که از دیگران موثر‌تر عمل کرده است. گروه‌ ایچوب یکی از بهترین ارائه دهندگان محصولات برندهای داخلی و خارجی صنعت چوب در ایران است. این برند راه‌های مختلف تمیز کردن کابینت های‌‌آشپزخانه ام دی اف در اختیار شما عزیزان قرار داده است. یکی از این راه‌ها، استفاده از جوش شیرین است. برای دریافت اطلاعات بیشتر یا دیگر راه‌های تمیز کردن کابینت ‌‌ام دی اف، با کارشناسان مجرب این مجموعه در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه