0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
پرطرفدارترین رنگ کابینت های گلاس

کابینت هایگلاس را باید یکی از محبوب ترین تجهیزات آشپزخانه دانست. بسیاری از خانم های منزل برای زیبا جلوه دادن آشپزخانه های خود از این کابینت ها استفاده می کنند. اما، مسئله ای که مطرح است در واقع رنگبندی این کابینت‌ها می باشد؛ به گونه ای که اگر در انتخاب رنگ اشتباه کنیم، ممکن است زیبایی آشپزخانه را تا حد زیادی از بین ببریم. قبل از خرید کابینت هایگلاس ابتدا باید هدف خود را از خرید آن مشخص کرد. اگر قصد ست کردن آن با سایر لوازم آشپزخانه را دارید، باید رنگ هایی را انتخاب کنید که با آنها لوازم خانه جور در بیایند. از آن جایی که اغلب لوازم آشپزخانه به رنگ مشکی، سفید و نقره ای هستند، کمی قدرت انتخاب شما محدود شده و همین امر لزوم بهره مندی از ایده های خلاقانه طراحان دکور را ضروری می کند. شما عزیزان می توانید قیمت ورق هایگلاس را از ایچوب استعلام کنید. در فروشگاه اینترنتی ایچوب انواع ورق هایگلاس مرغوب با قیمت مناسب عرضه شده است.

 

ایده های خلاقانه طراحان در انتخاب رنگ کابینت های گلاس

طراحان دکور همواره به دنبال طرح ایده های خلاقانه هستند تا مشکلات خانم های منزل را در انتخاب رنگ لوازم خانه و نحوه چیدمان آنها حل کنند. 

انتخاب رنگ های روشن: یکی از ایده های خلاقانه استفاده از رنگ های روشن است.انتخاب کابینت هایگلاس به رنگ های روشن نظیر صدفی و کرم موجب می شود تا تعادل بین رنگ لوازم آشپزخانه با کابینت بر قرار شود. شما می توانید یکی از این اقلام را به رنگ تیره تر انتخاب کنید تا رنگ ها کمی از یکدیگر تفکیک شده و فضای آشپزخانه را از حالت یکنواختی خارج کند.

تلفیق کردن رنگ ها در هم: یکی از ایده های بی نظیر برای زیباسازی فضای آشپزخانه، استفاده از رنگ های مختلف است. البته، باید در انتخاب رنگ ها نهایت دقت را به خرج داد تا هارمونی رنگ برقرار شود. به طور مثال، می توان رنگ های قهوه ای را با سفید تلفیق کرد و یک ست زیبا خلق کرد. شما می توانید کابینت‌ها را به رنگ قهوه ای خریدای کرده و بدنه آنها را به رنگ سفید در بیاورید. استفاده از طرح های سفید در کابینت های قهوه ای می تواند توزان رنگ را برقرار کند.

انتخاب رنگ های روشن در کابینت هایگلاس

رنگ های زیبا در کابینت های گلاس

استفاده از برخی از ترکیب رنگ ها در کابینت هایگلاس بسیار زیبا و چشم نواز خواهد بود. در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • استفاده از رنگ نقره ای: استفاده از رنگ نقره ای می تواند آشپزخانه ای شیک را برای شما به همراه داشته باشد. با توجه به این که اغلب لوازم خانگی نظیر یخچال به رنگ نقره ای هستند، استفاده از کابینت نقره ای می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب باشد. شما می توانید برای زیبا جلوه دادن محیط آشپزخانه در شب از لامپ های مخفی نیز استفاده کنید. انعکاس نور در فضای آشپزخانه جلوه ای زیبا را خلق خواهد کرد.
  • استفاده از کابینت هایگلس کرم: رنگ کرم را باید جزو محبوب ترین رنگ های جهان دانست. تقریبا کسی را نمی توان پیدا کرد که از ترکیب رنگ کرم و قهوه ای روشن بدش بیاید. شما می توانید کابینت های آشپزخانه خود را به رنگ قهوه ای مایل به کرم تهیه کرده و زیبایی را به محیط آشپزخانه خود هدیه بخشید. البته، تنها مشکل این رنگ در نورپردازی آن است. در واقع روشنایی در آشپزخانه هایی با کابینت های کرم ضعیف بوده و هیمن امر لزوم استفاده از لامپ را حتی در روز ضروری می کند.
  • ترکیب رنگ کرم، قهوه ای، نقره ای و زرد: تصور این چهار رنگ در کنار هم بی نظیر است. شما می توانید هر کدام از وسایل آشپزخانه را به یکی از این 4 رنگ در آورده و ترکیبی رویایی خلق کنید. البته، توصیه می شود که کابینت‌ها را به رنگ کرم – قهوه ای انتخاب کنید. به گونه ای که بدنه و درب های کابینت به رنگ کرم و سطح آن نیز به رنگ قهوه ای باشد. دیوارها به رنگ بژ و سایر لوازم خانه به رنگ نقره ای باشند. حال بهتر است از رنگ زرد تنها در بخش هایی جزئی استفاده کنید. مثلا، دستگیرهای کابینت، یا میز و صندلی را به رنگ زرد درآورید. این یک ترکیب محشر خواهد بود.
  • رنگ گلبهی: رنگ گلبهی را هرگز از قلم نیاندازید. این رنگ تاثیر به سزایی در روحیه شما خواهد گذاشت. از آن جایی که روکش های هایگلاس در رنگبندی های گوناگون عرضه می شوند، این امکان برای شما فراهم است تا کابینت های خود را به رنگ گلبهی خریداری کنید. در ضمن به یاد داشته باشید که رنگ سایر لوازم آشپزخانه را حتما با رنگ کابینت های خود سازگار کنید.

 

نوشتن دیدگاه