0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
از بین بردن لکه روی میز چوبی سفید

میز های چوبی به خصوص میز هایی که دارای رنگ های روشن هستند به مرور مستعد گرفتن لک بر روی سطح خود می باشند و این لکه ها ممکن است تاثیر بدی روی ظاهر و زیبایی این نوع وسایل داشته باشد. لکه های روی میز های چوبی به دلایل متعددی به وجود می آیند از جمله افتادن مواد رنگی بر روی میز یا قرار دادن ظروف داغ بر روی آن ها. می توان به چندین روش برای از بین بردن لکه هایی که روی میز چوبی سفید افتاده اند، اقدام نمود. البته استفاده از روش های متفاوت، بستگی به نوع لکه و جنس میز نیز خواهد داشت. سفید از محبوبترین رنگ های ورق ام دی اف در بازار است، برای استعلام قیمت ورق ام دی اف سفید با ما در ایچوب همراه شوید.

استفاده از اتوی بخار برای از بین بردن لکه روی میز چوبی 

  • در این روش شما به یک اتوی بخار و یک حوله نیازمند هستید. برای انجام این کار میز را از هر گونه آلودگی پاک و سپس میز را خشک کنید. در این مرحله اتو را در بالاترین درجه حرارتی خود قرار داده و اجازه دهید بخار آن بیرون بزند، اتو را به آرامی به سطح میز نزدیک کنید. مراقب باشید که اتو نباید به میز بچسبد طوری که حرارت و بخار اتو به میز برخورد کند. این عمل را چندین بار تکرار کنید و بعد از آن با استفاده از یک پارچه کتان حوله ای بر روی لکه بکشید تا اثرات لکه از بین برود.
  • روش دیگر این است که حوله یا دستمال را بر روی میز قرار داده و اتوی بخار را بر روی پارچه قرار دهید و چندین بار دکمه پرس را فشار دهید. در ادامه می توانید از مقداری روغن برای بهتر پاک شدن میز، کمک بگیرید.

استفاده از اتوی بخار برای از بین بردن لکه روی میز چوبی 

نکات مهم در جلوگیری از ایجاد لکه روی میز چوبی سفید

  • برای جلوگیری از لک شدن میز های سفید چوبی می توان از یک روکش پلاستیکی یا انواعی دیگر روکش ها استفاده کرد، این روش بهترین روش برای جلوگیری از لک شدن چوب های سفید می باشد.
  • قرار دادن میزهای سفید در مکان هایی که نور خورشید به طور مستقیم به آن ها می تابد، می تواند بعد از مدتی باعث تغییر رنگ دادن آن بشود به همین دلیل تا حد امکان از قرار دادن میز های چوبی سفید در معرض نور خورشید جلوگیری کنید.
  • اگر میز چوبی شما لک شد در اولین فرصت اقدام به پاک کردن آن نمایید. این عمل باعث خواهد شد که لکه سریع تر از روی میز زدوده شود.
  • در لحظات ابتدایی لک شدن چوب های سفید با چای یا قهوه هرچه زودتر آن ها را با استفاده از یک حوله با مقدار کمی مایع ظرف شویی و آب گرم تمیز نمایید.
  • میز های چوبی سفید ام دی اف را در صورتی که لکه های آن کهنه و قدیمی نباشند می توان با اسپری کردن سرکه و آب تمیز نمود.
  • استفاده از شامپو فرش و یک حوله نرم برای پاک کردن لکه میز های سفید می تواند تاثیر گذار باشد، البته بایستی بعد از کشیدن شامپو فرش،روی سطح میز را با دقت خشک و تمیز کنید.
نوشتن دیدگاه