0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
کابینت ممبران، جدید کرم صدفی، ساده و طلایی، مشخصات، خرید مزایا

یکی از جدیدترین نوع کابینت است که جذابیت خاصی داشته و می تواند آشپزخانه شما را مجلل و باشکوه کند، در واقع ممبران همان کابینت وکیوم است و تفاوتی با هم ندارند، ممبران نوعی روکش پی وی سی می باشد که روی تخته های ام دی اف یا چوب کشیده شده است، البته ممبران بیشتر روی ام دی اف کار می شود و برای این کار باید ابتدا طرح مورد نظر را ابزار زده سپس مغزی را به چسب و رزین آغشته نمود و در آخر با تکنولوژی ویژه ای روکش ممبران را روی آن پیاده کرد، این روکش فقط بر روی یک طرف متریال کشیده می شود و طرف دیگر را با روکشی ارزان و سفید کار می کنند. از ممبران می توان برای ساخت انواع کمد، تخت و ویترین ها نیز استفاده کرد. باید به این نکته توجه کنید که نصب کابینت آشپزخانه ممبران باید پس از کارهای اجرایی داخل ساختمان انجام شود برای مثال اگر پس از نصب کابینت شروع به رنگ آمیزی کنید ممکن است رنگ روی کابینت بریزد که پاک کردن آن کاری بسیار دشوار است و می تواند به کابینت آسیب وارد کند.
یکی از پر طرفدارترین نوع کابینت ممبران، سبک کلاسیک آن می باشد که ویژگی های خاصی داشته و زیبایی و جلوه ویژه ای به آشپزخانه شما می دهد، در این سبک کابینت ها را منبت کاری می کنند تا نمای زیباتری داشته باشند. به طور کلی کابینت ممبران را می تواند در دو سبک مدرن و کلاسیک طراحی کرد.

کابینت ممبران جدید کرم صدفی و طلایی

رنگ کرم یکی از پرکاربردترین رنگ ها می باشد که نسخه پیشرفته رنگ سفید با ترکیب کمی زرد است، این رنگ پس از مدتی ممکن است کسل کننده باشد اما با استفاده از اکسسوری های زیبا و متناسب و نورپردازی صحیح یا استفاده از رنگی زنده در کنار آن می توانید از این امر جلوگیری کنید و با رنگ کرم صدفی طرحی زیبا ایجاد کنید.

رنگ طلایی جزو رنگ های سلطنتی می باشد که استفاده آن در طراحی های ساده کابینت ممبران سبب می شود آشپزخانه در عین سادگی جلوه خاصی بگیرد، طلایی رنگی زنده است که اگر در کنار رنگ هایی مانند کرم استفاده شود زیبایی دو چندانی دارد.

کابینت ممبران جدید کرم صدفی و طلایی

مشخصات و مزایای کابینت ممبران چیست؟

همانطور که در بالا گفته شد ممبران نوعی ورق پی وی سی است که روی چوب، ورق MDF یا نئوپان کشیده می شود، برخی از ورق های آن دارای حکاکی هستند که این حکاکی ها توسط دستگاه سی ان سی انجام می شود و به دلیل ظرافت ورقه های ممبران باید از طرح های بسیار برجسته پرهیز کرد، پوشش ممبران به مرور زمان در برابر نور افتاب ممکن است تغییر رنگ دهد، این جنس از کابینت بسیار حساس است به خصوص در برابر صدمات ناشی از اجسام تیز پس باید از آن ها به خوبی مراقبت شود، به طور کلی روکش های ممبران نازک و مات هستند البته انواع ضخیم تر و براق آن نیز موجود است اما کاربرد بسیار کمی دارد.

کابینت ممبران از انواع گران کابینت می باشد در نتیجه بهتر است قبل از خرید تمام مزایا و معایب آن را بشناسید تا سرمایه شما هدر نرود. مزایای اصلی این نوع کابینت را در یک جمله می توان اینگونه بیان کرد که می توان طرح های متنوع و زیبایی را با تکنولوژی های خاصی ایجاد کرد، مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد، نمایی زیبا داشته، می تواند جلوه ای لاکچری و مجلل به آشپزخانه شما بدهد، رنگ های خاص خود را دارد و ... .

نوشتن دیدگاه