0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
مشکلات کابینت های گلاس

 امروزه به دلیل وجود فضای اشتراکی بین آشپزخانه و محیط داخلی خانه، ظاهر آشپزخانه ها بسیار مهم می باشد. در آن زمان از سال که تصمیم به بازسازی خانه و آشپزخانه می گیریم شاید یکی از مهمترین تصمیم هایی که ذهن ما را مشغول می کند انتخاب نوع کابینت باشد، زیرا کابینت ها تأثیر بسیار زیادی بر ظاهر و فضای شما می گذارد. شما عزیزان می توانید قیمت ورق هایگلاس را از ایچوب استعلام کنید. در فروشگاه اینترنتی ایچوب انواع ورق هایگلاس مرغوب با قیمت مناسب عرضه شده است.

انتخاب کابینت های گلاس برای دکور آشپزخانه

در طی سال های اخیر به دلیل ظاهر دیدنی و جذاب، کابینت های براق به طور فزاینده ای محبوب شده اند. هنگام انتخاب کابینت آشپزخانه و حمام، می دانید که باید به مواد به کار رفته، اندازه کابینت و رنگ آنها را فکر کنید. اما در مورد براق یا مات بودن آن چی؟ طی این مقاله، در رابطه با مشکلات کابینت های گلاس گفتگو می کنیم. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات تخصصی درباره تفاوت های گلاس ترک و ایرانی با ایچوب همراه شوید.

مشکلات استفاده از کابینت هایگلاس

  • کدر شدن: از مشکلات کابینت های گلاس می توان به کدر شدن آنها اشاره کرد. متاسفانه بعد از مدتی کابینت های گلاس به دلیل استفاده از شوینده ها ممکن است تغییر رنگ بدهند و کدر و کثیف به نظر برسند، آنها دیگر براق دیده نمی شوند و انگار لکه هایی تیره بر سطح آنها سایه انداخته است.
  • انعکاس نور: کابینت های گلاس به دلیل براق بودن عملکردی مانند سطوح بازتابی از خود نشان می دهند و هر نوع نوری را به خوبی منعکس می کنند، این کابینت ها ممکن است زیبایی خاصی به آشپزخانه بدهند ولی مشکل زمانی پدیدار می شود که لکه‌ها و اثر انگشتان شما به ‌راحتی بر سطحشان نقش می بنند و جلوه این کابینت ها را نازیبا می کند. 
  • این سطوح به راحتی گرد و غبار می گیرند و بیشتر از حالت عادی این گرد و غبار را به نمایش می گذارند پس اگر در حالت عادی شما هفته ای یک بار گردگیری می کنید، با انتخاب کابینت های گلاس نیازمند انجام فعالیت های مداوم و منظمی جهت گردگیری هستید. هرگونه نقص، کثیفی، اثرات انگشت و لکه های غذا بر روی سطوح کابینت های براق با رنگ های تیره تر مثل مشکی برجسته تر به چشم می رسند، در نتیجه به نظافت بیشتری نیاز دارند.

کابینت های گلاس برای دکور آشپزخانه

  • از مشکلات کابینت های گلاس می توان به سادگی زخمی شدن آنها اشاره کرد. کابینت های گلاس با یک ناخن کشیدن به راحتی زخمی می شوند و به علت خاصیت بازتابی آنها اگر کابینت های شما دچار خراشیدگی شوند به راحتی قابل تشخیص هست و آشپزخانه شما شکلی شلخته و کهنه می گیرد. 
  • تمیز کردن: یکی دیگر از مشکلات کابینت های گلاس این است که به راحتی لکه های آب روی سطح آن باقی می ماند. سطح براق به راحتی قابلیت لکه لکه شدن دارد. این مشکلات در خانه های پر رفت و آمد و دارای کودکان خردسال بیشتر به نظر می رسد. در مقایسه با کابینت های مات لکه های چسبنده بیشتر به چشم می آیند و ظاهر خانه و آشپزخانه را شما را کثیف نشان می دهند و تمیز کردن آنها باید با دقت بسیاری صورت گیرد. شاید بهتر است بگوییم مدام باید یک دستمال در دست داشته باشید و اثر انگشت هایتان را از سطح آنها پاک کنید.
  • بسته به سلیقه شما بعد از مدتی کابینت های براق ممکن است از لحاظ دیداری آزار دهنده شوند و چشمان بیننده را خسته کنند، اگر از آن دسته علاقه مندان به دکوراسیون های مینیمال و مدرن هستید، حتما در انتخاب کابینت های گلاس تجدید نظر کنید. در پایان لازم است به این نکته نیز اشاره کنیم که از لحاظ هزینه، کابینت های گلاس قیمت گران تری نسبت به انواع مشابه دیگر دارند.

 

نوشتن دیدگاه