0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
بهترین نوع کابینت چیست

به طور قطع این سوال برای شما پیش آمده است که چه کابینتی طول عمر بیشتری داشته و نسبت به نفوذ آب و رطوبت مقاوم است؟ در واقع یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد هنگام خرید کابینت همین مسئله است؛ مسئله ای که با کمی تحقیق و بررسی به راحتی قابل حل است. شما می توانید بدون هزینه زیاد، کابینت هایی را خریداری کنید که در عین زیبایی بسیار مقاوم و با دوام باشند. کابینت ها در انواع و طرح های مختلفی تولید می شوند که هر کدام بسته به نیاز افراد، کابرد خاص خود را دارند. برخی از آنها تنها ویژگی ظاهری و زیبایی داشته و برخی نیز تنها به دلیل طول عمر بالا مورد استفاده قرار می گیرد؛ به گونه ای که حتی ممکن است هیچ زیبایی ظاهری خاصی هم نداشته باشد. بنابراین، برای خرید بهترین کابینت باید یک سری فاکتورها را مد نظر قرار داد. برای اطلاع از قیمت ورق ملامینه با ما در ایچوب همراه شوید در فروشگاه اینترنتی ایچوب انواع ورق ملامینه با قیمت مناسب عرضه شده است.

 

بررسی انواع کابینت آشپزخانه

برای این که بتوان بهترین کابینت را از بین کابینت های موجود در بازار انتخاب کرد، ابتدا باید از ویژگی های آنها مطلع شوید:

بهترین نوع کابینت های قدیمی و پر استفاده

  • کابینت فلزی و استیل: کابینت های فلزی را باید جزو قدیمی ترین نوع کابینت دانست. کابینت هایی که تماما فلزی بوده و همین امر آنها را در برابر رطوبت ضعیف کرده است؛ به گونه ای که تنها پس از چند سال دچار زنگ زدگی می شوند. از آن جایی آشپزخانه محیطی مرطوب و پر حرارت است، کابینت های فلزی هرگز گزینه مناسبی برای انتخاب نیستند. همچنین محدودیت در انتخاب رنگ و خوردگی بالا نیز کابینت های فلزی را از لیست بهترین کابینت ها حذف می کند.
  • کابینت ام دی اف: در حال حاضر کابینت های ام دی اف پرفروش ترین کابینت ها در بازار هستند. دلیل این امر هم قیمت مناسب و کارایی بالای آنهاست. متریالی که در کابینت های ام دی اف به کار می رود بسیار مرغوب بوده و همین امر موجب شده است تا استفاده از آن در بسیاری از صنایع ساختمانی مرسوم شود. کابینت های ام دی اف از لحاظ رنگبندی بسیار متنوع می باشند. اما در برابر رطوبت مقاومت خوبی از خود نشان نداده و همین امر یک عیب بزرگ برای آنها محسوب می شود. این در حالی است که احتمال نفوذ آب به متریال چوب ام دی اف وجود دارد. در صورتی که روکش ام دی اف آسیب ببیند، آب و رطوبت خیلی راحت به درزهای آن نفوذ کرده و هیمن امر موجب برآمدگی چوب ام دی اف می شود.

 

بهترین نوع کابینت جدید برای آشپزخانه

  • کابینت ممبران: کابینت ممبران یا وکیوم کابینت هایی هستند که از متریال ممبران ساخته می شوند. ممبران در واقع نوعی روکش PVC است که بر روی چوب، ام دی اف یا نئوپان کشیده می شود. این نوع از کابینت نمایی کلاسیک را به فضای آشپزخانه می دهد. اگر قصد خرید این کابینت ها را دارید، حتما از لوازم آشپزخانه سنتی با رنگ های روشن و کلاسیک استفاده کنید. البته، این نوع از کابینت نیز معایب خود را دارد؛ به گونه ای که اگر در یک کارگاه بی کیفیت و غیراستاندارد تولید شوند خیلی زود کارایی خود را از دست می دهد. همچنین، اجزای سازنده آن نیز ممکن است از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند. برای مشاهده طرح های مختلف، خرید و اطلاع از لیست قیمت ام دی اف سفید از برندهای مختلف می توانید با مشاورین فروش ایچوب تماس حاصل نمایید.

ممبران کابینتی جدید برای آشپزخانه

  • کابینت هایگلاس: به جرات می توان گفت که کابینت هایگلاس تمامی فاکتورهای لازم یک کابینت ایده آل را دارد. این کابینت ها هم از نظر زیبایی و هم از نظر کیفیت ساخت بسیار عالی هستند. سطح این کابینت ها به قدری شفاف و صیقلی است که نور خورشید و لامپ را به طور اعجاب انگیزی انعکاس می دهد. انعکاس نور در این کابینت ها به گونه ای است که هرگز چشم ها را اذیت نکرده و فقط به زیبایی های آشپزخانه اضافه می کنند. قیمت کابینت هایگلاس نسبت به کیفیت ساخت بسیار مقرون به صرفه بوده و همین امر فکر خرید آن را در سر بسیاری از خانم های منزل پرورانده است. این کابینت ها مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت داشته و طول عمر نسبتا زیادی دارند.

بهترین نوع کابینت بسته به نیاز افراد و کابرد خاص هر نوع کابینت در فضاهای مختلف با توجه به شرایط محیطی تعیین می شود. با توجه به بررسی های انجام شده می توان نتیجه گرفت که کابینت هایگلاس یکی از بهترین انواع کابینت آشپزخانه بوده و خرید آن نیز بسیار به صرفه است. توصیه می شود محصولات مورد نظر خود برای کابینت آشپزخانه را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

نوشتن دیدگاه