0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
انواع اتصالات ام دی اف

برای اتصال وسایل به یکدیگر از ابزارآلات خاصی استفاده می کنند. تولیدکنندگان صنایع چوبی باید با انواع این اتصالات آشنا باشند تا بتوانند به خوبی سازه ها را به هم وصل کننده و دوام و ماندگاری آن ها را افزایش دهند. در صورتی که از اتصالات بی کیفیت و نامناسبی استفاده شود، هر چند کیفیت چوب و ام دی اف بالا باشد، با این حال عمر و دوام سازه کم می شود. یراق و اتصالات ام دی اف در رنگ های مختلفی مثل طلایی، زیتونی یا نقره ای تولید می شوند که همه آن ها به منظور اتصال سازه ها، مراحل تولید خود را پشت سر می گذارند. برای اینکه بهترین یراق را برای اتصالات ام دی اف بشناسید، ما در ادامه به معرفی انواع اتصالات می پردازیم. همراه ما باشید.

انواع اتصالات ام دی اف

معرفی انواع اتصالات ام دی اف و چوب

استفاده از اتصالات مناسب باعث می شود تا سازه ها سفت و محکم به هم بچسبند و جدا نشوند. استفاده از یراق نامناسب اگر در هنگام مونتاژ کار کیفیت پایین خود را نشان ندهد، قطعا در هنگام استفاده از سازه مشتری متوجه بی کیفیت بودن اتصالات آن خواهد شد. در زیر به معرفی اتصالات مختلف ام دی اف می پردازیم:
اتصال مهره خار دار
در اتصالات مهره خاردار، قسمت مهره دارای خارهای مختلفی است. در واقع کلگی مهره را داخل دیواره های چوب می کنند و در قسمت رزوه دار نیز پیچ این نوع اتصالات تعبیه می شود.
بست تخت خواب
تولیدکنندگان انواع تخت خواب بر اساس ضخامت و نوع چوب بست تخت خواب را انتخاب می کنند. بست تخت خواب به وسیله پیچ و مهره یا واشر رولپلاک به چوب متصل می شود و قطعات مختلف را به هم وصل می کند.
اتصال بیسکویتی چوب
برای این نوع اتصال دو شیار در اطراف سازه به وجود می آورند. در اتصال بیسکویتی چوب از چسب چوب به منظور محکم کردم اتصال استفاده می شود.
اتصال الیت
برای اینکه دو صفحه چوبی را به هم وصل کنند از اتصال الیت استفاده می کنند. در این نوع اتصال از پیچ الیت نیز استفاده می شود.

معرفی انواع اتصالات ام دی اف و چوب

اتصالات جدید ام دی اف

تولیدکنندگان و کارشناس های صنایع چوبی همواره به دنبال متدها و شیوه های جدیدی هستند تا بتوانند اتصالات ام دی اف را با قدرت و استحکام بیشتری تولید کنند. آن ها از یراق متنوعی استفاده می کنند و اتصالات را در مدل ها و تنوع بالا به کار می برند تا در نهایت سازه هایی با استحکام بسیار بالا تولید کنند.
در وب سایت ایچوب می توانید انواع اتصالات ام دی اف جدید و با کیفیت را به منظور متصل کردن انواع سازه های چوبی به یکدیگر خریداری کنید. اگر نیاز به دریافت مشاوره در مورد هر کدام از اتصالات دارید، کافیست با کارشناسان مجرب ایچوب تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را در خرید راهنمایی کنند و به شما مشاوره رایگان دهند. کارشناس های  ایچوب در خدمت شما هستند تا با مشاوره درست و اصولی کمک کنند بهترین نوع اتصالات را برای سازه های ام دی افی خود بخرید. برای تماس با کارشناسان به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه