0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
از بین بردن خط و خش کابینت های گلاس

کابینت های گلاس به دلیل داشتن سطحی شفاف و صیقلی از محبوبیت بسیار بالایی نزد مردم برخوردارند. این محبوبیت موجب شده است تا در بسیاری از مراکز فروش حرف از آنها زیاد باشد. این کابینت ها به دلیل این که نور را به طور ملایمی انعکاس می دهند در آشپزخانه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. این امر موجب می شود هم روشنایی بالا برورد و هم فضای آشپزخانه بزرگ جلوه دهد. اما با این وجود برخی از افراد معتقدند که نگهداری از این کابینت ها بسیار سخت بوده و ارزش خرید ندارند. باید بگوییم که این افراد سخت در اشتباهند؛ چراکه نگهداری از این کابینت ها نسبت به سایر کابینت ها بسیار آسان تر بوده و تنها با دستمال تمیز می شوند. شما عزیزان می توانید قیمت ورق هایگلاس را از ایچوب استعلام کنید. در فروشگاه اینترنتی ایچوب انواع ورق هایگلاس مرغوب با قیمت مناسب عرضه شده است.

روش های تمیز کردن کابینت هایگلاس

به دلیل شفاف و صیقلی بودن سطح کابینت های گلاس، امکان لکه شدن آن ها وجود دارد، اما به همان سرعت که این کابینت ها لکه می شوند به همان سرعت نیز پاک می شوند. همچنین، این کابینت ها خیلی دیر آغشته به چربی و ذرات گرد و غبار می شوند. دلیل این امر نیز صیقلی بودن سطح کابینت هایگلاس است. بنابراین، اگر جزو افراد وسواسی هستید و همیشه نسبت به تمیز بودن آشپزخانه خود حساسیت به خرج می دهید، نگران نباشید! چراکه تنها با یک دستمال میکرو فایبر تمامی ذرات چربی و گرد و غبار را پاک کنید. همچنین، امکان استفاده از مواد شوینده نیز در تمیز کردن سطح صیقلی کابینت ها وجود دارد. الته ناگفته نماند که هرگز نباید از مواد سفید کننده برای تمیز کردن این کابینت ها استفاده کنید. این کار تنها موجب آسیب رسیدن به سطح کابینت می شود. به یاد داشته باشید که تمیز کردن اصولی می تواند طول عمر کابینت هایگلاس را به طور قابل ملاحظه ای بالا ببرد.

چگونه خش کابینت هایگلاس را از بین ببرید؟

بسیاری از افراد معتقدند که خش پذیری کابینت های گلاس بسیار بالاست. البته قصد نداریم این ادعا را رد کنیم. اما قصد هم نداریم که آن را خیلی راحت بپذیریم. در واقع سطح این کابینت ها به دلیل صیقلی بودن نسبت به سایر کابینت ها خش پذیرتر است. اما، این بدان معنا نیست که این کابینت ها از کیفیت پایینی برخوردار باشند. تمامی لوازم خانگی آسیب پذیرند، اما با کمی مراقبت می توان از بروز خش و آسیب بر روی سطح این کابینت ها جلوگیری کرد. با این حال در صورت خش افتادن کابینت ها خیلی راحت می توانید از رنگ های روشن و طرح دار که خش ها را پوشش می دهند، استفاده کنید. بهترین راهکار برای جلوگیری از خش افتادن کابینت های گلاس عدم قرار دادن اقلام تیز و برنده نظیر چاقو بر روی آنها است. همچنین شما می توانید از نایلن های مخصوص که به شکل روکش هستند برای جلوگیری از آسیب دیدن کابینت ها استفاده کنید.

eliminate scratches high gloss cabinet

مزایا و معایب کابینت های گلاس  چیست؟

مزایای کابینت هایگلاس: کابینت های گلاس به دلیل برخورداری از چند ویژگی منحصر به فرد اکنون در صدر پرفروش ترین کابینت های آشپزخانه قرار گرفته اند. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • نسبت به ویژگی های ظاهری دارای قیمتی مناسب و مقرون به صرفه هستند
  • قابلیت انعکاس نور به دلیل صیقلی بودن سطح آن؛ به گونه ای که می توان از آن به عنوان منبع نور ثانویه استفاده کرد.
  • دارای تنوع رنگ بالا متناسب با لوازم خانگی موجود در بازار
  • مدرن بودن طرح های این نوع از کابینت ها
  • نگهداری از آن ها بسیار ساده بوده و هرگز وقت گیر نمی باشد

معایب کابینت هایگلاس: این کابینت ها معایبی نیز دارند که نباید از آنها به راحتی عبور کرد از جمله:

  • حساس بودن سطوح کابینت هایگلاس که این امر لزوم مراقبت بیشتر از آن را ضروری می کند.
  • سطح این کابینت ها به راحتی خش افتاده، اما به راحتی نیز قابل ترمیم هستند
  • در صورت خش دار بودن سطح کابینت، خش های کابینت به راحتی نمایان می شوند
  • گوشه ها و کنج های این نوع از کابینت ها کمی تیز و برنده است
  • روکش هایگلاس تنها در یک سمت کابینت وجود دارد؛ این امر موجب می شود تا امکان استفاده از کابینت هایگلاس در مکان هایی که پشت و روی کابینت مشخص است، نباشد.

همانطور که می بیننید هیچ چیز بی عیب نبوده و حتی بهترین نوع کابینت نیز از معایبی بزرگی برخوردار است.

نوشتن دیدگاه